A P5 INVENTEM RODOLINS!

Durant aquest segon trimestre a p5 hem estat treballant les rimes i els rodolins.
Una activitat que va agradar molt als nens: vam repartir una paraula a cada nen/a de la classe, entre ells havien de buscar les parelles de paraules que rimaven, un cop trobaven el/la nen/a que tenia la paraula que rimava amb la seva es sentaven a un raconet de la classe i s’inventaven el seu rodolí. Aquí us deixem els rodolins de les mòmies i els karateques (cliqueu damunt de audio mp3 per escoltar els rodolins)

rodolins p5

COM EREN LES PIRÀMIDES? PROJECTE “LES MÒMIES” A P5

El dimecres 19 de març la mamà d’en Roger, la Cira, va venir a la nostra classe a ajudar-nos amb el projecte de les mòmies.

Ara estem treballant les piràmides. Una de les nostres preguntes era si tenien trampes al seu interior. Gràcies al que la Cira ens va explicar, ara sabem que no hi havia trampes, sinó passadissos per enganyar als lladres.

També vam fer d’arquitectes, i vam elaborar la nostra piràmide amb els seus espais.

De part de la classe de les mòmies i de la seva senyo MOLTES GRÀCIES CIRA! La teva visita ens va ajudar molt.

COM ES FAN ELS PASTISSOS? P4A ELS CUINERS

Per acabar el projecte dels cuiners ens faltava contestar a una pregunta del “què volem saber?”. Aquesta pregunta era: “com es fan els pastissos?”.
Per poder contestar-la vam demanar ajuda a una de les nostres mares, la Graci. Ens va portar els ingredients per fer el pastís, entre tots vam fer la barreja dels ingredients, vam decorar-lo i ens els vam menjar.

Estava boníssim !!!!!!

Moltes gràcies per ajudar-nos Graci!!!!

o voleu veure?

CARNAVAL 2014

Ja tenim els vídeos del Carnaval 2014 gràcies a la Pili!!Moltiisssimes gràcies! Sense tu haguéssim tardat una mica més en publicar-ho, jeje.
Us deixem dos videos del Carnaval.

El primer són els finals de les desfilades de la rúa i el segon video són un recull de fotos dels nostres nens i nenes.

JORNADA PORTES OBERTES

Estimades famílies,

us informem que el proper 6 de març serà la JORNADA DE PORTES OBERTES de totes les escoles de Vila-seca ( de 9h a 12:30 i de 15 a 16:30).
Tots aquells que estigueu interessats en formar part de la Comunitat de la Canaleta podreu trobar-nos al hall de l’escola Miramar.

Si no podeu passar-vos us podeu ficar en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic i/o telèfon.

Fins aviat!!