ACTIVITATS FINAL DE CURS

0

Sense haver-nos adonat el final de curs ha arribat i hem de dir que ens ho hem passat molt bé! Hem  vist un espectacle de teatre amb un robot lleó, els nens i nenes de sisè ens han organitzat una gimcama la mar de divertida i l’últim dia alguns nens i nenes van preparat números de circ a l’ambient de cos i moviment. L’Ós pelut també ens va venir a veure i estem molt contents de saber que ja sap tornar a casa seva! Estem desitjant agafar forces aquest estiu i tornar plens d’energia al setembre! Bones vacances!

L’HORA DEL CONTE

0

L’hora del conte ha estat una de les activitats estrella a l’aula de Timbalers i Dragolins, tant que el dia que va explotar la capsa dels contes de la Fina i van sortir tots disparats ens ho vam passar d’allò més bé recordant aquestes històries que mai ens cansem d’escoltar! Ho voleu veure?

SORTIDA A CAN POU

0

Després d’una setmana patint si plouria o no aquest dijous vam poder anar a Can Pou, un lloc molt especial on hem trobat una india!

Yamuna ens ha explicat moltes coses, fins i tot coneix al nostre amic Ós Pelut! Ens vam fer una cinta d’indi, ens vam maquillar i vam participar en un ritual de la pluja.

A part vam poder veure i tocar alguns animalets que estaven per allà, com cabretes i ovelles… ens ho hem passat d’allò més bé!

DIMONI 2018

0

Aquí teniu fotografies d’algunes activitats que hem fet amb motiu de les festes de Badalona. A l’ambient d’art hem fet un concurs de dibuix per dissenyar el dimoni que portarien a la platja els nens i nenes de P4 i P5. El dibuix guanyador ha estat el del Mario de la classe dels castellers, però entre tots l’hem fet i ens ha quedat la mar de bé!

D’altra banda els nens i nenes de P3 hem anat a la platja a jugar amb la sorra i hem passat una bona estona allà!

JORNADES D’ENJARDINAMENT

0

Durant tres dies famílies, infants i mestres hem estat treballant al pati d’infantil plantant flors i plantes a les jardineres i realitzant activitats relacionades amb el tema. Tots hem gaudit del moment i el més important de tot, ens ha quedat un pati preciós! Ho voleu veure?

TALLERS P3

0

Tres tardes a la setmana els nens i nenes de Timbalers i Dragolins fem tallers on manipulem materials i fem activitats de grafomotricitat, reconeixement del nom… Ens barregem per equips i ens ho passem d’allò més bé!

SORTIDA A LA GRANJA P3

0

La setmana passada Timbalers i Dragolins vam anar a Can Montcau a fer una activitat de descoberta de la granja. Vam veure molts animals i els vam poder tocar i donar de menjar… fins i tot vam munyir una vaca! No us ho creieu? Aquí teniu les fotos que ho demostren!

NADAL 2017

0

Durant aquests dies hem fet moltes activitats diferents al nostre dia a dia. Hem fet cagar el tió, hem cantat davant les famílies, hem rebut la visita del patge reial… tot un seguit d’experiències que ens han emocionat i ens ho fa fet passar d’allò més bé! Sort uqe tenim uns quants dies per descansar i reposar forces pel proper trimestre!

PHOTOCALL NADAL

0

Durant aquestes últimes setmanes els nens i nenes d’educació infantil han trobat un photocall de nadal a l’ambient d’art.

Qui portava el barret feia de fotògraf i els altres anaven fent de models amb motius nadalencs. Han pogut provar moltes coses i han sortit fotos de tota mena, pero sobretot tothom s’ha divertit de valent!

SORTIDA A LA FRUITERIA

0

Timbalers i Dragolins hem fet aquests dies una sortida a la fruiteria del barri.

Prèviament vam elaborar una llista de la compra per decidir quines fruites comprar i hem practicat a l’escola jugant a fer de botiguers, amb fruites, cistells i diners.

Aprofitant aquesta ocasió hem pogut veure altres botigues i ens hem adonat que els cartells ens han ajuden molt a saber què venien i què podíem trobar. I com hem caminat molt, després ens hem divertit una estona jugant a un parc del barri.

Un cop a classe  hem observat, tocat, olorat i dibuixat totes les fruites per finalment fer la part més important de tot…menjar-nos-les! Ens ha agradat molt tot i estem esperant ansiosos la propera sortida!