NADAL A L’ESCOLA 1 Reply Avui han arribat els patges, ens han portat regals i després hem menjat xocolata que era molt bona i melindros. Ens ho hem passat molt bé, encara que per culpa del mal temps, ho hem fet a dins de d’escola.