Monthly Archives: juny 2010

EL CURS S’ACABA!!

Amb l’arribada de la calor s’acosta l’estiu i això vol dir VACANCES!!!!!
Per tal de acomiadar-nos com cal us presentem aquests vídeos.
Esperem que us agradin.

BONES VACANCES A TOTHOM!!

(Grallers, Gegants i Cap grossos)


ELS GRALLERS

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/w6Pi2LysYcA" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

ELS GEGANTS

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/_EyNXbdOfjk" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

ELS CAP GROSSOS

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/J5mZuQcyboc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

HEM ANAT AL GURRI XIC

Els nens i nenes de P3 i P4 hem anat d’excussió al Gurri Xic de Taradell.
Hem vist molts animals com gallines, cabres, conills… Ha set molt divertit!
També hem visitat el Bosc de les fades on hi viuen molts éssers fantàstics!!
Finalment després de aprendre, caminar i jugar.. Tots cap a casa!!
Si voleu saber més, mireu els àlbums.