Carta d’inici de curs 2014-15

Ja està disponible en format pdf la carta d’inici de curs.

En aquesta carta hi trobareu la data i hores de començament de curs 2014-15 per a tots els grups d’ESO i Batxillerat. El dia d’acollida dels alumnes serà el dilluns 15 de setembre.

Recordeu que els alumnes que han de recuperar matèries del curs 2013-14 han de fer els exàmens de recuperació els dies 1, 2 i 3 de setembre segons el calendari que ja es va penjar en aquesta mateixa pàgina web.

En aquesta carta també hi ha una breu indicació pel que fa a l’elecció de les Matèries Optatives 2014-15 de 1r, 2n i 3r d’ESO. Us preguem que seguiu les instruccions donades per tal de fer la vostra elecció.

El centre romandrà tancat des del divendres 25 de juliol fins el diumenge 30 d’agost.

Us desitgem que tingueu unes molt bones vacances!

Matèries alternatives 2014-15

Ja podeu consultar les matèries alternatives del curs 2014-15

Matèries optatives curs 2014-15

Ja podeu consultar les matèries optatives del curs 2014-15

Publicat dins de General | Envia un comentari

Calendari de proves extraordinàries de setembre

Ja està disponible el calendari d’exàmens de les proves extraordinàries de setembre.

Ajuts de menjador escolar pel curs 2014-15

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,

• Primer període: del 10 al 20 de juny de 2014, ambdós inclosos
  • Segon període: del 8 al 19 de setembre de 2014, ambdós inclosos, per aquelles famílies que no tenien centre assignat durant el primer període

Promoció batxillerat 2012-14

batxillerat_2012_2014

Ja podeu trobar algunes fotos de la festa de batxillerat de la promoció 2012-14 a Formigueig Digital.

Conferència sobre Manuel Carrasco i Formiguera

El senyor Carlos Jiménez Villarejo ens ha fet arribar el text amb el contingut de la conferència que va tenir lloc el passat 9 d’abril al nostre institut.

L’activitat va ser  molt ben acollida per les famílies que van assistir a l’acte i aquell mateix dia ja es va fer la demanda que la conferència es pogués publicar a la nostra pàgina web.

Podeu descarregar la conferència en format pdf a:  El pasado no ha pasado

DSC_0082 DSC_0084 DSC_0086

Visita de l’institut Lycee Pierre Mendès France de Tunis

El passat 22 d’abril ens van tornar a visitar els alumnes de del Lycee Pierre Mendès France de Tunis tot aprofitant el seu viatge cultural a Barcelona. Aquest mateix institut ja va venir el curs passat i va compartir activitats amb els alumnes que ara fan 4t i 1r de batxillerat.

Podreu veure algunes de les fotos d’aquestes activitats a Formigueig Digital.

Esperem que avui hagin pogut gaudir d’un inoblidable dia de Sant Jordi. Tots ells tenien moltes ganes de conèixer i viure l’ambient festiu a la nostra ciutat en un dia tan assenyalat. Copia de lycee_pmf_tunis

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ja han tornat els alumnes de Londres (4t ESO)

Els alumnes de Londres ja han arribat a l’aeroport del Prat amb moltes vivències noves per explicar. Han estat uns dies espectaculars i s’ho passat molt bé. Segur que recordaran aquest viatge per sempre més.

Podeu veure algunes de les fotos que ens han fet arribar a Formigueig Digital .

Conferència Manuel Carrasco i Formiguera

El proper dimecres 9 d’abril es farà una conferència sobre la figura de Manuel Carrasco i Formiguera. Aquest advocat i polític català va ser afusellat pels franquistes el 9 d’abril de l’any 1938 a la ciutat de Burgos.

La conferència tindrà lloc a l’espai biblioteca del nostre institut i serà a càrrec del senyor Carlos Jiménez Villarejo, advocat malagueny i ex-fiscal anti-corrupció.

invitació