Notes proves extraordinàries setembre i matrícula alumnes batxillerat

El proper dilluns 7 de setembre entre les 9:00 i les 10:00 del matí es lliuraran a la secretaria del centre les notes de les proves extraordinàries de setembre.

Recordeu que els dies 7, 8 i 9 de setembre de 9:00 a 13:30 s’obre el període de matrícula pels alumnes de batxillerat que no van poder fer la matrícula durant el mes de juliol.

Optatives curs 2015-16

Us recordem que els llistats de matèries optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO així com les corresponents sol.licituds les trobareu al nostre Site Públic.

Llibres 3r ESO

S’ha detectat un error en el ISBN del llibre de Tecnologia de 3r d’ESO.

l’ISBN correcte és 9788448195632

D’altra banda tingueu en compte que els llibres d’anglès de l’editorial Oxford s’han revisat aquest any.

Mosaic Student’s Book 3. Revised editions    Autor: Paul Kelly   Editorial Oxford            ISBN: 9780194652063

Mosaic Workbook 3                                          Autor: Paul Kelly   Editorial Oxford            ISBN: 9780194652179

Aquests ISBN ja eren correctes a la llista de llibres que us vam lliurar però cal que us assegureu que coincideixin amb els llibres que compreu.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Lliurament de notes de final de curs

Recordeu que divendres 26 de juny a les 11:00 es lliuren les notes de final de curs.

Els deures d’estiu els trobareu a partir del dia 29 de juny a la carpeta corresponent del Google Site.

El calendari d’exàmens de setembre es publicarà durant els primers dies del mes de juliol.

Menjador i extraescolars 2015-16

Podeu trobar informació sobre el servei de menjador i les activitats extraescolars a l’apartat del Google Site de l’AMPA.

Continua llegint

Publicat dins de General | Envia un comentari

Mercat llibres de text de segona ma

El proper divendres 26 de juny, de 18.00. a 19,30h. al pati de l’institut, tindrà lloc el mercat de llibres de text de segona mà. Tots els alumnes podran portar els seus llibres de text ja utilitzats que estiguin en bon estat, per vendre’ls a d’altres companys i també a les noves famílies que arribaran a l’institut. Tots els llibres es vendran i compraran a un preu únic fixat en 10€ cada exemplar (amb el CD incorporat quan sigui el cas). No hi haurà reclamacions ni devolucions. L’institut facilitarà taulells al patí i els venedors s’agruparan per cursos. Els nois i noies que vulguin vendre els seus llibres s’han de procurar el canvi necessari i, sobre tot, han de vetllar que els seus llibres estiguin en el millor bon estat possible. Esborreu, si n’hi ha, les marques en llapis i deixeu els llibres com a nous. Els nous compradors compraran els que apareguin en millor estat de conservació.

El llistat serà facilitat per l’institut amb la recollida de notes.

Us esperem a tots!!!!!

Junta de l’AMPA i INS

LLibres curs 2015-16

Ja podeu consultar els llistats de llibres del proper curs 2015-16. Els trobareu en el nostre site públic.

Ajuts de menjador escolar

Benvolgudes famílies,

Ja s’ha publicat la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs 2015-2016. Trobareu tota la informació de la convocatòria a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,

• Primer període: del 8 al 19 de juny de 2015, ambdós inclosos.
  • Segon període: del 7 al 18 de setembre de 2015, ambdós inclosos.

Festa de graduació de Batxillerat 2015

grad_batx_2015_04grad_batx_2015_05 grad_batx_2015_06 grad_batx_2015_09 grad_batx_2015_11 grad_batx_2015_21

El passat dijous 21 de maig vam celebrar la festa de graduació de Batxillerat de la promoció 2013-15.

Trobareu més informació a Formigueig Digital.

Sant Jordi 2015

sj_01Aquest any hem celebrat per primera vegada la festa de Sant Jordi a l’auditori de la Biblioteca de Cotxeres Borbó.

S’han donat els premis literaris de català, castellà, anglès i fotografia matemàtica i també hem gaudit d’algunes representacions teatrals dels nostres alumnes.

Podeu veure una selecció de les fotos a la nostra revista Formigueig Digital

sj_10 sj_08 sj_09 sj_06 sj_04  sj_01