MÀSCARES 3 Replies Aquestes són les màscares que vam fer a la classe. Aquí les podeu veure i segur que us agradaran.
CARNAVAL 6 Replies El dimarts passat 23 de febrer van poder celebrar el carnaval a l’escola. Tothon anava molt ben disfressat. Aquí podeu veure les diverses disfresses que portaven els de quart.