Estem treballant la tardor i per tal de poder-ho fer com cal hem anat d’excussió al bosc de Sant julià per poder observar l’entorn, collir fulles, collir fruits…
HEM ANAT D’EXCURSSIÓ AL BOSC DE SANT JULIÀ
Leave a reply
Hem celebrat la castanyada cantant cançons, ballant danses, disfressant-nos de castanyers i castanyeres i sobretot menjant moltes castanyes!!!
Si voleu veure més imatges adreceu-vos als àlbums.
| De castanyada P4 |
Ja que aquest any és l’any Amades hem aprofitat per treballar els capgrossos i de passada fer-los ballar.
Si voleu veure més imatges adreceu-vos als àlbums
| De capgrossos-casta |