Vàrem anar a passar el dijous llarder a la casa de colònies l’Ocell de Corçà. Vam fer descoberta del bosc, obsevació del animals de la granja i un taller d’un moneder de cuiro.
Aquesta tarda tota l’escola ha fet activitats per recordar el terratrèmol d’Haití.
Nosaltres, hem retallat mans on hi hem escrit missatges de solidaritat pel mural que fèiem en conjunt tota l’escola.
També hem visualizat uns vídeos d’Haití per recordar-nos els problemes que estan patint.