XERRADA INTERNET SEGURA

El dia 14 de novembre va tenir lloc a l’escola, la xerrada per a pares sobre “Internet segura” per part d’en  Josep Ortiz i Manzano,  Caporal de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat dels Mossos d’Esquadra, ABP Garrotxa.

Podeu trobar alguns consells que es van donar  clicant el document adjunt i també  a l’apartat escola de pares  (internet segura) d’aquest bloc.

Cliqueu sobre la foto

Cliqueu sobre l’enllaç

INTERNET SEGURA

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

COMUNICAT DE VAGA 8 NOVEMBRE

Cliqueu a sobre:

Vaga 8 novembre-1

Xerrada Col·loqui “INTERNET SEGURA”

Cliqueu sobre la imatge:
XERRADA internet segura-1

Tarda de castanyes

Després d’un matí on cada cicle ha anat a un lloc diferent, a la tarda tocava ajuntar-nos per celebrar la castanyada tots junts. Hem començat cantant les cançons de cada curs, i després hem fet la menjada de castanyes…mmmmmmmm….que bones!!!!!

Els nens i nenes han gaudit, mireu mireu!!!

DSCN0758 (Medium)

ATURADA GENERAL

Benvolgudes famílies,

L’escola Sant Cristòfol s’adhereix a l’aturada general convocada per dimarts, 3 d’octubre i no podem garantir serveis mínims, per tant l’escola estarà tancada.

Moltes gràcies

Publicat dins de General, Notícies | Deixa un comentari

FESTIVAL DE FINAL DE CURS I JUBILACIÓ DOLORS

El passat 21 de Juny tota l’escola vam celebrar la festa de fi de curs. Vam començar per la jubilació de la Dolors, tutora de P4 d’enguany. La directora i el president de l’AMPA li van agraïr la passió amb la qual ha exercit de mestra, la seva dedicació i rellevància a l’escola. Finalment la van obsequiar amb una petita figura molt ben feta i bonica.

Aquest curs ha estat l’any de la natura, i per aquest motiu el festival es titulava “Les veus de la natura”. Els nens i nenes de 6è van representar 4 contes sobre diferents temes relacionats amb el medi ambient.
Tots els nens ho van fer molt bé, i finalment vam cantar i ballar les 4 estacions tots junts.

Un cop acabat el festival, tota la comunitat educativa vam fer un bon sopar amb ball i karaoke inclòs.
Gràcies a tots els col.laboradors i molt bon estiu a tots!

Per veure l’àlbum complet cliqueu la foto!

IMG_0338 (Medium)

CIRCULAR FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

Ja podeu consultar la darrera circular que conté informacions importants, tant de final d’aquest curs com de l’inici del següent.

Bon estiu!

Circular final de curs