La Neus se’ns jubila

Neus, ha arribat el teu dia….la teva jubilació!!La veritat és que ens n’alegrem molt per tu, encara que al mateix temps ens fa una mica de pena, ja que ets una companya i mestra excel·lent, i et trobarem molt a faltar. Tots els nens i nenes de l’escola, juntament amb els teus companys i amics, et desitgem que ho gaudeixis molt!! i no te’n descuidis de venir-nos a veure de tant en tant.

Moltes abraçades!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

PROGRAMA I… PER QUÈ?

Aquest és el programa on els alumnes de segon entrevisten el locutor de ràdio Joan Soler. Mireu-lo! Us agradarà!

PROGRAMA I… PER QUÈ? Sr. Joan Soler

Festival de Nadal 2015

Finalment va arribar el gran dia. Tots els alumnes estaven nerviosos per cantar i ballar, i els de 5è i 6è, per recordar els seus textos. Tot això, abans de començar, perquè un cop l’espectacle es va posar en marxa, tots els allí presents vam poder gaudir d’un gran espectacle. Tots els nens i nenes ho van fer molt bé, i els mestres i familiars ben orgullosos d’ells.
Mireu les fotografies, i recordeu lo bé que ho van fer!!!

Bones festes a tothom!!!

L’estrella Tina

Els Pastorets

FESTIVAL DE NADAL

PROGRAMA I… PER QUÈ?

Continuem amb el programa d’OTV, aquest cop dedicat al músic i lutier Jordi Ruscada, entrevistat pels alumnes de quart.

Esperem que us agradi!!!

PROGRAMA I…PER QUÈ? Sr Jordi Ruscada

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Ahir dia 25 de novembre van tenir lloc, les eleccions al Consell Escolar del centre. Us volem donar les gràcies pel nivell altíssim de participació més d’un 41%, van votar 93 persones.
El resultat va ser el següent:
Rosa Canal 47 vots
Miquel Fornás 37 vots
Esther Melián 50 vots
Nuri Torrellas 31 vots
Per tant, entren al consell escolar: L’Esther Melián i la Rosa Canal.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us informem que el proper 25 de novembre de 5 a 2/4 de 9 podreu exercir el vostre dret i votar per elegir 2 nous membres del sector pares al Consell Escolar.

Els pares/mares candidats són:

Rosa CANAL REIXACH ( mare de l’Eni i l’IEn Mundet)

Miquel FORNÀS ESTRADA (pare de l’Emil i la Laia Conde)

Esther MELIÁN CODINA (mare de la Laia i Neus Espuña)

Nuri TORRELLAS PARIS (mare de la Mar Garriga)

Veniu a votar, és una manera de participar en l’educació dels vostres fills.

Us esperem!!!