Bones festes i feliç 2015

bon_nadal_14_15

Festival de Nadal 2014 a les Basses

El passat dimecres 17 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van organitzar el tradicional Festival de Nadal al Centre Cívic Les Basses.  Gràcies a la bona feina feta pel nostre professor de música, el Joan, i de la professora d’anglès, la Carmen, la jornada podem dir que va ser un èxit. Totes les famílies de primer van marxar molt satisfetes amb l’espectacle.

Ja podeu veure una selecció de les fotos a la nostra revista Digital Formigueig.

Dia festiu de lliure disposició de centre: dilluns 4 de maig

Us comuniquem que l’Ajuntament de Barcelona va fixar com a festa local el dia 1 de juny de 2015, en comptes de la data inicialment prevista del 25 de maig, en què se celebrava la segona Pasqua.

A causa d’aquest canvi, i d’acord amb el Consell Escolar, hem decidit traslladar la festa de lliure disposició del tercer trimestre del dia 26 de maig al dilluns 4 de maig de 2015.

Eleccions Consell Escolar 2014

Benvolgudes famílies i alumnat

Aquest curs 2014-15 hi ha eleccions al Consell Escolar del nostre institut. La renovació dels membres és parcial i hem de renovar:

3 representants del professorat

1 representant dels pares i mares

2 representants de l’alumnat

Les eleccions dels representants dels alumnes seran dilluns 24 de novembre de 8.30 h a 11h. del matí.

Les eleccions dels representants dels pares seran dimecres, 26 de novembre de 18h. a 20h a l’institut.

calendari_consell_escolar_2014

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR! Àngels Ruiz

DIRECTORA

Banc dels aliments

Un any mes col·laborem  amb el BANC DELS ALIMENTS!!

Durant la primera quinzena de novembre podeu portar arròs, pasta i llegums secs i dipositar-ho a les caixes que hi ha a consergeria.

UN PETIT GEST ENTRE TOTS, RESULTA UN GRAN AJUT PER A MOLTES PERSONES.

aliments

Intercanvi França

Dimarts 21 d’octubre lliurarem a l’alumnat participant el document per fer el primer ingrés relatiu a l’intercanvi lingüístic amb el Collège George Sand.

El Punt JIP torna cada divendres

jipjipA partir d’ara cada divendres trobareu el Sergi al vestíbul del nostre institut per ajudar-vos a trobar INFORMACIÓ sobre les activitats que es fan al barri, per incentivar la vostra PARTICIPACIÓ en la vida cultural del centre i del nostre entorn i per ORIENTAR-VOS pel que fa a estudis i activitats de lleure.

Com ja sabeu, fins ara, aquesta tasca la feia la Quirai, a qui li agraïm molt la seva implicació i la feina feta fins el dia d’avui.

Gràcies Quirai!  Et desitem molta sort en la teva nova aventura laboral. Els alumnes de l’IES Carrasco segur que et recordaran amb carinyo.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Reunions pedagògiques amb les famílies inici de curs

Us recordem el calendari de reunions d’inici de curs.

Dilluns 29 de setembre (18:00 hores)

1r d’ESO, 2n d’ESO, 1r de BATX Humanístic i Social i 2n de BATX Humanístic i Social

Dimarts 30 de setembre (18:00 hores)

3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r BATX Científic i Tecnològic i 2n de BATX Científic i Tecnològic

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2014-2015:

• Ajuts directes per a alumnes (inclosos els que tenen TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques derivades d’una discapacitat o d’un trastorn greu de la conducta, durant tota l’escolarització o només durant un període.
  • Subsidis per a necessitats educatives especials derivades d’una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
  • Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

EN CAS QUE COMPLIU ELS REQUISITS I HI ESTIGUEU INTERESSATS TENIU TEMPS FINS EL PROPER 30 DE SETEMBRE

Podeu consultar la informació al següent enllaç.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Lliurament de notes de setembre i matrícula de batxillerat

El proper divendres 5, de 9 a 10 del matí es lliuraran les notes de les proves extraordinàries de setembre.

El període de reclamacions i atenció a les famílies serà el mateix divendres 5 de 10 a 12 del matí.

Matrícula batxillerat: del dilluns 8 al dimecres 10 de setembre.Horari de 8:30 a 13:30

(cal recollir la documentació de matrícula el divendres 5 juntament amb les notes de les proves extraordinàries de setembre)