El Ferran i la seva mama ens han explicat un conte d’allò més divertit: ” La talpeta que volia saber qui s’havia fet allò al cap”. Una història molt original amb la que hem passsat molt bona estona!

El Ferran i la seva mama ens han explicat un conte d’allò més divertit: ” La talpeta que volia saber qui s’havia fet allò al cap”. Una història molt original amb la que hem passsat molt bona estona!

La Laia i la seva mare, ens han explicat el conte ” El flautista d’Hamelin”; i ho han fet utilitzant unes titelles que han pintat i retallat a casa. Ho han fet molt bé i ens ha agradat molt, sobretot la darrera part, on a Hamelin hi ha una gran festa!.

Avui l’Ariadna ens ha explicat el conte “els tres porquets”. En un primer moment s’ha ficat molt nerviosa, però entre tots l’hem ajudat. Sabeu que ens ha agradat més? quan el llop entrava per la xemeneia, es queia dins l’olla que hi havia al foc, i feia un Auuuuuuuu molt gran!.
