FESTA DE L’AIGUA I COMIAT DEL CURS

L’últim dia de curs hem celebrat la festa de l’aigua. Primerament, els alumnes de P3, P4, P5 i 1r han realitzat jocs d’aigua al pati d’infantil, on s’han divertit molt i s’han ben remullat. Tot seguit, ha estat el torn  dels alumnes de 2n fins a 6è que han realitzat diferents jocs d’aigua al pati de primària.

Finalment, hem cantat i dansat “L’hora dels adéus” fent una rotllana tots junts al pati d’infantil, tot acomiadant el curs. I, per acabar, hem pogut menjar un gelat per refrescar-nos.

Ens ho hem passat molt i molt bé!!! Bon estiu i bones vacances a tothom!!!

Festa final de Curs 16-17

Tot i la calor, com cada any a l’escola hem volgut acomiadar el curs, i els/les grans de sisè, en bona companyia.
Moltes gràcies a tots/es.

SORTIDA AL PLA DEL SOCS

Els alumnes de Cicle Superior vam gaudir d’una sortida lúdica al Pla dels Socs.

Ens ho vam passar molt bé i vam disfrutar de l’entorn.

A continuació podeu veure un vídeo amb fotos:

JOCS FLORALS / SANT JORDI

El passat 21 d’abril al matí vam celebrar els Jocs Florals a l’escola. Des de les 9 del matí fins a les 11 es va fer entrega d’un llibre i d’un diploma a cadascun del premiats dels Jocs Florals de cada classe: Enhorabona i felicitats a tots els participants!

A partir de les 11:30, els alumnes de 5è, ens van representar l’obra de teatre d’una llegenda de Sant Jordi molt original: A tothom li va encantar!!!  Felicitats sou uns grans actors i actrius!

A continuació podeu veure uns vídeos de l’activitat:

Bee bot a l’escola

Durant la darrera setmana del segon trimestre hem tingut una visita molt especial a l’escola: les Bee Bot.

Què són les Bee Bot?

Són uns robots en forma d’abella que permet als infants iniciar-se en la programació d’un robot d’una forma fàcil i divertida. A més, aquest recurs potencïa la creativitat dels alumnes, el treball col·laboratiu i la resolució de problemes.

Les Bee Bot van visitar diferents grups de l’escola que en van gaudir molt. Esperem que aviat ens tornin a visitar perquè ens van agradar molt!

A continuació podeu veure algunes imatges de l’activitat:

20170403_163837_Easy-Resize.com

20170407_164025_Easy-Resize.com

20170407_121942_Easy-Resize.com

20170404_155048_Easy-Resize.com

20170403_155436_Easy-Resize.com

ANEM A GRAVAR A LA RÀDIO

El dia 19 d’abril els alumnes de tercer de primària vam anar a ràdio Salt a llegir un conte que ens va agradar moltíssim “La papallona”. Agraïm a en Jofre i en Pere de ràdio Salt per la seva amabilitat i cortesia, ens ho vam passar MOLT BÉ.
Des de la ràdio ens fan arribar que:

” Programaran els contes a les 12 i les 20 h del dia de Sant Jordi. I els repetiran dilluns i dimecres a les 11h, al 97.7 de l’FM”

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

L’ESCOLA A TELEVISIÓ DE GIRONA

Durant el primer trimestre van venir a l’escola els de televisió de Girona, a gravar el programa Educa Què. Els vam explicar la metodologia de treball a l’escola: racons i Pla de Treball.

A continuació teniu l’enllaç al programa (min: 11’05”):

VISITA AJUNTAMENT I RÀDIO SALT – 3R

El dimarts 21 de febrer, els alumnes de tercer vam anar a ràdio Salt i a l’Ajuntament de Salt, a visitar les instal·lacions i fer una entrevista al senyor Jordi Viñas i Xifra, alcalde de la nostra vila.

Ens van explicar coses molt interessants!!! Aprofitem per donar moltes gràcies per l’atenció rebuda.

A continuació compartim un vídeo d’una part de la visita:

FELICITATS ARTISTES!!!

La Noura Hammouch i la Janat Boubas de 2nB han guanyat el 25è concurs cultural i esportiu, en la modalitat de dibuix del Consell Comarcal del Gironès.

Felicitats!!!

img-20170221-wa0005

img-20170221-wa0009

img-20170221-wa0001

JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!!!

img-20170217-wa0017Aquest matí, quan estàvem a punt de pujar a classe, hem tingut una visita especial. Ha arribat a l’escola el rei Carnestoltes!!! Un per un ha anat saludant els nens i nenes de l’escola i ens ha dit que és temps de gresca, saltar, cantar i ballar, que per Carnaval tot s’hi val!!! I ens ha proposat les següents consignes per la propera setmana:

• Dilluns per començar la cara o les ungles t’hauràs de pintar.
  • Dimarts per continuar un mitjó de cada i per fora hauràs de portar.
  • Dimecres per arrodonir amb una peça de roba del pare o la mare hauràs de venir.
  • Dijous per acabar algun pentinat original t’hauràs d’inventar.

Després del parlament del rei Carnestoltes ens han posat una mica de música i hem ballat pel pati.

A continuació podeu veure fotos d’avui. Bon cap de setmana i que ningú s’oblidi de les consignes!!!

img-20170217-wa0018 img-20170217-wa0015 img-20170217-wa0013

img-20170217-wa0014