Reunions d’inici de curs 2018-19

La setmana passada vàrem realitzar les reunions d’inici de curs de 1r i 2n d’ESO.   Recordeu que aquest curs la comunicació escola-família es farà a través de la plataforma digital Clickedu. Per aquest motiu és molt important que totes les famílies tingueu el vostre usuari i les contrasenyes pertinents.

Us recomanem que llegiu atentament les instruccions per a poder accedir a aquest programa informàtic.

Recordatori de reunions de pares d’inici de curs:

3r d’ESO: dilluns 17 de setembre a les 18:30                                                                                    4t d’ESO: dimarts 18 de setembre a les 18:30

1r de Batxillerat: dimarts 25 de setembre a les  18:30                                                                   2n de Batxillerat : dimecres 26 de setembre a les 18:30

Inici de classes del curs 2018-19

Us recordem que el dimecres 12 de setembre els alumnes d’ESO han de venir a l’institut ja que es farà l’acollida d’inici de curs, activitats de tutoria i comunicació de les matèries optatives.                                                                                                                                                                             1r ESO: de 9.30 a 12:00  h                                                                                                                    2n , 3r i 4t ESO: de 10:00 a 12:00 h

L’inici de les classes d’ESO serà el dijous 13 de setembre a les 8:00.

Pel que fa al Batxillerat tingueu en compte que el dia d’acollida és el 14 de setembre

1r Batxillerat: de 10:30 a 12:30                                                                                                          2n Batxillerat: de 11:00 a 12:00

L’inici de classes de BATXILLERAT serà el dilluns 17 de setembre a les 8:00

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini per presentar la sol·licitud: del 15 d’agost al 27 de setembre de 2018

Més informació al següent enllaç

Recollida de llibres del curs 2018-19

Us recordem que la recollida dels llibres pel Curs 2018-2019 serà els següents dies:

Dimecres 5 de setembre de 16.00 a 18.00 per a 1r i 2n d’ESO                                                 Dijous 6 de setembre de 16.00 a 18.00 per a 3r i 4t d’ESO.

No oblideu portar els justificants dels pagaments de la socialització i dels llibres amb descompte per si ha hagut algun problema en la identificació dels mateixos.

Tanmateix  volem demanar la vostra col·laboració per a preparar els lots de llibres per als propers dilluns i dimarts (matí i/o tarda).

Tots aquells que pugueu ajudar poseu-vos en contacte: llibresinstitutcarrasco@gmail.com

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
AMPA INS Manuel Carrasco i Formiguera

Comencem el curs 2018-19

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam informar, el 12 de setembre comença el curs per als alumnes d’ESO i el 14 de setembre per als alumnes de Batxillerat.

DOCUMENT INICI CURS 2018-2019

Us recordem l’enllaç on trobareu el Calendari de Proves Extraordinàries de setembre de l’ESO i Batxillerat. Aquestes proves tindran lloc els dies    3 i 4 de setembre. Penseu que es obligatori portar, el mateix dia i a l’hora de la prova, els treballs encomanats pels diferents departaments didàctics, que té un percentatge explícit de l’avaluació extraordinària. No s’acceptaran treballs fora d’aquest termini.

El lliurament de notes serà dijous 6 de setembre de 9:00 a 10:00 a l’aula corresponent.

Festa graduació de 4t d’ESO promoció 2014-2018

Un any més hem celebrat la festa de graduació de la promoció 2014-2018 d’ESO.

Ja podeu accedir a la selecció de fotos a Formigueig Digital

Enhorabona a tots! Us desitgem molta sort!

Ajuts de menjador per al curs 2018-19

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Les sol·licituds es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit per al curs 2018-19, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2018 : entre els dies 13 i el 27 de juny de 2018, ambdós inclosos.
  • Període de sol·licituds de setembre 2018 : entre els dies 3 i el 14 de setembre de 2018, ambdós inclosos

Formulari de sol.licitud

Trobareu tota la informació a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona

Festa de graduació de batxillerat promoció 2016-18

El passat dimarts 22 de maig es va celebrar la festa de graduació de batxillerat de la promoció 2016-18. Podeu trobar algunes fotos a la nostra revista Formigueig Digital

Jornades de Portes Obertes batxillerat

Us recordem les dates de les Portes Obertes per al Batxillerat 2018-19.

Portes Obertes (alumnes que estan cursant 4t d’ESO al nostre institut):

Dimarts 8 de maig a les 18.30 h

Portes Obertes (alumnes que venen d’altres instituts)

Dimecres 9 de maig a les 18.30

Fotos de Sant Jordi 2018

Ja hem penjat una selecció de fotos dels actes que vàrem fer el dia de Sant Jordi al nostre institut. Les trobareu a la secció corresponent del Formigueig Digital

També podeu veure una breu interpretació musical dels nostres alumnes de batxillerat, el Pau i l’Andreu. Ho trobareu també a la nostra revista online Formigueig Digital