Assemblea General de l’AMPA

El dilluns dia 3 d’octubre a les 21.00h tindrà lloc a l’escola l’assemblea general de l’AMPA amb la següent ordre del dia:
– Informacions vàries
– Lectura i aprovació de l’estat de comptes
– Activitats extraescolars
– Renovació de càrrecs
– Precs i preguntes

Us hi esperem!

Publicat dins de General, Notícies | Deixa un comentari

Reunions de pares

Us informem del calendari de les reunions de pares per aquest curs:

Horari a les 7 de la tarda a l’escola.

Educació infantil           Dimecres 28 de setembre

Cicle Inicial                    Dijous 29 de setembre

Cicle mitjà                     Dijous 6 d’octubre

Cicle superior                Dimarts 4 d’octubre

Us hi esperem!!!!

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

FINAL ESTATAL DE ROBÒTICA

Dissabte passat vam anar  al campionat WRO (world robot olympiad) de robòtica a Logronyo. Era la final estatal.

Vam participar 14 equips campions locals dels 18 torneigs que hi han arreu d’Espanya. El nostre equip “Nyerrosbot” integrat per en Pau Arnau i en Marc Soler va quedar en 6ª posició.

Estem molt contents dels nostres alumnes (Pau, Guillem, Marc i Aleix) per la seva participació en la competició.

Dés d’aqui volem felicitar-los!!!!!

També volem agrair a tots els pares, AMPA,  Ajuntament i escola per a la seva implicació i el recolzament que ens heu donat.

Moltes gràcies

WRO Logronyo (4) [1024x768] WRO Logronyo (5) [1024x768]

Festival fi de curs: “la biblioteca de les tradicions perdudes”

El passat dia 21 de juny tota l’escola vam celebrar la festa de fi de curs. Aquest curs ha estat el de fets i gent, dedicat a Catalunya i les seves tradicions. Per aquest motiu, el fil conductor del festival, ha estat que els llibres de la biblioteca de les Planes havien perdut totes les lletres perquè les tradicions estaven tristes. Gràcies als nens i nenes va passar a ser la biblioteca de les tradicions recuperades.
Tots els nens i nenes de l’escola ho van fer molt i molt bé, i per acabar vam fer una sardana tots junts.
Un cop acabat el festival, tota la comunitat educativa vam fer un bon sopar amb ball i karaoke inclòs.
Gràcies a tots els col·laboradors i bon estiu a tots!!!!

Publicat dins de Activitats d'escola, Celebracions, General | Deixa un comentari

PREMI DE WORLD ROBOT OLYMPIAD

El dissabte 18 de juny, els participants de l’activitat extraescolar de robòtica juntament amb el seu monitor Josep Espuña van guanyar un dels tornejos de la WRO (World Robot Olympiad) a Barcelona. A més, tenen plaça guardada a la final estatal que es farà el setembre a Logroño.

Moltes felicitats i sort al setembre.

Els xerrics d’Olot

Divendres passat ens van venir a visitar a l’escola els Xerrics d’Olot, la colla castellera de la ciutat, per fer-nos un taller dedicat a Catalunya i les seves tradicions, i més concretament al món casteller.
Durant tota la tarda vam estar fent activitats relacionades amb els castells. Un grup d’alumnes anava a l’aula de música, i allà els explicaven tots els detalls i curiositats d’aquest món. L’altre grup, mentrestant, feia la part més pràctica, fent exercicis de com pujar a l’esquena d’un altre, els moviments que fan les anxenetes…
Per acabar de posar la cirereta del pastís, vam construir tots plegats un pilar de 3, on tots els nens i nenes formaven la pinya del castell. Va ser molt bonic.

Moltes gràcies a tots els castellers que ens van venir a explicar i demostrar tot el que és aquest món tan nostrat.

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Deixa un comentari

PREMI BALDIRI REIXAC

La nostra escola torna a estar d’enhorabona!
Hem obtingut un dels premis Baldiri Reixac en la modalitat d’alumnes. Es tracta del treball realitzat a nivell d’escola, titulat: Pensem tots junts.
El premi té una dotació econòmica de 700 euros. L’import del premi es destinarà a materials adreçats a l’ensenyament-aprenentatge. El lliurament del premi es farà a l’Espluga de Francolí el dia 8 de maig.

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari