Instruccions d’estiu

Destacades

100 % d’APTES a les PAU

Tots els alumnes que s’han presentat a les PAU han estat considerats aptes, moltes felicitats a tots i totes, heu fet una molt bona feina.

El curs 2016-17 començarà el dia 12 de setembre. Prèviament cal tenir present alguns aspectes:

PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

Les proves extraordinàries de setembre seran els dies 1, 2 i 5 de setembre. En aquesta pàgina web trobareu el calendari de proves de setembre i els deures d’estiu de les diferents matèries:

• Feina d’estiu de l’alumnat amb la matèria pendent per setembre.
  • Feina d’estiu d’algunes matèries per a tot l’alumnat.

PÀGINA WEB AMB ELS DEURES D’ESTIU I EL CALENDARI DE PROVES DE SETEMBRE

MATERIAL ESCOLAR PER AL CURS 2016-17

Els llibres de text dels diferents nivell per al proper curs són:

Per adquirir els llibres d’ESO a través de l’AMPA podeu seguir les següents instruccions:

Sortida a Barcino

El dia 3 de juny els grups de 1r d’ESO van sortir d’excursió al museu de l’antiga Barcelona (Barcino).

Van anar en metro perquè quedava una mica lluny. Quan van arribar vam para a descansar i esmorzar (10:30-11:00). Després el grup de 1r D va entrar primer al museu i el grup de 1r C va fer l’exposició exterior primer.

Al entrar els van fer una petita introducció a l’exposició. Els van ensenyar una maqueta de com era l’antiga Barcelona romana.

Estava emmurallada i tenia diverses torres de vigilància amb camps de conreu a l’exterior. La ciutat era distribuïda al voltant d’una plaça central (fòrum) que era el creu entre el carrer decomanus ( de Oest a Est) i el carrer cardo ( de Nord a Sud).

Després van anar a veure un petit cartell romà que presentava la ciutat. Posteriorment van baixar per “l’ascensor del temps” per veure diverses dolies (àmfores on guardaven oli) i moltes termes (balnearis). També van veure la muralla romana. Abans de sortir van veure un model d’una domus (casa romana).

Al sortir van veure un aquaducte. Per acabar els dos grups van tenir una mica de temps lliure a la plaça.

1r ESO – Barcino

Redactor: Yassin El Kaisi. 1rD

Global Scholars: Community Action Project Presentation

The academic year is almost over and so is our Global Scholars’ Project on building better and sustainable big cities for the future. In the link below, you can watch the video we have edited summarizing all the stages and work done during the process of designing and building up our vertical urban garden, the project we chose to do as our end-of- the-year Comunity Action Project.

Hope you enjoy it as much as we did while we were working on it! Best regards from the whole Bisbe’s Global Scholars’ Team: Aleix Aguilar, Madelenne Aguilar, Skarlette Asencio, Sonia Bautista, Luz Carela, Katia Coccilio, Daniel Conde, Emilia de los Santos, Mario del Río, Tomás Fernández, Andrea García, Alba Hernández, David Martín, Andrea Millán, Hamna Raza, Arnau Ribes, Kholoud Serroukh, Youcef Trabsa, Tania Toboso and Carlos Silva.

Enquestes de valoració del curs 2015-16

A continuació teniu els enllaços per a respondre les enquestes de valoració del curs 2015-16. Aquestes enquestes s’adrecen a tota la comunitat educativa i són fonamentals per poder analitzar el funcionament del curs i planificar les millores adients per al curs vinent.

Contem amb la vostra col·laboració i us agraïm la participació.