WHAT THE FOX SAY

Els nens i nenes de primària van treballar el vocabulari dels animals en anglès, així com les seves onomatopeies. A la vegada van aprofitar per moure una mica l’esquelet. El resultat va ser un vídeo musical molt divertit! Ens ho vam passar d’allò més bé.

Joc lliure

imageimageimageEstem tots moooolt be! Abans de dinar i despres de dinar hem jugat un ratet.
Ara estan amb la gimcana excepte els de cicle inicial que han anat a la platja.
Us anirem informant.
A primaria estan penjant fotos al drive de cada classe ( enllaç que us vam enviar).
Teniu tambe informacio al facebook, twitter i bloc de la comunitat daprenentatge de la Canaleta.

caricaturistas-paraguayos-se-solidarizan-charlie-hebdoEls centres educatius dels municipis de Vila-seca i de Salou s’uneixen a la indignació pels fets produïts aquest matí a l’Institut Joan Fuster de La Sagrera.
Al mateix temps volem donar el nostre més unànime suport i sentit condol a tota la comunitat educativa i d’una manera molt especial als familiars de les víctimes de l’agressió.
Amb tot el nostre afecte.
Escola Antoni Torroja i Miret
Escola Sant Bernat Calvó