Matèries alternatives 2014-15

Matèries optatives curs 2014-15

Ja podeu consultar les matèries optatives del curs 2014-15

Publicat dins de General | Envia un comentari

Calendari de proves extraordinàries de setembre

Ja està disponible el calendari d’exàmens de les proves extraordinàries de setembre.

Ajuts de menjador escolar pel curs 2014-15

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,

• Primer període: del 10 al 20 de juny de 2014, ambdós inclosos
  • Segon període: del 8 al 19 de setembre de 2014, ambdós inclosos, per aquelles famílies que no tenien centre assignat durant el primer període

Promoció batxillerat 2012-14

batxillerat_2012_2014

Ja podeu trobar algunes fotos de la festa de batxillerat de la promoció 2012-14 a Formigueig Digital.

Conferència sobre Manuel Carrasco i Formiguera

El senyor Carlos Jiménez Villarejo ens ha fet arribar el text amb el contingut de la conferència que va tenir lloc el passat 9 d’abril al nostre institut.

L’activitat va ser  molt ben acollida per les famílies que van assistir a l’acte i aquell mateix dia ja es va fer la demanda que la conferència es pogués publicar a la nostra pàgina web.

Podeu descarregar la conferència en format pdf a:  El pasado no ha pasado

DSC_0082 DSC_0084 DSC_0086

Visita de l’institut Lycee Pierre Mendès France de Tunis

El passat 22 d’abril ens van tornar a visitar els alumnes de del Lycee Pierre Mendès France de Tunis tot aprofitant el seu viatge cultural a Barcelona. Aquest mateix institut ja va venir el curs passat i va compartir activitats amb els alumnes que ara fan 4t i 1r de batxillerat.

Podreu veure algunes de les fotos d’aquestes activitats a Formigueig Digital.

Esperem que avui hagin pogut gaudir d’un inoblidable dia de Sant Jordi. Tots ells tenien moltes ganes de conèixer i viure l’ambient festiu a la nostra ciutat en un dia tan assenyalat. Copia de lycee_pmf_tunis

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ja han tornat els alumnes de Londres (4t ESO)

Els alumnes de Londres ja han arribat a l’aeroport del Prat amb moltes vivències noves per explicar. Han estat uns dies espectaculars i s’ho passat molt bé. Segur que recordaran aquest viatge per sempre més.

Podeu veure algunes de les fotos que ens han fet arribar a Formigueig Digital .

Conferència Manuel Carrasco i Formiguera

El proper dimecres 9 d’abril es farà una conferència sobre la figura de Manuel Carrasco i Formiguera. Aquest advocat i polític català va ser afusellat pels franquistes el 9 d’abril de l’any 1938 a la ciutat de Burgos.

La conferència tindrà lloc a l’espai biblioteca del nostre institut i serà a càrrec del senyor Carlos Jiménez Villarejo, advocat malagueny i ex-fiscal anti-corrupció.

invitació

Londres 2014

Els alumnes de 4t d’ESO van marxar a Londres el passat dissabte 5 d’abril.  El primer dia van visitar Oxford i després ja es van dirigir cap a Londres on van ser acollits per les seves noves famílies adoptives.

Podeu veure algunes fotos que ens han enviat a Formigueig Digital.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris