Reunions famílies inici de curs alumnes Batxillerat

Us recordem que els propers dilluns i dimarts, 26  i 27  de setembre, es faran les reunions de començament de curs per a les famílies dels alumnes de Batxillerat

Reunió 1r Batxillerat  HS i 1r Batxillerat CT dilluns 26 de setembre a les 18:30 hores

Reunió 2n Batxillerat  HS i 2n Batxillerat CT dimarts 27 de setembre a les 18:30 hores

Reunions famílies inici de curs 3r i 4t d’ESO

Us recordem que els propers dilluns i dimarts, 19  i 20  de setembre, es faran les reunions de començament de curs per a les famílies de 3r i 4t d’ESO.

Reunió famílies 3r d’ESO dilluns 19 de setembre a les 18:30 hores

Reunió famílies 4t d’ESO dimarts 20 de setembre a les 18:30 hores

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ajuts per a alumnes amb necessitats específica de suport educatiu per al curs 2016-17

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats

Trobareu tota la informació en el següent enllaç.

Reunions famílies d’inici de curs 1r i 2n d’ESO

Els propers dilluns i dimarts, 12 i 13 de setembre, es faran les reunions de començament de curs per a les famílies de 1r i 2n d’ESO.

Convocatoria de reunió inici de curs 1r 2016-2017

Convocatoria de reunió inici de curs 2n 2016-2017

Les reunions dels altres nivells es faran all llarg del mes de setembre i en breu també es penjarà la convocatòria a la pàgina web del centre.

Període de matrícula de 1r i 2n de batxillerat

Pels alumnes que han de cursar batxillerat i que han hagut de presentar-se a les proves extraordinàries de setembre o que encara no han pogut matricular-se s’ha establert el següent període de matriculació.

Dimecres 7, dijous 8 i divendres 9 de 8:30 a 14:30 a la secretaria de l’institut

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Lliurament notes avaluacions extraordinàries de setembre

Els alumnes que han hagut d’examinar-se a les proves extraordinàries de setembre hauran de venir a recollir les notes el proper dimarts 6 de setembre de 10:00 a 11:00

El període de reclamacions establert s’acaba l’endemà dimecres 7 a les 11:00

Tancament de l’institut

L’Institut romandrà tancat per vacances a partir del dilluns 25 de juliol.

Us desitgem molt bones vacances d’estiu!

Llibres per al curs 2016-17

Trobareu el llistat de libres per al nou curs 2016-17 en el següent apartat del Google SIte

Espai Web de l’AMPA reformat

No deixeu de visitar l’espai WEB de l’AMPA que trobareu en en nostre Google Site.

Hi trobareu totes les informacions referents a activitats extraescolars, llibres de socialització, organització del menjador, etc.

Premi Proves Accés a la Universitat per a Nerea Anton

La nostra alumna Nerea Anton ha estat mereixedora de la Distinció de les Proves d’Accés a la Universitat 2016, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Felicitats Nerea!