A P3 ja tenim padrins!

Els nenes i nenes de P3 ja tenem padrins, són els alumnes de quart de primària. Els padrins van baixar a jugar a les classes tota una tarda.. El dia de la festa de la Castanyada els van cuidar molt bé, van cantar, ballar i berenar tots junts. Ara cada dia ens venen a fer una estoneta de companyia a l’hora del pati.

Podeu veure les fotos des d’aquest enllaç:https://drive.google.com/drive/folders/1AD3tTd-U7D0X7nxvoHh78z7lJfU80kQN?usp=sharing

ELS PELUIXOS FAN UNA FESTA DE PIJAMES A LA BIBLIOTECA

Els peluixos dels conills i de les oques van fer una festa de pijames a la biblioteca, s’ho van passar d’allò més bé mirant i mirant contes. Cada peluix va triar un conte i tenia moltes ganes d’explicar-lo, però no sabien ben bé que posava. Van trobar ràpidament una solució, van demanar ajuda als padrins. Ahir els padrins i les padrines van explicar els contes i de passada ens vam acomiadar. Els proper curs ens retrobarem i farem cada setmana una activitat a la biblioteca.

Bon estiu!!

LA PRIMAVERA AL JUJOL

Ahir a la tarda van baixar al pati dels grans, els arbres ja han florit. els vam observar i ens vam atrevir a dibuixar-los. Ha estat la primera vegada que hem dibuixat del natural i aquí teniu les produccions. Esperem que us agradin tant com l’estona que vam estar fent-ho.

“CARNESTOLTES ’17”

EL CARNAVAL ARRIBARÀ

I A TOTS LA VIDA ENS COMPLICARÀ.

AMB ALEGRIA CADA DIA

LA CONSIGNA HEM DE COMPLIR.

EL REI CARNESTOLTES MANA:

EL   DILLUNS una batucada farem

La samarreta de l’escola i el timbal portarem

EL DIMARTS en diables ens convertirem,

banyes i cua durem.

EL DIMECRES castellers serem.

De color blau amb faixa ens vestirem

EL DIJOUS és el ball d’envelat,

per tant has de venir molt arreglat.

I EL DIVENDRES SERÀ EL BALL DE LA FESTA MAJOR.

DISFRESSATS DE GEGANTS, GEGANTES I CAPGROSSOS CAP  AL JUJOL!!

Pintar o experimentar?

A les aules de P-4, hem estat experimentant la força d’un cop de martell sobre un gruix de pintura.

Els vostres nens i nenes han gaudit de l’activitat, decidint quanta pintura posar. i de quins colors. I després de tapar-ho amb discos de cotó, picar amb força amb un martell.

Calia fer força, però també calia destresa per tal d’encertar el disc de cotó i aconseguir que la pintura fes l’esquitxada perfecte.

I tant ens ha agradat, i amb tant d’entusiasme ho hem fet, que hem acabat plens de pintura tots.

Una activitat divertida per explorar les lleis de la física, la destresa oculomanual i la creativitat.