La Laura ens va explicar dimecres el conte de les set cabretes i el llop.
Aquest cop no la va ajudar ni la Susanna ni la seva mare….ho va fer la seva germana la Desirée.
Ho va fer molt bé!
Felicitats Laura
El Deivid ens ha explicat el conte: “Els tres porquets” el duia tan ben preparat que no duia ni conte ni res, ho ha fet tot de memòria. Felicitats Deivid! Ho has fet molt bé!

Aquest segon trimestre totes les classes de p5 han decidit treballar el projecte de l’Univers. Ara per ara estem fent d’investigadors, recollint tota la informació que ens esteu portant desde casa. Després, poc a poc, anirem aprenent un munt de coses fascinants que ens tenen ben encuriosits: les estrelles fugaç, els satel·lits, els planetes, les naus espacials… i una cosa que ens té ben intrigats: hi ha marcians als altres planetes? I els marcians de Mart són de color vermell?
Tan de bo ho arribem a descobrir!!!

Avui la Paula ens ha explicat el conte del “Flautista d’Hamelín”. El portava molt ben preparat i, a més a més…. ha fet una cosa molt original: ha canviat el final del conte!!!!
A tots i a totes ens ha agradat moltíssim.
Gràcies Paula!!

Després d’uns quants dies sense fer aquests tipus d’activitats, avui hem tornat a reprendre aquesta tasca.
A partir d’un rectangle de cartolina hem posat en marxa la nostra imaginació i la nostra creativitat per veure en què podíem convertir-ho. I aquest ha sigut el resultat… GENIAL!!!!!
Fa uns quants dies vam anar d’excursió a Lleida a veure “El viatge del cargol”.
Va ser molt divertit perquè tots i totes vam poder participar i tocar instruments fets amb material reciclat.
Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Clica aquí per veure més imatges
Després de les llargues vacances tornem a començar l’hora del conte. Aquesta setmana l’Ainhoa ens ha volgut explicar “La Caputxeta Vermella”. Ho portava molt ben preparat amb una cartolina plena de dibuixos preciosos que han preparat a casa.

La Ivet i la seva mama, ens han explicat el conte de la ” Ventafocs”. És un conte molt bonic, que ens ha agradat molt. En acabar ens han preparat una cosa molt divertida que han fet a casa, teniu curiositat oi? Doncs ens han sorprés amb uns trencaclosques i un joc d’ordenar les seqüències del conte. Que bé ho hem passat!
