HOLA

escolajuny2010-003-small7

Avui he anat a l’escola a veure ela alumnes de quart. Feia molts dies que no ens vèiem. M’ha fet molta il·lusió tornar a la classe. Ens hem fet aquesta foto amb la Sara, només hi faltava l’Alba Planella.

EL ZOO D’ESTIU

Aquest curs, tos els alumnes de la classe hem llegit el llibre el zoo d’estiu. És un llibre molt divertit, tracta d’una nena que es queda sense vacances, però tothom li porta animals per cuidar. Una monitora d’EDEBÉ ens ha fet unes preguntes i uns jocs sobre el llibre.

CARNAVAL

El dimarts passat 23 de febrer van poder celebrar el carnaval a l’escola.
Tothon anava molt ben disfressat. Aquí podeu veure les diverses disfresses que portaven els de quart.

DIJOUS LLARDER

Vàrem anar a passar el dijous llarder a la casa de colònies l’Ocell de Corçà. Vam fer descoberta del bosc, obsevació del animals de la granja i un taller d’un moneder de cuiro.

EL JUNCADELLA AMB HAITÍ

Aquesta tarda tota l’escola ha fet activitats per recordar el terratrèmol d’Haití.
Nosaltres, hem retallat mans on hi hem escrit missatges de solidaritat pel mural que fèiem en conjunt tota l’escola.
També hem visualizat uns vídeos d’Haití per recordar-nos els problemes que estan patint.