Pla de Consum de Fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,

Durant el mes d’abril la fruita que es repartirà el dimarts serà:

* Plàtan (180 g/alumne)

Pera Conference (180 g/alumne)

Poma Golden (180 g/alumne)

Poma Red Delicious (180 g/alumne)

Dents sanes

Avui dimecres, ens han vingut a fer un taller sobre com cuidar les nostres dents. La Maria Àngels i la Isabel ens van explicar als alumnes de p4 fins a 4t com raspallar-nos, quan anar al dentista, què és perjudicial pel nostre esmalt…. en resum, vam aprendre totes les curiositats i necessitats d’una de les parts més importants del nostre cos.

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

Festa del segon trimestre

Avui ha estat una tarda especial, hem celebrat la festa del segon trimestre. Cada cicle ha gaudit d’una activitat diferent i el punt final ha estat la berenada amb el pa i xocolata.

A educació infantil i cicle inicial, han tingut el privilegi de formar part com a públic d’una obra de teatre representada per l’avi i l’àvia d’en Jan Llorà de segon. Però, no només han fet de simples espectadors, sinó que han estat un públic molt actiu intentant endevinar quins eren els oficis que ens estaven representat a través de les escenes de l’obra.

A cicle mitjà, els alumnes de 4rt han representat tres obres als seus companys/es de cicle, alumnes de tercer.

A cicle superior, els alumnes han pogut acabar el trimestre relaxats gaudint d’una sessió de ioga dirigida per la Natàlia.

Aquí us deixem un recull d’imatges…

Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat a la festa,

Bones vacances de Setmana Santa!

CINEMA INFANTIL EN CATALÀ

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar la informació de cinema en català que es portarà a terme a Olot properament.

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Pla de consum de fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper DIMARTS 13 de MARÇ farem el repartiment de les següents fruites:

Maduixot

Cirerol

Poma vermella

Pera Conference

* Taronja

Aquesta serà la distribució de fruites de la resta del curs.

16 – ABRIL: Maduixot / Poma / Pruna / Plàtan

14 – MAIG: Albercoc / Nespra / Pera / Nectarina

4 – JUNY: Cirera / Préssec / Préssec pla / Préssec pla addicional aportat per Afrucat

Hi pot haver canvis de fruita entre els mesos del trimestre, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites que es reparteixen cada mes.

SERVEIS MÍNIMS

Benvolgudes famílies,

Demà dimecres dia 28 de febrer, s’ha suspès el servei de transport escolar i l’escola obrirà en serveis mínims.

Qualsevol novetat se us informarà per correu electrònic. Estigueu atents!

Us informem també que s’ha aplaçat la sortida de CM prevista per dijous i la de 6è de demà dimecres. Ja us informarem de les noves dates.

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Ha nevat!!

Avui ens ha nevat, i déu n’hi do. L’escola està preciosa, i els nens i nenes s’ho han passat molt bé. Ninots de neu, boles de neu i sobretot, moltes guerres!!! De neu, això si!!! Les fotos són per guardar i poder mirar de tant en tant.

Cliqueu sobre la fotografia!

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Deixa un comentari