UN DIJOUS LLARDER DIFERENT!

Avui, com cada any, hem celebrat el dijous llarder. Aquest any ha estat diferent, ja que degut a les previsions metereològiques hem hagut de canviar els plans. Els de Cicle Inicial hem fet el berenar a la classe. Els de Cicle Mitjà i Superior hem fet jocs de taula i llavors hem preparat el tradicional pica-pica, cadascú a la seva classe. Han quedat tots magnífics…. Sou uns artistes! Com hem arribat a menjar, ballar i disfrutar!

Bé, aquí us deixem imatges del dijous llarder

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

Pla de consum de fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper DIMARTS 13 de FEBRER farem el repartiment de les següents fruites:

Kiwi

Poma Golden

Taronja

Pera

Aquesta serà la distribució de fruites de la resta del curs.

MARÇ: Maduixot / Pera Conference / Cirerol / Poma Vermella / Taronja addicional aportada per Afrucat

ABRIL: Maduixot / Poma / Pruna / Plàtan

MAIG: Albercoc / Nespra / Pera / Nectarina

JUNY: Cirera / Préssec / Préssec pla / Préssec pla addicional aportat per Afrucat

Hi pot haver canvis de fruita entre els mesos del trimestre, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites que es reparteixen cada mes.

Celebrem el DENIP

Avui, i com cada 30 de gener, ens hem reunit al pati de l’escola per celebrar el DENIP.

Ja ho sabeu, d’altres potser no, DENIP és una sigla que correspon al Dia Escolar de la No violència i la Pau. A vegades, en diem el dia de la Pau, però avui és el dia de la Pau a escoles i instituts, el dia internacional de la Pau és el 21 de setembre.

Els nens de 6è han anat vestits de Gandhi perquè avui es commemora la mort d’aquest líder indi que va lluitar de manera pacífica per aconseguir que el seu país, l’Índia, es separés de gran Bretanya perquè fins el moment era una colònia anglesa. Tants anys de lluita pacífica van fer que això es fes realitat un any abans de la seva mort perquè va ser assassinat per un radical hindú un dia com avui del 1948. Avui fa exactament 70 anys de la seva mort. Ell deia que no hi havia camí per a la pau, la pau era el camí.
Les nenes de 6è s’han vestit de Malala perquè volien fer un homenatge a aquesta noia del Pakistan, que va ser la noia més jove que va aconseguir el premi Nobel de la Pau per la seva defensa de l’educació de les nenes. Va estar mesos a l’hospital per les ferides causades de trets que va rebre un dia tornant de l’escola. Una de les frases més conegudes és que: un nen, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar el món.
Per tant, avui hem fet homenatge a dos personatges que han dedicat la seva vida a la lluita pels drets humans i a la defensa de la igualtat de condicions i d’oportunitats independentment del gènere, cultura, procedència i religió de les persones.

Després d’aquesta aportació per part dels nens i nenes de 6è, dos alumnes de cada classe, com a representants, han mencionat què “volien ser” per millorar encara més com a grup.
Per acabar, cada grup classe ha anat passant i ha deixat “la seva frase” escrita, dins una cistella, on hi han quedat recollits tots els nostres desitjos. Aquests quedaran exposat al passadís de l’escola.
Finalment, tots junts hem cantat la cançó: “Al País Blanc”.

Fotos del dia de la pau

Vídeo de la cançó: Un país blanc

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

Pla Consum Fruita a l’Escola

Com ja fa uns anys, ens hem adherit al Pla de Consum de Fruita a les Escoles per aquest curs 17/18. Per aquest motiu cada dimarts es repartirà una peça de fruita entre tot l’alumnat del centre (tingueu-ho present a l’hora de preparar l’esmorzar cada dimarts).
A partir del dimarts 16 de gener es repartiran successivament:
– Pastanaga
– Pera Conference
– Plàtan
– Clementina
Us anirem informant de les diferents classes de fruita que s’aniran repartint a través del correu electrònic i del bloc del centre.

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Festival Nadal 2017

Ja han arribat les festes de Nadal, i per celebrar-ho com cada any, també van arribar els Pastorets Nyerros i la cantada de Nadal, aquest any amb el nom de “Els follets sabaters”. Sota la mirada d’un pavelló ple de bat a bat, els nens i nenes van cantar molt i molt bé, els pastorets, com cada any, van triomfar, i per acabar-ho d’arrodonir, un bon entrepà.

Bones festes de Nadal a tothom!

VISITA REIAL

Avui els nens i nenes de l’Escola Sant Cristòfol s’han emportat una molt bona sorpresa! Ens ha vingut a veure el patge reial. L’hem rebut molt contents, li hem cantat una cançó i li hem recitat un poema. Finalment li hem entregat les cartes perquè les faci arribar a ses majestats.

Aquí us en deixem una mostra per si voleu veure i descarregar-vos les fotos!

Bones festes a tothom!

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Deixa un comentari

INFORMACIÓ JORNADA ELECTORAL

Benvolguda família,

Recordem que demà 21 de desembre hi ha convocades eleccions al Parlament de Catalunya. D’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral, aquest dia serà inhàbil. Per tant tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

Atentament

Publicat dins de General, Notícies | Deixa un comentari