Els nens i nenes de la classe dels pops hem començat les sessions de psicomotricitat, hem fet tombarelles, salts, construccions… i moltes coses més!!
Si voleu veure’ns, dirigiu-vos al nostre àlbum!!
Aquest curs han arribat a l’escola 25 alumnes nous, durant aquests primers dies hem fet moltes activitats diferents, hem jugat, hem fet plastilina, hem explicat contes….
Perquè ens conegueu una mica millor aquí teniu un seguit de fotografies!!