Avui al matí , ha vingut en Xevi Vilaró i ens ha explicat moltes coses sobre els seus quadres: com se’ls imagina, quin procés fa per pintar-los, els diferens materials que fa servir, etc i ha contestat les preguntes que li han fet els alumnes. Ens ha portat dos quadres per veure quin és el seu estil. Ha estat molt interessant.
A la tarda, com cada any, hem celebrat la tradicional castanyada al pati de l’escola.
Primer, tots els cursos han cantat molt bé les cançons que anaven presentant el alumnes de sisè en forma d’endevinalla.
Ha quedat molt bé i molt original.
Després hem dibuixat un tema de la tardor, castanyada …. i finalment hem pogut menjar les catanyes que acabaven de torrar.
Estaven boníssimes!!.






