GRACIAS A NUESTROS AMIGOS Y AMIGAS DE MOLINO DE LOS ARCOS

Desde Premià de Dalt (Barcelona) a principios de curso, a través de la asociación Dinamic Internacional decidimos realizar un intercambio con alumnos y alumnas de la escuela de Molino de los Arcos, donde la realidad, como se puede ver en el vídeo, es totalmente distinta a la nuestra.

Tras haber realizado la colaboración con ellos y ellas, mediante cartas en la que nos explicábamos quienes éramos, cómo vivíamos y dónde estudiábamos, mediante vídeos para poder ver las diferentes realidades de primera mano y mediante paradetas en las que la gente se quedaba deslumbrada por tanto colorido y magia, sólo podemos daros las gracias por todo.

Hoy, que nos encontramos en el último día de una etapa muy bonita de nuestras vidas y que se abre otra igual o más linda, no podíamos empezar el día con un vídeo más bonito: cargado de vida, de ilusión, de lucha, de esfuerzo y de amor. GRACIAS AMIGOS Y AMIGAS DE MOLINO DE LOS ARCOS por ayudarnos a crecer, por enseñarnos que aunque nos empeñemos en construir fronteras, como dijo Carlos, “sigo creyendo que siempre es más fuerte lo que nos une, que lo que nos separa” y nosotros, gracias a ustedes, también lo creemos. Ha sido un placer conocerles y esperamos poder hacerlo algún día en persona.

¡Un fuerte abrazo desde Premià!

Cuídense

Los niños y las niñas de sexto, de la escuela Marià Manent. Aquí les dedicamos una canción para que nunca pierdan la luz que guía sus caminos

Fem de CSI per un dia

LAC és un laboratori d’aprenentatge científic enfocat a l’experimentació i la participació innovadora, des de l’educació a la comunicació de la ciència. Acumulant coneixements i bagatges diversos, LAC ofereix i facilita a la ciutadania l’empoderament científic.

Avui hem tingut el plaer de tenir el seu equip amb nosaltres i ens han ajudat a fer d’investigadors /es. Ens ho hem passat molt bé!

Si voleu veure les fotos, aquí teniu el link!

SORTIDA AL PARLAMENT

Hi ha sortides que són màgiques … suposo que podeu respirar la màgia en aquestes imatges fetes al parc de la Ciutadella, abans de visitar el Parlamentpicmonkey-image

Continuem el nostre recorregut pel parc … estem de camí al mamut!

p1130932

Seguidament, vam arribar al mamut, aquí ens teniu!

picmonkey-image

Finalment, vam trobar el Parlament. Aquest va ser el final del nostre recorregut. Va ser un dia on vam tenir sort perquè , després d’uns dies de pluja, el sol ens va acompanyar per poder gaudir de tota l’excursió. Ja estem preparats per la següent!

Bon inici de curs a tothom!

Benvolgudes famílies,

Som a l’inici del sisè curs de l’Educació Primària i ens agradaria donar-vos la benvinguda com a tutores dels vostres fills/es un any més. Com ja us vam comentar, per a nosaltres serà un plaer acompanyar-vos en aquest últim tram d’escolaritat primària, abans de fer el salt a l’institut.

Per començar, aquí us deixem el power point amb tota la informació que vam tractar a la reunió el passat 5 d’octubre.

Restem a la vostra disposició per allò que necessiteu.

Ànims, molta força i a gaudir d’aquest últim curs!

Dolors i Natàlia