Presentació “Territori Verd”

El passat dissabte 26 de novembre vam fer la presentació “oficial” de la col·lecció Territori Verd a la biblioteca Fages de Climent de Figueres.

L’acte va ser tot un èxit, va venir força gent i tothom en va sortir content. En primer lloc, la Maria ens va fer una presentació reflexiva i emotiva molt escaient, va ser un encert proposar-li que ens la fes i una sort que ho acceptés.

Seguidament, l’Anna Maria va explicar un dels contes, “En Sebastià, el tucà”, amb el suport d’unes imatges animades que havia fet jo mateix. Els nens i nenes van quedar bocabadats escoltant la narració gràcies al “savoir faire” de l’Anna Maria.

I ja va estar! Però abans de marxar, molts dels assistents es van voler emportar un o els dos llibres que hi havia disponibles i ens van demanar que els hi dediquéssim, cosa que, no cal dir, va ser tot un plaer.

Agraïments a la Lluïsa Vidal i la resta de personal de la biblioteca, a la Sara Moyano i L’Emma Estanyol de l’editorial Barcanova, a en Joan de la llibreria Mallart i a la Maria Rueda. Sense ells i elles aquest esdeveniment no hagués estat possible.

14.991!

 

 

Ens han arribat les dades recentment i segons l’Editorial Barcanova s’han venut fins al mes d’Abril d’enguany 14.991 exemplars de la col·lecció “M’endevines?” , n’estem molt i molt satisfets!!