VII Caminada de l’escola

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar la informació de la caminada que organitza l’AMPA el proper 28 de maig.VII-CAMINADA-DE-L_escola

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

GUIA D’ACTIVITATS D’ESTIU- ACTIVA L’ESTIU 2017

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar l’enllaç de les activitats d’estiu – activa l’estiu 2017 que ha publicat el Servei de Joventut del Consell Comarcal de la Garrotxa. Per motius de sostenibilitat no s’ha fet l’edició en paper.

Activa l'estiu 17

Publicat dins de General, Notícies | Deixa un comentari

AJUTS DE MENJADOR I DESPLAÇAMENT PER AL CURS 2017/18

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que s’ha obert la convocatòria per sol·licitar els ajuts de desplaçament i menjador per al curs 2017/18. El termini de presentació és del 8 al 31 de maig. Els vostres fills us portaran el díptic informatiu.També us informem que si esteu interessats en sol·licitar-ho podeu demanar els impresos a la secretaria del centre. També us recordem que hi ha un horari d’atenció per ajudar a les famílies a omplir la sol·licitud. L’horari al nostre centre és el dia 25 de maig de 10.45 a 11.30h i cal demanar hora prèvia.

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Venda de roses i punts de llibres

El diumenge 23 d’abril, dia de Sant Jordi, com ja és tradicional a la nostra escola, l’alumnat de 6è ven roses i punts de llibre a la plaça per ajudar a pagar les colònies que es porten a terme a cicle superior.
Des d’aquí us volem donar les gràcies per a la vostra col·laboració.

Sant Jordi

Diumenge és Sant Jordi, i com que no és dia d’escola, avui hem celebrat la diada.
Al matí, hem fet dues activitats diferents. Els alumnes d’infantil han anat a la biblioteca on la Laia els ha explicat un conte, i després n’han pogut veure i mirar d’altres. La resta d’alumnes, han fet el ja tradicional joc de la poesia, on es reparteixen en grups i cada un ha de representar una o diverses poesies, en aquest cas, de Ricard Bonmatí. Cada any ens trobem amb uns actors i actrius més professionals. Mireu mireu!

A la tarda, hem fet l’entrega de premis dels Jocs Florals: dibuix, prosa, poesia i fotografia. Moltes felicitats als guanyadors, i a la resta de participants.

Bona Diada a tothom!

Visita de l’escriptor Ricard Bonmatí

El dimarts 18 d’abril ens va visitar l’escriptor i poeta Ricard Bonmatí.
Prèviament els diferents cursos havien treballat algunes de les seves obres. Durant tot el dia va fer diferents tallers per cicles on ens va transmetre, amb passió i energia, la importància de la literatura, tant la narrativa, com la poesia, com el teatre. Amb ell vam aprendre també com treballar les emocions, com expressar-nos, la rellevància del gest,…
Va ser una jornada molt profitosa que de ben segur ens servirà de cares al futur.
Algunes de les seves obres que hem treballat són: Contes populars catalans, En cap cap cap, Estimades feres i La llegenda de Sant Jordi.

ORIENTANYERROS 2017

El dissabte 8 d’Abril uns quants alumnes de l’escola vam participar a l’Orientanyerros 2017. Com segueix la tradició ja fa uns quants anys, els alumnes van poder aplicar tot el que vam estar practicant sobre les curses d’orientació a l’escola. Des d’aquí volem felicitar a l’organització, volem agrair a l’AMPA pel suport donat i com no, als alumnes que van participar. Des d’alumnes de P3 realitzant al correxic fins a ex alumnes de l’escola participant als circuits per a més experts. Enhorabona!
També volem felicitar particularment als alumnes que van aconseguir fer podi i emportar-se els premis: Icària Fornés, Berta Colomer, Anna Güell, Arnau Soler i Mauro Jallow. Moltes felicitats a tots!
Va ser una matinal molt divertida i diferent.
Moltes gràcies a tothom!