Matèries optatives 1r, 2n i 3r ESO curs 2017-18

Ja podeu descarregar-vos els fulls de matèries optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO pel curs 2017-18 així com les sol.licituds corresponents.

Com sempre, ho trobareu al nostre site públic.

Inici de curs 2017-2018

El 13 de setembre serà el dia d’acollida de l’alumnat (horaris diferents)

El 14 de setembre serà el dia d’inici de les classes per a tots els alumnes.

Consulteu els horaris detallats en el full que vàrem lliurar als vostres fills junt amb el butlletí de notes.

Proves extraordinàries de setembre (ESO i BATX)

De l’1 al 4 de setembre es faran les proves extraordinàries de setembre.

L’horari dels exàmens extraordinaris es publicarà a l’institut i a la pàgina web del centre a partir del 10 de juliol.

Matèries optatives 1r, 2n i 3r d’ESO

El proper 3 de juliol es publicarà el full de les matèries optatives d’ESO del curs 2017-18.

Aquesta informació ja es va lliurar als vostres fills junt amb el butlletí de notes el passat dia 28 de juny.

Treball de recerca premiat

El jurat del 14è Premi Argó 2017 que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona a treballs de recerca de batxillerat ha guardonat el treball de recerca del nostre alumne de 2n de Batxillerat, Ivan Sermanoukian. Treball presentat:  ” Els sistemes de navegació aèria. Disseny i construcció d’un receptor GPS amb Arduino”
L’anunci dels Premis i Mencions i el seu lliurament s’efectuarà el proper dimarts 20 de juny a les 17 hores a la sala d’actes del Rectorat del Campus de la UAB a Bellaterra.  Podeu veure l’acta de tots els premis i totes les mencions en el següent enllaç

Informació de final de curs ESO

Ens ha estat concedit poder modificar l’horari del 5 al 21 de juny amb horari de jornada continuada. El marc horari serà de 8 a 13:30 (excepte el dijous 8 de juny, que les classes acabaran a les 14:30)

A partir del 13 de juny encetem els treballs de síntesi (1r 2n i 3r d’ESO) i el projecte de recerca (4t d’ESO). Els alumnes de 1r d’ESO l’enceten, excepcionalment, el 9 de juny.

1r d’ESO  del 14 al 20 de juny. Horari de 9:00 a 13:30

2n d’ESO  del 13 al 20 de juny. Horari de 9:00 a 13:30

3r d’ESO  del 13 al 20 de juny. Horari de 9:00 a 13:30

4t d’ESO  del 13 al 20 de juny. Horari de 9:00 a 13:30

Comunicat final de curs 2016-2017 v2

Aquesta carta es va lliurar als alumnes de 3r i 4t d’ESO la setmana passada. A causa d’un error intern aquesta carta no es va poder lliurar als alumnes de 1r i 2n d’ESO. Us en demanem disculpes i es garanteix que tots els alumens que vinguin a a la tarda d’avui seran atesos.

Festa de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat

El passat 23 de maig va tenir lloc al pati de l’Institut la Festa de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Us convidem a veure un breu reportatge fotogràfic a l’apartat Amics per sempre de la revista digital Formigueig.

Portes obertes de batxillerat

Us recordem que els propers dilluns i dimarts 24 i 25 d’abril farem les jornades de Portes Obertes de Batxillerat pel curs 2017-18.

Dilluns 24 abril a les 18:30 per alumnes que cursen 4t d’ESO al INS Carrasco

Dimarts 25 abril a les 18:30 per alumnes que venen d’altres instituts.

tablet batxillerat

Exporecerca Jove 2017

Copy of exprec2 Copy of exprec3 Copy of exprec1

Els alumnes de 2n de batxillerat científic Carla Blanes, Queralt Portell i Ernest Granollers han estat seleccionats a l’Exporecerca Jove 2017.

Encara hi sou a temps d’anar-los a visitar i de pas podreu veure una gran quantitat de projectes de molt alt nivell.

Podeu ampliar aquesta notícia  la nostra revista Formigueig Digital

Enhorabona a tots tres per la feina feta!

Preinscripció ESO curs 2017-18

El proper dijous 23 de març començarà la preinscripció d’alumnes d’ESO 2017-18. Trobareu la informació sobre aquesta preinscripció a a l’apartat corresponent de la nostra pàgina web anomenat Preinscripció 2017.

També podeu consultar la informació més detallada a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.