DIJOUS LLARDER

El 12 de febrer. dia de dijous llarder, els nens i nenes de cicle mitjà i de cicle superior, van anar a dinar a la Costa.  Abans , però vam anar a fer una volteta i ens vam arribar a veure la pedra del Dimoni i la font de les Fontiques per a fer temps.

Quan vam arribar a la Costa, tothom tenia molta gana i de seguida vam començar a preparar el “pica-pica” per cursos. Feien un goig!!!!

El temps ens va acompanyar aquest any!!!

Publicat dins de Celebracions | Envia un comentari

HEM DESCOBERT UN NOU ESPORT: EL TAMBORÍ

Durant 15 dies, tots els alumnes de l’escola Sant Cristòfol hem tingut la sort de poder practicar un esport tradicional i diferent: el tamborí És un esport originari del nord d’Itàlia i el sud de França, que adopta el nom de l’implement amb què es juga: el tamborí. Es considera el precursor del tennis ja que les similituds amb aquest esport són múltiples. Hem descobert que hi ha diferents modalitats: l’indoor (interior i el més practicat a Catalunya, sense xarxa), outdoor (exterior: terra o asfalt, sense xarxa), tambeach (sorra i aigua, amb xarxa) i tambourelli (Escòcia, i amb xarxa). Es juga amb una pilota de baixa pressió. Nosaltres hem provat l’outdoor, però hem adaptat al reglament al nostre espai.

Ens ho hem passat molt bé, és un esport molt divertit!

Donem les gràcies a la Federació Catalana de Tamborí per cedir-nos el material.

Aquí us pengem una petita mostra de la nostra experiència amb els tamborins!!

Publicat dins de Activitats d'escola | Envia un comentari

Taller d’emocions

Avui, divendres, ens han vingut a fer un taller d’emocions. La Natàlia i l’Helena ens han ensenyat com exterioritzem la tristesa, la por, l’alegria…..ens ho hem passat dallò més bé.
Mireu quines cares que feien tots els nens i nenes!!!

Dia de la Pau

Avui era el dia de la Pau, i com ja és habitual, ho celebrem amb algun acte. Aquest any ens hem reunit tots a la pista tot formant un cor gegant i hem expressat amb veu ben alta, algunes frases relacionades amb la pau. Un cop fet això, tots junts hem cantat la cançó del “swing de la pau” i hem escoltat i ballat tots junts la cançó “Regala petons”.
Aquest ha estat el nostre petit gra de sorra per aconseguir un món més generós, bondadós i pacífic.

Publicat dins de Activitats d'escola, General | Envia un comentari

Natura o cultura?

Ahir dijous 29 de gener i avui dia 30, hem tingut una visita que ens ha agradat molt. La Laia, la mare de l’Adrià de 1r ens ha vingut a fer un taller relacionat amb l’any de “una mirada al món”, on ens ha explicat les diferències entre les coses provinents de la natura i les que es consideren pròpies de la cultura humana.
Moltes gràcies Laia.

XERRADA: INTERNET SEGURA

b7002752@xtec.cat_20150128_163024_001

La Neus se’ns jubila

Neus, ha arribat el teu dia….la teva jubilació!!La veritat és que ens n’alegrem molt per tu, encara que al mateix temps ens fa una mica de pena, ja que ets una companya i mestra excel·lent, i et trobarem molt a faltar. Tots els nens i nenes de l’escola, juntament amb els teus companys i amics, et desitgem que ho gaudeixis molt!! i no te’n descuidis de venir-nos a veure de tant en tant.

Moltes abraçades!!!

Publicat dins de General | 1 comentari