Prova externa d’avaluació 4t ESO

Dimarts 16 i dimecres 17 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de tots els centres d’educació secundària de Catalunya faran la prova d’avaluació de quart. Aquesta prova és una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres. Avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística, en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica (aquesta darrera s’avalua per primer cop aquest curs 2015-2016).

És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes. Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats a les famílies i als centres.

En aquest enllaç trobareu el full informatiu per a les famílies elaborat pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.

Bon Nadal

Campanya de recollida de Joguines

joguines2

Banc d’aliments

Moltes gràcies a tots els alumnes, famílies, professorat i personal del Carrasco, perquè entre tots hem assolit un nou repte per al Banc d’Aliments : 220kg

banc_aliments

Col.laboració amb el Banc d’Aliments

Benvolgudes famílies,

Tot coincidint amb el Dia Internacional de l’Alimentació, el 16 d’octubre, es durà a term un recapte d’aliments, en col·laboració amb el Banc d’Aliments,  del 19 al 30 d’octubre.

Des del centre animem els nostres alumnes a participar-hi, per construir un món millor.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Nous dies festius de lliure disposició

Com de ben segur ja deveu saber l’Ajuntament de Barcelona ha decidit que el proper 12 de febrer, dia de Santa Eulàlia, sigui dia festiu no laborable. A conseqüència d’aquest canvi de darrera hora en el calendari laboral s’han hagut de modificar els dies festius de lliure elecció pel curs 2015-16.

Finalment el Consell Escolar de l’INS Manuel Carrasco i Formiguera, reunit el passat dilluns 5 d’octubre, va aprovar els següents dies festius pel curs 2015-16:

• – dilluns 7 de desembre
  • – dilluns 15 de febrer
  • – dilluns 25 d’abril
  • – dimarts 17 de maig

Activitats extrescolars curs 2015-16

Ja podeu consultar tota la informació corresponent a les activitats extraescolars a l’apartat AMPA del nostre Web Site . Animeu-vos!

Reunions inici de curs amb famílies 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO i Batxillerat

Us recordem que durant la propera setmana es faran les reunions d’inici de curs segons el següent calendari.

2n d’ESO. dilluns a 28 de setembre a les 18:30 hores Convocatòria 2n ESO

3r d’ESO: dimarts 29 de setembre a les 18:30 hores  Convocatòria 3r ESO

4t d’ESO: dimecres 30 de setembre a les 18:30 hores Convocatòria 4t ESO

1r i 2n de Batxillerat: dijous 1 d’octubre a les 18:30 hores

Convocatoria de reunió inici de curs 2015-2016 Batx HS

Convocatoria de reunió inici de curs 2015-2016 Batx CT

Us esperem a tots!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2015-2016:

• Ajuts directes per a alumnes (inclosos els que tenen TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques derivades d’una discapacitat o d’un trastorn greu de la conducta, durant tota l’escolarització o només durant un període.
  • Subsidis per a necessitats educatives especials derivades d’una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
  • Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

Termini per presentar la sol·licitud: del 2 d’agost al 30 de setembre de 2015

Trobareu informació a la següent pàgina WEB de Gencat

Inici de curs 2015-16

Recordeu que el proper dilluns comença el curs amb les activitats d’acollida d’alumnes,  d’activitats de tutoria i comunicació de les matèries optatives.

1r ESO: Dilluns 14 de setembre de les 10:00 hores fins a les 12:00.

2n, 3r i 4t d’ESO: Dilluns 14 de setembre de 10:30 hores fins a les 11:30 hores

1r i 2n Batxillerat: Dilluns 14 de setembre de les 11:00 hores a les 12:00.

2n Batxillerat: a partir de les 12:00 tutoria orientadora de Treball de Recerca

Inici de les classes per a tots els alumnes el proper dimarts 15 de setembre a les 8:00 hores.