SANT JORDI 2014

Hem celebrat la diada de Sant Jordi amb moltes activitats que tot seguit podreu veure. Ha sigut un dia fantàstic per a tots, petits i grans!

VENDA DE ROSES I PUNTS DE LLIBRE

JOC DE LES POESIES

JOCS FLORALS

Publicat dins de Celebracions, General | Envia un comentari

ORIENTA-NYERROS

Aquest dissabte 12 d’abril, s’ha dut a terme la 1ª cursa d’orientació al nostre poble amb la participació de gairebé tots els alumnes de primària de la nostra escola. Ha estat un èxit tant pel que fa a la participació (uns 250 inscrits) com per l’organització. Des d’aquí volem donar les gràcies als organitzadors i a tots els que han col.laborat d’una manera o altra i han fet possible aquest esdeveniment. Moltes gràcies a tothom i esperem que l’any vinent hi puguem tornar!

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

FESTA FI DEL 2N TRIMESTRE

Ja hem acabat un altre trimestre i l’hem acomiadat amb un seguit d’activitats totes elles relacionades amb l’Any de les lletres. Al matí, tots els alumnes de Primària van poder conéixer a fons en Tintín,un personatge famós de còmic, a través d’un taller molt interessant. Seguidament els cicles es van intercanviar entre ells representacions teatrals, contes, acudits… que havíen estat preparant ja fa dies. Aquestes les podreu veure en el blog de cada cicle. Va ser un matí molt intens!

JOC DE LES LLETRES

A la tarda, per grups, els alumnes van participar en el Joc de les Lletres. Va resultar molt divertit ja que, des del més gran al més petit, tots s’afanyaven a formar paraules tot combinant les lletres que se’ls havia donat. Podreu veure que bé s’organitzaven els grups fins i tot en els assajos previs. Els felicitem a tots!

FORMACIÓ SOBRE CURSES D’ORIENTACIÓ

El mes de Febrer vam iniciar una nova unitat didàctica sobre les Curses d’orientació. Durant uns quants divendres, ha vingut la Marga (mestra d’educació física i aficionada a les curses d’orientació) a explicar-nos les coses bàsiques sobre aquest esport, una mica desconegut per tots nosaltres. Hem fet unes sessions teorico-pràctiques a l’escola i després hem aplicat aquests nous coneixements a la realitat. Per acabar, hem entrenat realitzant petites curses a la Parada del Junquer.
Ara, estem esperant amb moltíssimes ganes, la Cursa d’Orientació que es realitza el 12 d’Abril a les Planes, ja que volem demostrar tot el que hem après i farem tot el possible per tal d’aconseguir un bon resultat.
Moltes gràcies a la Marga (formació), en Xeku Vila per fer-nos els mapes per a poder practicar, i en Marc (aficionat a les curses) per aguantar-nos a la última sessió i ajudar-nos en tot.

Publicat dins de Activitats d'escola | Envia un comentari

CARNAVAL, CARNAVAL!

Aquest dimarts, els nens i nenes de menjador i els de CI van celebrar d’aquesta manera el Carnaval. Mireu. mireu…!

VISITA DE L’ESCRIPTOR JORDI FOLCK

logo_ilc
El dia 24 de febrer, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem rebut la visita de Jordi Folck, escriptor, actor, fotògraf, publicista i professor universitari.
Folck ha fet una xerrada sobre la creativitat, la llibertat de pensament i l’art d’escriure, a més de la importància de la lectura per a millorar les capacitats d’escriptura i poder plasmar els pensaments i les idees en paraules.
Els alumnes de cicle superior han llegit a més, la seva novel•la “Llibre d’encanteris de la vella Taràndula” i han tingut l’oportunitat de comentar-la amb l’autor.
Aquesta xerrada s’emmarca dins de les activitats de l’any “Va de lletres” que celebra aquest any l’escola amb la col·laoració de l’Institut de les lletres catalanes

Publicat dins de General | Envia un comentari