Viatge a Londres

Com cada any els nostres alumnes de 4rt d’ESO fan el seu viatge de final d’etapa a Londres. És un viatge molt especial ja que els alumnes conviuen amb famílies locals i també tenen l’oportunitat de visitar llocs molt emblemàtics de la capital britànica com ara el British Museum, la National Gallery, els barris de Greenwich i Camden i molts dels parcs d’aquesta gran ciutat.  Podeu trobar més informació del viatge d’aquest any a la revista Formigueig DigitalLondres4

Preinscripció ESO pel curs 2015-16

El proper dimarts 10 de març comença la preinscripció ESO pel curs 2015-16.

El periode d’inscripció és del 10 de març al 17 de març, ambdós inclosos.

Horari de secretaria durant el periode d’inscripció:

dilluns a dijous de 8:30 a 17:00 hores

divendres: 8:30 a 13:30.

Podeu descarregar la sol·licitud d’inscripcio.

També podeu trobar informació sobre tot el procés de preinscripció i matrícula a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

Jornades de Portes Obertes 2015

INSMCiF_14_15p

Us recordem que els propers dilluns i dimarts es faran les jornades de portes obertes a partir de les 19:00 hores.

Dilluns 23 de febrer: Escola del Mar, Font de’n Fargas i Parc del Guinardó

Dimarts 24 de febrer: Estel Guinardó, Arc Iris i Pit Roig

Si esteu interessats en el nostre projecte educatiu però no esteu a cap escola vinculada també podeu venir qualsevol dels dos dies.

El nostre Twitter

Us convidem a fer-vos seguidors del nostre twitter per estar informats de les notícies i novetats de l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera.

Prova d’avaluació de 4t d’ESO 2015

Per quart any consecutiu es convoca la prova d’avaluació de quart curs d’ESO que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, que elabora i organitza el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té fonamentalment un caràcter formatiu i orientador per als alumnes, les famílies i els centres i vol ser una eina  per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

La prova s’aplicarà el dimarts 10 de febrer i el dimecres 11 de febrer de 2015.

Us adjuntem el full informatiu per a les famílies que ha elaborat el Departament d’Ensenyament.

INFORMACIÓ FAMÍLIES curs 2014-15

Viatge esquiada a Port del Comte

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO ja han arribat a Port del Comte i ja estan esquiant a les pistes. Ha estat nevant durant bona part del matí però les pistes es troben obertes.

Podeu veure l’estat actual de les pistes i també, si teniu sort, els vostres fills esquiant a través de les càmeres web de l’estació d’esquí:   Webcam1       Webcam2       Webcam3

esqui15_01 esqui15_02 esqui15_03 esqui15_04 Per veure aquestes fotos ampliades cal que visiteu la nostra revista Formigueig Digital

Publicat dins de General | Envia un comentari

Els nostres alumnes ja són a França

Els alumnes de 3r d’ESO ja han arribat a França sense problemes i es troben a la casa dels seus “correspondants”. Podeu veure la crònica del dia a la nostra revista Formigueig Digital

Viatge a França

El proper dilluns 2 de febrer alguns alumnes del nostre institut aniran a França. Us deixem un enllaç a la presentació Prezi que es va projectar a la reunió amb els pares dels alumnes participants per si algú no va poder assistir.

Bones festes i feliç 2015

bon_nadal_14_15

Festival de Nadal 2014 a les Basses

El passat dimecres 17 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van organitzar el tradicional Festival de Nadal al Centre Cívic Les Basses.  Gràcies a la bona feina feta pel nostre professor de música, el Joan, i de la professora d’anglès, la Carmen, la jornada podem dir que va ser un èxit. Totes les famílies de primer van marxar molt satisfetes amb l’espectacle.

Ja podeu veure una selecció de les fotos a la nostra revista Digital Formigueig.

Publicat dins de General | 2s comentaris