Monthly Archives: gener 2011

UN NOU PROJECTE: L’UNIVERS

Aquest segon trimestre totes les classes de p5 han decidit treballar el projecte de l’Univers. Ara per ara estem fent d’investigadors, recollint tota la informació que ens esteu portant desde casa. Després, poc a poc, anirem aprenent un munt de coses fascinants que ens tenen ben encuriosits: les estrelles fugaç, els satel·lits, els planetes, les naus espacials… i una cosa que ens té ben intrigats: hi ha marcians als altres planetes? I els marcians de Mart són de color vermell?
Tan de bo ho arribem a descobrir!!!

universo11

LA PAULA ENS EXPLICA UN CONTE

Avui la Paula ens ha explicat el conte del “Flautista d’Hamelín”. El portava molt ben preparat i, a més a més…. ha fet una cosa molt original: ha canviat el final del conte!!!!
A tots i a totes ens ha agradat moltíssim.
Gràcies Paula!!

cimg2010bona

UNA NOVA ACTIVITAT OBERTA

Després d’uns quants dies sense fer aquests tipus d’activitats, avui hem tornat a reprendre aquesta tasca.

A partir d’un rectangle de cartolina hem posat en marxa la nostra imaginació i la nostra creativitat per veure en què podíem convertir-ho. I aquest ha sigut el resultat… GENIAL!!!!!

La caputxeta Ares

Avui l’Ares ens ha explicat un nou conte: la caputxeta vermella.  Tot i que diu que no havia volgut assajar massa,  li ha sortit força bé.

Ha vingut la seva mare a ajudar-la una mica ja que ha portat titelles de tots els personatges del conte i li faltaven mans per agunta-les.

Felicitats Ares!

caixa-007

EL VIATGE DEL CARGOL

Fa uns quants dies vam anar d’excursió a Lleida a veure “El viatge del cargol”.

Va ser molt divertit perquè tots i totes vam poder participar i tocar instruments fets amb material reciclat.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

 

cimg1822bona

Clica aquí per veure més imatges

L’AINHOA ENS EXPLICA UN CONTE

Després de les llargues vacances tornem a començar l’hora del conte. Aquesta setmana l’Ainhoa ens ha volgut explicar “La Caputxeta Vermella”. Ho portava molt ben preparat amb una cartolina plena de dibuixos preciosos que han preparat a casa.

 

cimg1931bona

LA IVET ENS EXPLICA UN CONTE

La Ivet i la seva mama, ens han explicat el conte de la ” Ventafocs”. És un conte molt bonic, que ens ha agradat molt. En acabar ens han preparat una cosa molt divertida que han fet a casa, teniu curiositat oi? Doncs ens han sorprés amb uns trencaclosques i un joc d’ordenar les seqüències del conte. Que bé ho hem passat!

img_1272bona