FESTIVAL FI DE CURS 2013/2014

Com podreu veure el festival va sortir molt bé i el temps, aquest any, també ens va acompanyar! Des d’aquí volem donar les gràcies a tothom per la seva col·laboració!
Un petit recull de les actuacions de tots els cicles.

S’HA ACABAT EL CURS!

I per a celebrar-ho, després del comiat, tots els alumnes van anar a esmorzar a la parada del Jonquer. Petits i grans van jugar, fer cabanyes… s’ho van passar molt bé!

Publicat dins de Activitats d'escola | Envia un comentari

COMIAT

Divendres, 20 de juny vam acomiadar els alumnes de 6è que ja deixen la nostra escola per començar una nova etapa a l’institut així com també a en Jaume, que després de gairebé 40 anys de dedicació i treball s’ha jubilat. Els desitgem a tots molta sort i com diu en Jaume, no els diem adéu sinó A REVEURE!!

Mirall de pau

Ja fa temps que des del govern s’està parlant de fer alguns canvis a les escoles. Entre aquests, n’hi ha un que encara no és ben conegut, i és el de suprimir les hores de música a l’escola. Per aquest motiu, s’està preparant una activitat conjunta a nivell de Catalunya, el dia 6 de juny. Es tracta de que cada escola canti una cançó a les 11 del matí, “Mirall de pau”.
A la nostra escola, ens hi adherim, però cantarem la cançó “la màgia d’un mag” tota l’escola, i després cantarem la del “mirall de pau” els alumnes més grans.
Per poder-la aprendre bé, aquí la deixem.

MIRALL DE PAU

MÀGIA D’UN MAG

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Envia un comentari

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Felicitem a en Pol Pujadas de 6è perquè ha obtingut una menció especial en les semifinals en la categoria de cicle superior de primària dels I Jocs Florals escolars de Catalunya celebrats el 24 de maig a Girona.
Aquí teniu el treball.
Bon bon treball Pol!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

SANT JORDI 2014

Hem celebrat la diada de Sant Jordi amb moltes activitats que tot seguit podreu veure. Ha sigut un dia fantàstic per a tots, petits i grans!

VENDA DE ROSES I PUNTS DE LLIBRE

JOC DE LES POESIES

JOCS FLORALS

ROSES
Si cliqueu en l’enllaç ROSES podreu veure un bonic collage de fotos fetes pels alumnes de 6è. Són uns artistes!
ROSES

ORIENTA-NYERROS

Aquest dissabte 12 d’abril, s’ha dut a terme la 1ª cursa d’orientació al nostre poble amb la participació de gairebé tots els alumnes de primària de la nostra escola. Ha estat un èxit tant pel que fa a la participació (uns 250 inscrits) com per l’organització. Des d’aquí volem donar les gràcies als organitzadors i a tots els que han col.laborat d’una manera o altra i han fet possible aquest esdeveniment. Moltes gràcies a tothom i esperem que l’any vinent hi puguem tornar!

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari