Intercanvi França

Dimarts 21 d’octubre lliurarem a l’alumnat participant el document per fer el primer ingrés relatiu a l’intercanvi lingüístic amb el Collège George Sand.

El Punt JIP torna cada divendres

jip

A partir d’ara cada divendres trobareu el Sergi al vestíbul del nostre institut per ajudar-vos a trobar INFORMACIÓ sobre les activitats que es fan al barri, per incentivar la vostra PARTICIPACIÓ en la vida cultural del centre i del nostre entorn i per ORIENTAR-VOS pel que fa a estudis i activitats de lleure.

Com ja sabeu, fins ara, aquesta tasca la feia la Quirai, a qui li agraïm molt la seva implicació i la feina feta fins el dia d’avui.

Gràcies Quirai!  Et desitem molta sort en la teva nova aventura laboral. Els alumnes de l’IES Carrasco segur que et recordaran amb carinyo.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Reunions pedagògiques amb les famílies inici de curs

Us recordem el calendari de reunions d’inici de curs.

Dilluns 29 de setembre (18:00 hores)

1r d’ESO, 2n d’ESO, 1r de BATX Humanístic i Social i 2n de BATX Humanístic i Social

Dimarts 30 de setembre (18:00 hores)

3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r BATX Científic i Tecnològic i 2n de BATX Científic i Tecnològic

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2014-2015:

• Ajuts directes per a alumnes (inclosos els que tenen TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques derivades d’una discapacitat o d’un trastorn greu de la conducta, durant tota l’escolarització o només durant un període.
  • Subsidis per a necessitats educatives especials derivades d’una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
  • Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

EN CAS QUE COMPLIU ELS REQUISITS I HI ESTIGUEU INTERESSATS TENIU TEMPS FINS EL PROPER 30 DE SETEMBRE

Podeu consultar la informació al següent enllaç.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Lliurament de notes de setembre i matrícula de batxillerat

El proper divendres 5, de 9 a 10 del matí es lliuraran les notes de les proves extraordinàries de setembre.

El període de reclamacions i atenció a les famílies serà el mateix divendres 5 de 10 a 12 del matí.

Matrícula batxillerat: del dilluns 8 al dimecres 10 de setembre.Horari de 8:30 a 13:30

(cal recollir la documentació de matrícula el divendres 5 juntament amb les notes de les proves extraordinàries de setembre)

Carta d’inici de curs 2014-15

Ja està disponible en format pdf la carta d’inici de curs.

ATENCIÓ: A CAUSA D’UN ERROR EL LINK ANTERIOR ENLLAÇAVA AMB LA CARTA INICI CURS ANTERIOR. JA S’HA ARREGLAT L’ERROR I ARA L’ENLLAÇ JA FUNCIONA CORRECTAMENT

En aquesta carta hi trobareu la data i hores de començament de curs 2014-15 per a tots els grups d’ESO i Batxillerat. El dia d’acollida dels alumnes serà el dilluns 15 de setembre.

Recordeu que els alumnes que han de recuperar matèries del curs 2013-14 han de fer els exàmens de recuperació els dies 1, 2 i 3 de setembre segons el calendari que ja es va penjar en aquesta mateixa pàgina web.

En aquesta carta també hi ha una breu indicació pel que fa a l’elecció de les Matèries Optatives 2014-15 de 1r, 2n i 3r d’ESO. Us preguem que seguiu les instruccions donades per tal de fer la vostra elecció.

El centre romandrà tancat des del divendres 25 de juliol fins el diumenge 30 d’agost.

Us desitgem que tingueu unes molt bones vacances!

Matèries alternatives 2014-15

Ja podeu consultar les matèries alternatives del curs 2014-15

Matèries optatives curs 2014-15

Ja podeu consultar les matèries optatives del curs 2014-15

Publicat dins de General | Envia un comentari

Calendari de proves extraordinàries de setembre

Ja està disponible el calendari d’exàmens de les proves extraordinàries de setembre.

Ajuts de menjador escolar pel curs 2014-15

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,

• Primer període: del 10 al 20 de juny de 2014, ambdós inclosos
  • Segon període: del 8 al 19 de setembre de 2014, ambdós inclosos, per aquelles famílies que no tenien centre assignat durant el primer període