I a la tarda…… FESTIVAL!!!

A la tarda del dia de la castanyada, ha arribat el moment de fer els números musicals. Cada classe ha preparat una dansa i/o cançó, que ha representat davant de tots els altres. Ho han fet de fàbula!!A més, fins i tot ens han vingut a veure els alumnes de 1r d’ESO, com ja va sent tradició els últims anys.
Finalment, ens hem pogut deleïtar amb les castanyes que ens han cuit!!!mmmmmmmmmm que bones!!!!

Donem les gràcies als col·laboradors torradors de castanyes!!Eren boníssimes!

Publicat dins de General | Envia un comentari

MATÍ DE CASTANYADA

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola. Al matí, ens hem repartit les feines en diferents grups. Els de cicle inicial i cicle mitjà han anat a buscar llenya pel foc que couria les castanyes. Els de cicle superior, han anat a buscar les castanyes. I els d’educació infantil, s’han quedat a l’escola per donar la benvinguda a la castanyera i fer les paperines.

Ja que han fet aquestes tasques, els nens i nenes han aprofitat també per passar-s’ho la mar de bé, i si no us ho creieu, mireu les fotografies!

Aprofitem per donar les gràcies a en Jaume, que ens ha acompanyat a buscar llenya.

Publicat dins de General | Envia un comentari

FESTIVAL FI DE CURS 2013/2014

Com podreu veure el festival va sortir molt bé i el temps, aquest any, també ens va acompanyar! Des d’aquí volem donar les gràcies a tothom per la seva col·laboració!
Un petit recull de les actuacions de tots els cicles.

Publicat dins de Celebracions | Envia un comentari

S’HA ACABAT EL CURS!

I per a celebrar-ho, després del comiat, tots els alumnes van anar a esmorzar a la parada del Jonquer. Petits i grans van jugar, fer cabanyes… s’ho van passar molt bé!

Publicat dins de Activitats d'escola | Envia un comentari

COMIAT

Divendres, 20 de juny vam acomiadar els alumnes de 6è que ja deixen la nostra escola per començar una nova etapa a l’institut així com també a en Jaume, que després de gairebé 40 anys de dedicació i treball s’ha jubilat. Els desitgem a tots molta sort i com diu en Jaume, no els diem adéu sinó A REVEURE!!

Publicat dins de Celebracions | Envia un comentari

Mirall de pau

Ja fa temps que des del govern s’està parlant de fer alguns canvis a les escoles. Entre aquests, n’hi ha un que encara no és ben conegut, i és el de suprimir les hores de música a l’escola. Per aquest motiu, s’està preparant una activitat conjunta a nivell de Catalunya, el dia 6 de juny. Es tracta de que cada escola canti una cançó a les 11 del matí, “Mirall de pau”.
A la nostra escola, ens hi adherim, però cantarem la cançó “la màgia d’un mag” tota l’escola, i després cantarem la del “mirall de pau” els alumnes més grans.
Per poder-la aprendre bé, aquí la deixem.

MIRALL DE PAU

MÀGIA D’UN MAG

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Envia un comentari

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Felicitem a en Pol Pujadas de 6è perquè ha obtingut una menció especial en les semifinals en la categoria de cicle superior de primària dels I Jocs Florals escolars de Catalunya celebrats el 24 de maig a Girona.
Aquí teniu el treball.
Bon bon treball Pol!!!