Conferència sobre Manuel Carrasco i Formiguera

El senyor Carlos Jiménez Villarejo ens ha fet arribar el text amb el contingut de la conferència que va tenir lloc el passat 9 d’abril al nostre institut.

L’activitat va ser  molt ben acollida per les famílies que van assistir a l’acte i aquell mateix dia ja es va fer la demanda que la conferència es pogués publicar a la nostra pàgina web.

Podeu descarregar la conferència en format pdf a:  El pasado no ha pasado

DSC_0082 DSC_0084 DSC_0086

Visita de l’institut Lycee Pierre Mendès France de Tunis

El passat 22 d’abril ens van tornar a visitar els alumnes de del Lycee Pierre Mendès France de Tunis tot aprofitant el seu viatge cultural a Barcelona. Aquest mateix institut ja va venir el curs passat i va compartir activitats amb els alumnes que ara fan 4t i 1r de batxillerat.

Podreu veure algunes de les fotos d’aquestes activitats a Formigueig Digital.

Esperem que avui hagin pogut gaudir d’un inoblidable dia de Sant Jordi. Tots ells tenien moltes ganes de conèixer i viure l’ambient festiu a la nostra ciutat en un dia tan assenyalat. Copia de lycee_pmf_tunis

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ja han tornat els alumnes de Londres (4t ESO)

Els alumnes de Londres ja han arribat a l’aeroport del Prat amb moltes vivències noves per explicar. Han estat uns dies espectaculars i s’ho passat molt bé. Segur que recordaran aquest viatge per sempre més.

Podeu veure algunes de les fotos que ens han fet arribar a Formigueig Digital .

Conferència Manuel Carrasco i Formiguera

El proper dimecres 9 d’abril es farà una conferència sobre la figura de Manuel Carrasco i Formiguera. Aquest advocat i polític català va ser afusellat pels franquistes el 9 d’abril de l’any 1938 a la ciutat de Burgos.

La conferència tindrà lloc a l’espai biblioteca del nostre institut i serà a càrrec del senyor Carlos Jiménez Villarejo, advocat malagueny i ex-fiscal anti-corrupció.

invitació

Londres 2014

Els alumnes de 4t d’ESO van marxar a Londres el passat dissabte 5 d’abril.  El primer dia van visitar Oxford i després ja es van dirigir cap a Londres on van ser acollits per les seves noves famílies adoptives.

Podeu veure algunes fotos que ens han enviat a Formigueig Digital.

Portes obertes batxillerat

Portes Obertes BATXILLERAT curs 2014-15:

Per a les famílies d’alumnes externs: dimarts 1 d’abril a les 19:00

Per a les famílies dels alumnes que cursen 4t d’ESO al nostre institut: dimecres 2 d’abril a les 18:00

Fitxer en format PDF de la presentació de les Jornades Portes Obertes

INSMCiF_batxi_13_14_WEB

La preinscripció d’ESO per al curs 2014-15 comença l’11 de març

preinscripcio2014_15El proper dimarts 11 de març comença el període de preinscripció d’educació secundària. Podeu trobar el calendari de preinscripció i matriculació i tota la informació relacionada als següent enllaços de la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Informació general sobre la preinscripció i matrícula pel curs 2014-15

Informació sobre la preinscripció i matrícula d’ESO pel curs 2014-15

Us recomanem que us llegiu amb molta atenció aquesta informació per tal de poder fer tot el procés sense problemes.

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ: de l’11 al 21 de març, ambdós inclosos.
HORARI DE LA NOSTRA SECRETARIA DURANT INSCRIPCIÓ:
Dilluns i dimarts: de 8:30 a 16:45
Dimecres i dijous: de 8:30 a 14:00
Divendres: de 8:30 a 13:30

Esquiada 2014 a Port del Comte

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO que van anar a esquiar a Port del Comte van tornar el divendres 7 de febrer a l’hora prevista al nostre institut, contents i satisfets després de tres dies molt intensos d’activitat física,  contacte amb la natura i molt bona companyia.

Podeu veure algunes de les fotos d’aquesta activitat a la revista Formigueig Digital.

esquiada_2014_31

Jornades de Portes Obertes

Portes Obertes ESO curs 2014-15: 4 i 5 de març a les 19:00

Portes Obertes BATXILLERAT curs 2014-15: dimarts 1 d’abril a les 19:00

portes obertes

INSMCiF_batxi_13_14_WEB

BcNegra

S’ha acabat el 2013 i l’hem acomiadat amb ganes, com si hagués estat un any nefast, a més de maleït. Però els organitzadors de BCNegra no creuen que hagi estat tan dolent. Ens ha donat un bon grapat de novel·les. Si la crisi ens va deixant sense respostes —les habituals, les de sempre—, el 2013 ens ha deixat algunes preguntes importants.

Des del Pla Lector de l’Insitut Manuel Carrasco us animen a que doneu una ullada a la pàgina web de BcNegra i prengueu nota de totes les activitats que es faran a partir del 30 de gener i fins el 8 de febrer.

BcNegra

També us volem animar a que aneu consultant l’apartat del Pla Lector que trobareu al nostre Google Site. Us mantindrem informats de les novetats!