ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Ahir dia 25 de novembre van tenir lloc, les eleccions al Consell Escolar del centre. Us volem donar les gràcies pel nivell altíssim de participació més d’un 41%, van votar 93 persones.
El resultat va ser el següent:
Rosa Canal 47 vots
Miquel Fornás 37 vots
Esther Melián 50 vots
Nuri Torrellas 31 vots
Per tant, entren al consell escolar: L’Esther Melián i la Rosa Canal.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us informem que el proper 25 de novembre de 5 a 2/4 de 9 podreu exercir el vostre dret i votar per elegir 2 nous membres del sector pares al Consell Escolar.

Els pares/mares candidats són:

Rosa CANAL REIXACH ( mare de l’Eni i l’IEn Mundet)

Miquel FORNÀS ESTRADA (pare de l’Emil i la Laia Conde)

Esther MELIÁN CODINA (mare de la Laia i Neus Espuña)

Nuri TORRELLAS PARIS (mare de la Mar Garriga)

Veniu a votar, és una manera de participar en l’educació dels vostres fills.

Us esperem!!!

RECOLLIDA D’ALIMENTS I DE JOGUINES

Recordeu que podeu portar a l’escola, tal com se us va informar, aliments i joguines en bon estat per col·laborar en la campanya.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!

SIMULACRE

Avui 18 de novembre, hem realitzat un simulacre d’emergència. Hem tardat 1,34 minuts. Ha sortit molt bé i estem molt contents.!!!

PROGRAMA I…PER QUÈ?

Aquest curs, l’escola participa en el programa “I… per què? d’Olot TV.
El primer programa està dedicat al que fou mestre de la nostra escola, el senyor Pou. L’entrevista està realitzada pels alumnes de 5è. Podeu veure les fotos en el bloc de cicle superior.
Aquí teniu l’enllaç per veure el programa.

PROGRAMA I… PER QUÈ? Sr. POU

Publicat dins de General | Envia un comentari

I a la tarda…… FESTIVAL!!!

A la tarda del dia de la castanyada, ha arribat el moment de fer els números musicals. Cada classe ha preparat una dansa i/o cançó, que ha representat davant de tots els altres. Ho han fet de fàbula!!A més, fins i tot ens han vingut a veure els alumnes de 1r d’ESO, com ja va sent tradició els últims anys.
Finalment, ens hem pogut deleïtar amb les castanyes que ens han cuit!!!mmmmmmmmmm que bones!!!!

Donem les gràcies als col·laboradors torradors de castanyes!!Eren boníssimes!

MATÍ DE CASTANYADA

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola. Al matí, ens hem repartit les feines en diferents grups. Els de cicle inicial i cicle mitjà han anat a buscar llenya pel foc que couria les castanyes. Els de cicle superior, han anat a buscar les castanyes. I els d’educació infantil, s’han quedat a l’escola per donar la benvinguda a la castanyera i fer les paperines.

Ja que han fet aquestes tasques, els nens i nenes han aprofitat també per passar-s’ho la mar de bé, i si no us ho creieu, mireu les fotografies!

Aprofitem per donar les gràcies a en Jaume, que ens ha acompanyat a buscar llenya.