PREMI BALDIRI REIXAC

La nostra escola torna a estar d’enhorabona!
Hem obtingut un dels premis Baldiri Reixac en la modalitat d’alumnes. Es tracta del treball realitzat a nivell d’escola, titulat: Pensem tots junts.
El premi té una dotació econòmica de 700 euros. L’import del premi es destinarà a materials adreçats a l’ensenyament-aprenentatge. El lliurament del premi es farà a l’Espluga de Francolí el dia 8 de maig.

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

I a la tarda de Sant Jordi….

Un cop fetes les activitats del matí, a la tarda arriben els nervis amb l’entrega de premis dels jocs Florals. Dibuixos, prosa, poesia, i fotografies per tots els gustos i de tots colors. L’única “pega” és que no podem guanyar tots….Si més no, al final tots ens ho passem bé amb un berenar conjunt de galetes amb xocolata.

Felicitats a tots els guanyadors, i també a tots els participants!! Hi ha molt bon nivell!!!

Sant Jordi

Amb l’arribada del bon temps, arriben també les roses i els llibres de Sant Jordi. Com ja va sent tradició, per aquesta diada, a l’escola fem un seguit d’activitats.
En primer lloc, han vingut dos dansaires de l’esbart Marboleny, que ens han obsequiat amb 4 danses tradicionals. Dues de mallorquines, i dues de catalanes. Ho han fet molt i molt bé, i fins i tot ens han signat uns autògrafs per tothom que volgués.
Després d’això, ham passat a fer el joc de poesia. Aquest joc consisteix en aconseguir, a través de pistes, un poema/cançó (en aquest cas catalana) que després, en grups barrejats de tota la Primària, han de representar. Cada cop són més aconseguides!!!

Mireu quin espectacle!!

CONCURS “FETS I GENT” -MENJADOR

Enguany a l’hora de menjador hem celebrat el concurs “Fets i gent”, organitzat pels alumnes de 4t i amenitzat amb les actuacions musicals del trio format per la Berta, la Nora i l’Abril de 5è.
Fantàstica iniciativa i participació dels alumnes de la nostra escola!

EN MARTÍ LLACH HA GUANYAT EL 1r PREMI DE POESIA D’ÒMNIUM

En Martí Llach Goy de 6è ha estat el guanyador d’enguany del 1r premi de poesia categoria cicle superior que organitza l’Òmnium cultural de la Garrotxa amb la poesia “Una tarda d’abril”
Moltes felicitats Martí!!

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

ORIENTANYERROS 2016

Dissabte 19 de Març es va portar a terme el 3r orientanyerros. Ja va essent tradició, però pels qui no ho sabeu, és una cursa d’orientació pensada per a gent de totes les edats, des dels més xics fins als més grans. Hi havia 5 circuits diferents (C1 de més dificultat, C2, C3 (alumnes de cicle superior), C4 (alumnes de cicle mitjà) i el correxic per als més petits. Hi va haver una gran participació.
Molts alumnes de l’escola hi vam participar. Després d’haver fet una formació a l’escola, i petits entrenaments, vam poder posar en pràctica els nostres coneixements sobre les curses d’orientació.
Va ser una matinal genial, tot i que alguna fita se’ns va resistir…. vam acabar trobant-les totes i amb molt bon temps!
Felicitem a tots els alumnes que van participar i també un fort aplaudiment per a la Jana Cotxà i l’Adrià Fernandez que van aconseguir un molt bon resultat i van pujar al podi.

Felicitem i donem les gràcies a l’organització i a tots els participants, a l’AMPA de l’escola per l’avituallament, a l’Ajuntament per fer possible la cursa i a tots els col.laboradors!!

Aquí us deixem una mostra dels petits grans corredors durant la cursa…

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

Festa del segon trimestre, festa de la lectura!

Avui acabem el segon trimestre, i per celebrar-ho, hem fet una activitat que ha resultat molt bonica i enriquidora. Els alumnes més grans (3r, 4t, 5è i 6è) han explicat contes a als nens més petits. Així, cada alumne gran, explicava en algun racó de l’escola, de manera íntima i recollida un conte a un, dos o tres alumnes més petits, depenent de les conveniències.
Als alumnes petits els ha encantat escoltar, però als grans encara més explicar. A més, ha estat una nova manera de relacionar-se uns amb altres, que mai abans havien fet.

Per altra banda, donem les gràcies a l’esbart Marboleny que avui havia de venir a fer-nos una demostració de balls tradicionals catalans, i al final, per problemes de salut no han pogut venir.

Bona Setmana Santa a tothom!!

Publicat dins de Activitats d'escola, Celebracions | Deixa un comentari