Festa graduació de 4t d’ESO promoció 2014-2018

Un any més hem celebrat la festa de graduació de la promoció 2014-2018 d’ESO.

Ja podeu accedir a la selecció de fotos a Formigueig Digital

Enhorabona a tots! Us desitgem molta sort!

Ajuts de menjador per al curs 2018-19

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Les sol·licituds es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit per al curs 2018-19, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2018 : entre els dies 13 i el 27 de juny de 2018, ambdós inclosos.
  • Període de sol·licituds de setembre 2018 : entre els dies 3 i el 14 de setembre de 2018, ambdós inclosos

Formulari de sol.licitud

Trobareu tota la informació a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona

Festa de graduació de batxillerat promoció 2016-18

El passat dimarts 22 de maig es va celebrar la festa de graduació de batxillerat de la promoció 2016-18. Podeu trobar algunes fotos a la nostra revista Formigueig Digital

Jornades de Portes Obertes batxillerat

Us recordem les dates de les Portes Obertes per al Batxillerat 2018-19.

Portes Obertes (alumnes que estan cursant 4t d’ESO al nostre institut):

Dimarts 8 de maig a les 18.30 h

Portes Obertes (alumnes que venen d’altres instituts)

Dimecres 9 de maig a les 18.30

Fotos de Sant Jordi 2018

Ja hem penjat una selecció de fotos dels actes que vàrem fer el dia de Sant Jordi al nostre institut. Les trobareu a la secció corresponent del Formigueig Digital

També podeu veure una breu interpretació musical dels nostres alumnes de batxillerat, el Pau i l’Andreu. Ho trobareu també a la nostra revista online Formigueig Digital

Comença la preinscripció d’ESO pel curs 2018-19

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre.

Els terminis de presentació de sol·licituds previstos són els següents:

• Del divendres 13 al 24 d’abril per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria o ESO.
  • Del 14 al 24 de maig per al batxillerat, els cicles de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny.

Trobareu més informació en el nostre apartat Preinscripció 2018 i també a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Un trist aniversari

El dia 9 d’abril de l’any 1938, fa 80 anys, l’advocat i polític català Manuel Carrasco i Formiguera va ser executat per les forces franquistes a la ciutat de Burgos.

Doctor en dret i en filosofia i lletres. Exercí l’advocacia a Barcelona i s’especialitzà en dret mercantil. Fou professor d’aquesta matèria a l’Escola d’Alts Estudis Comercials de la Mancomunitat de Catalunya, i publicà l’obra de divulgació Normes del comerciant (1928). A partir del 1931 fou secretari del Comitè Industrial Cotoner i, després, delegat del port franc de Barcelona.

Podeu trobar informació addicional sobre la trajectòria vital d’aquest gran polític i advocat en el següent enllaç i si voleu aprofundir amb un cert rigor històric us recomanem el llibre de Josep Benet Morell, “Manuel Carrasco i Formiguera, afusellat” (Edicions 62)

Fotos Londres 2018

Ja podeu accedir a una selecció de fotos del viatge a Londres de 4t d’ESO . Les trobareu a la nostra revista Formigueig Digital

Exporecerca Jove XIX

L’Exporecerca Jove és una fira de recerca internacional oberta al públic celebrada des de l’any 2000, on joves de secundària i batxillerat d’arreu del món poden presentar els seus projectes d’investigació. Els participants presenten els seus treballs en stands personalitzats per ells mateixos, on tenen l’oportunitat de difondre i donar a conèixer la seva recerca al públic visitant.

Aquest any el nostre institut està representat per dos alumnes de segon de batxillerat científic i tecnològic: la Isabel Barroso i el Joel Munné. Encara podeu anar a visitar-los, veure els seus treballs i parlar amb ells demà dissabte de 10:00 a 13:00.

Podeu trobar més informació de Exporecerca Jove a la seva pàgina web

Publicat dins de Concursos, Exporecerca | Deixa un comentari

Els alumnes de 4t d’ESO són a Londres

Els alumnes de 4t d’ESO van arribar el diumenge a Londres. Són uns dies molts intensos ja que tenen moltes visites programades: Camden, la Torre de Londres, el Tamesis, el London Bridge, Hyde Park, British Museum i molts altres. És una estada amb famílies autòctones de manera que també poden practicar la llengua anglesa.

Trobareu més fotos a la nostra revista online Formigueig Digital