FESTIVAL DE FINAL DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs fent el festival com és ja tradició. Enguany portava el nom de “la volta el món en 80 dies”. Els alumnes de 6è han estat els encarregats de portar la batuta. Abans de començar hem celebrat la jubilació de la Neus i la Júlia i hem recordat junts el seu pas per l’escola. El president de l’AMPA, Marcel Vergés, els ha fet entrega d’una figura artesanal com a record. Ens ha encantat!!!! Des d’aquí us donem les gràcies.
Seguidament, el temps ens ha acompanyat i hem pogut gaudir de l’espectacle tan esperat, per cert, ben divertit i diferent.
Després del festival, gràcies a la col.laboració de l’AMPA hem sopat uns entrepans boníssims, un gelat de postres i com ja és tradició, com a cloenda hem acabat la festa amb un Karaoke.
Estem molt contents ja que ens ho hem passat molt bé i comencem les vacances, però val a dir que us trobarem a faltar: pares, mestres, amics, companys….

Aquí us deixem les fotos que hem anat fent durant el festival….. gaudiu-les!!!

Publicat dins de Celebracions | Envia un comentari

COMIAT 6È I JUBILACIÓ JÚLIA

Divendres 19 de Juny, l’últim dia d’escola, ha estat especial i diferent. De bon matí, en hem trobat tots al porxo i hem començat per la jubilació de la Júlia. Primer la directora, i després els nens li han llegit un escrit on ha quedat reflectit la seva rellevància a l’escola al llarg de tots aquests anys, la passió amb la qual ha exercit de mestra, la seva vocació. L’hem obsequiat amb un àlbum de fotos on es veuen diferents moments des que va arribar a l’escola fins al dia d’avui.
Seguidament hem fet el comiat dels nens i nenes de 6è. Els alumnes de 5è els han llegit uns rodolins personalitzats, se’ls ha fet entrega del birret i d’un petit record de l’escola. Ha estat un matí ple d’emocions!!!!

Us trobarem a faltar! Tant a la Júlia com als alumnes de 6è!!!

Que tingueu molta sort!

Publicat dins de Celebracions | Envia un comentari

CÀSTING “ESTIU 1993″

La productora de cinema Inicia Films realitzarà un càsting a les nenes de P5, 1r i 2n de la nostra escola per rodar una escena d’una pel·lícula dirigida per Carla Simón, exalumna de l’escola.
Ja se us ha fet arribar la informació a les famílies de les nenes d’aquests cursos i recordeu que qui l’interessi cal concertar hora al telèfon que se us ha proporcionar.

Després d’haver realitzar el càsting a la nostra escola i a Barcelona, l’escollida ha estat la Quima de 1r.

Moltes felicitats i que gaudeixis de l’experiència!

PREMI BALDIRI REIXAC

La nostra escola està d’enhorabona!
Hem obtingut un dels premis Baldiri Reixac, en la modalitat d’alumnes. Es tracta del treball realitzat pels professors i alumnes de CM, titulat “Itineraris de natura”. El premi té una dotació econòmica de 700 €. L’import del premi es destinarà a materials adreçats a l’ensenyament-aprenentatge. El lliurament del premi es farà a l’Espluga de Francolí el dia 7 de juny.
Moltes felicitats!

CONCURS APILO XII

Des de l’escola volem donar les gràcies a totes aquelles persones i famílies que heu col·laborat en la recollida de piles i bateries portàtils. Quan sapiguem el resultat del concurs ja us ho farem saber.

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

Sant Jordi 2015

El passat 23 d’abril, vam celebrar a l’escola el Sant Jordi. Al matí, just després del pati, els alumnes de primària ens vam posar a fer el joc de poesia. Es tractava de trobar un poema per grups, per després fer-ne una representació a davant de tots. La veritat, és que ho van fer molt bé!!!
A la tarda va arribar l’hora de l’entrega de premis dels jocs florals, val a dir, que el nivell va ser altíssim!! Un cop acabat, vam fer una berenada conjunta per acabar de celebrar la diada.

PROGRAMA I… PER QUÈ?

I ja podeu veure l’últim dels programes que han vingut a gravar a la nostra escola els d’Olot Televisió.
En aquesta ocasió els nens i nenes de 3r van entrevistar el Sr. Josep Pagès, fotògraf i col·leccionista d’antiguitats.

Ens ha agradat molt fer totes aquestes entrevistes. Donem les gràcies a OTV per donar-nos la possibilitat de participar en aquest programa i a tots els convidats per fer-ho possible!

Cliqueu l’enllaç per veure l’entrevista al Sr. Josep Pagès.
Programa I…per què? Sr. Josep Pagès