Festival de Nadal 2016

Com a cloenda del primer trimestre, i per celebrar la proximitat de les festes de Nadal, el passat dijous dia 22 de desembre vam gaudir a les Planes del festival de Nadal. En primer lloc, amb la cantada de Nadales amb el fil conductor d’un conte. Tots els nens i nenes de l’escola ho van fer molt i molt bé! I en segon lloc, amb el ja reconegut espectacle dels “Pastorets Nyerros” , on els alumnes de 5è i 6è van demostrar les seves dots artístiques i interpretatives.
En resum, un bon espectacle dut a terme per tota la comunitat educativa de l’escola Sant Cristòfol.

Per acabar, donem les gràcies a tota la gent que d’una manera o altra ha ajudat a que es portés a terme amb èxit.

Bones festes a tothom!

Patge 2017

Avui ens ha visitat a l’escola el patge Reial!!Li hem pogut donar les cartes, cantar-li cançons, recitar poemes….i ell ens ha obsequiat amb un ou de xocolata!!

Moltes gràcies Patge!!Ens veiem aviat!!

Festival de Nadal

nadal16

Recomanacions lectores

En nom de l’equip LIC del Servei Educatiu, us fem arribar aquesta llista de “Recomanacions lectores” que va des dels més petitons fins als més grans lectors.

Esperem que us siguin d’utilitat en aquestes festes nadalenques.

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Presentació del llibre: Un pas de pardal

El divendres 9 de desembre va tenir lloc a la biblioteca Maria de Jonquers del poble, la presentació del llibre de poemes: Un pas de pardal.

Els poemes són de la que fou mestra de l’escola Rosa Ma Noguer i les il·lustracions dels nostres alumnes, Pol Collell Serra de 2n i Nora Collell Serra de 6è. La presentació va anar a càrrec de la també exmestra Neus Arnau i de la bibliotecària Laia Juez que van estar acompanyades per la música dels violins de l’escola de música de la Cellera.

Us el recomanem, segur que us agradarà molt a petits i grans.

Enhorabona Rosa Ma, Pol i Nora!

Eleccions al Consell Escolar

Us informem que en les eleccions celebrades el dia 1 de desembre hi va haver una participació d’un 35,32%. Els resultats són els següents:

Gemma Portillo Sau amb 51 vots

Anna Carbonés Amagat amb 43 vots

Dolors Serra Oncins amb 41 vots

Per tant, les representants del sector de pares i mares són la Gemma Portillo i l’Anna Carbonés.

Moltes gràcies per la vostra participació.

Fruita a l’Escola

L’Escola participa en el Pla de Consum de Fruita patrocinat pel Departament d’Agricultura Ramaderia i Pesca.

Cada dimarts a partir del 22 de novembre fins a final de curs, a l’hora d’esmorzar, es repartirà fruita a tots els alumnes.

pla-consum-fruita