PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2017-2018

Del 23 de març al 4 d’abril es poden presentar a la secretaria del centre les sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil i primària.

L’horari d’atenció al públic: de dilluns a dijous de 9 a 17 hores i divendres de 15 a 17 hores.

sol%c2%b7licitud_1sol%c2%b7licitud_2

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

MALETES VIATGERES

Fruita a l’escola: mes de març

Us fem saber que la fruita que es donarà dins la campanya “Fruita a les escoles” durant el mes de març serà la següent:

• Pera Conference
  • Cirerol
  • Taronja Lane Late
  • Poma Golden

Fruita i salut!

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

DIA DE LA PAU

Avui dia 30 de gener, a l’escola hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP).

Els nens i nenes de 6è ens han explicat el motiu per el qual es celebra el dia 30 de gener i qui era Gandhi.

Cada classe hem volgut donar “Un cop de mà a la pau” i hem pensat propostes per treballar la pau a nivell d’escola. Volem començar posar pau en els petits detalls més propers a nosaltres: a l’aula, en el menjador, en el pati amb els companys i amics, amb els mestres i monitors, amb els pares i familiars,…

Després hem aixecat tots la nostra mà dibuixada i amb desitjos. Aquestes mans les penjarem en un racó de l’escola.

Finalment hem format el símbol de la pau  i hem cantat tots junts la cancó: What a wonderful world.

Festival de Nadal 2016

Com a cloenda del primer trimestre, i per celebrar la proximitat de les festes de Nadal, el passat dijous dia 22 de desembre vam gaudir a les Planes del festival de Nadal. En primer lloc, amb la cantada de Nadales amb el fil conductor d’un conte. Tots els nens i nenes de l’escola ho van fer molt i molt bé! I en segon lloc, amb el ja reconegut espectacle dels “Pastorets Nyerros” , on els alumnes de 5è i 6è van demostrar les seves dots artístiques i interpretatives.
En resum, un bon espectacle dut a terme per tota la comunitat educativa de l’escola Sant Cristòfol.

Per acabar, donem les gràcies a tota la gent que d’una manera o altra ha ajudat a que es portés a terme amb èxit.

Bones festes a tothom!

Patge 2017

Avui ens ha visitat a l’escola el patge Reial!!Li hem pogut donar les cartes, cantar-li cançons, recitar poemes….i ell ens ha obsequiat amb un ou de xocolata!!

Moltes gràcies Patge!!Ens veiem aviat!!

Festival de Nadal

nadal16