Ja han tornat els alumnes de Londres (4t ESO)

Els alumnes de Londres ja han arribat a l’aeroport del Prat amb moltes vivències noves per explicar. Han estat uns dies espectaculars i s’ho passat molt bé. Segur que recordaran aquest viatge per sempre més.

Podeu veure algunes de les fotos que ens han fet arribar a Formigueig Digital .

Conferència Manuel Carrasco i Formiguera

El proper dimecres 9 d’abril es farà una conferència sobre la figura de Manuel Carrasco i Formiguera. Aquest advocat i polític català va ser afusellat pels franquistes el 9 d’abril de l’any 1938 a la ciutat de Burgos.

La conferència tindrà lloc a l’espai biblioteca del nostre institut i serà a càrrec del senyor Carlos Jiménez Villarejo, advocat malagueny i ex-fiscal anti-corrupció.

invitació

Londres 2014

Els alumnes de 4t d’ESO van marxar a Londres el passat dissabte 5 d’abril.  El primer dia van visitar Oxford i després ja es van dirigir cap a Londres on van ser acollits per les seves noves famílies adoptives.

Podeu veure algunes fotos que ens han enviat a Formigueig Digital.

Portes obertes batxillerat

Portes Obertes BATXILLERAT curs 2014-15:

Per a les famílies d’alumnes externs: dimarts 1 d’abril a les 19:00

Per a les famílies dels alumnes que cursen 4t d’ESO al nostre institut: dimecres 2 d’abril a les 18:00

Fitxer en format PDF de la presentació de les Jornades Portes Obertes

INSMCiF_batxi_13_14_WEB

La preinscripció d’ESO per al curs 2014-15 comença l’11 de març

preinscripcio2014_15El proper dimarts 11 de març comença el període de preinscripció d’educació secundària. Podeu trobar el calendari de preinscripció i matriculació i tota la informació relacionada als següent enllaços de la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Informació general sobre la preinscripció i matrícula pel curs 2014-15

Informació sobre la preinscripció i matrícula d’ESO pel curs 2014-15

Us recomanem que us llegiu amb molta atenció aquesta informació per tal de poder fer tot el procés sense problemes.

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ: de l’11 al 21 de març, ambdós inclosos.
HORARI DE LA NOSTRA SECRETARIA DURANT INSCRIPCIÓ:
Dilluns i dimarts: de 8:30 a 16:45
Dimecres i dijous: de 8:30 a 14:00
Divendres: de 8:30 a 13:30

Esquiada 2014 a Port del Comte

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO que van anar a esquiar a Port del Comte van tornar el divendres 7 de febrer a l’hora prevista al nostre institut, contents i satisfets després de tres dies molt intensos d’activitat física,  contacte amb la natura i molt bona companyia.

Podeu veure algunes de les fotos d’aquesta activitat a la revista Formigueig Digital.

esquiada_2014_31

Jornades de Portes Obertes

Portes Obertes ESO curs 2014-15: 4 i 5 de març a les 19:00

Portes Obertes BATXILLERAT curs 2014-15: dimarts 1 d’abril a les 19:00

portes obertes

INSMCiF_batxi_13_14_WEB

BcNegra

S’ha acabat el 2013 i l’hem acomiadat amb ganes, com si hagués estat un any nefast, a més de maleït. Però els organitzadors de BCNegra no creuen que hagi estat tan dolent. Ens ha donat un bon grapat de novel·les. Si la crisi ens va deixant sense respostes —les habituals, les de sempre—, el 2013 ens ha deixat algunes preguntes importants.

Des del Pla Lector de l’Insitut Manuel Carrasco us animen a que doneu una ullada a la pàgina web de BcNegra i prengueu nota de totes les activitats que es faran a partir del 30 de gener i fins el 8 de febrer.

BcNegra

També us volem animar a que aneu consultant l’apartat del Pla Lector que trobareu al nostre Google Site. Us mantindrem informats de les novetats!

Comencem el 2014 amb nova pàgina web i revista digital Formigueig

Us donem la benvinguda a la nova pàgina web que estrenem aquest any 2014. Una web més dinàmica que esperem que faciliti i millori la comunicació entre tots els membres de la nostra comunitat educativa.

Seguirem informant-vos de totes les activitats, escolars i estraescolars, els projectes… que duem i durem a terme amb la mateixa il·lusió de sempre.

Us desitgem bones festes i un millor any 2014!

Continua llegint

Bon nadal i feliç any 2014