Carnaval 2017

Ja podeu veure una selecció de fotos de la nostra festa de Carnaval a la Revista Formigueig Digital. Ho trobareu a l’apartat Carnaval 2007

Els alumnes de 4t d’ESO ja són a Londres

Els alumnes de 4t d’ESO ja són a Londres i en aquests moments estan visitant el barri de Camden.

dsc_1778dsc_2840img-20170220-wa0001

Els alumnes de 4t d’ESO i les 3 professores acompanyants ens envien molts records!

Podeu veure més fotos a la nostra revista Formigueig Digital

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Proves accés a cicles formatius de formació professional

S’han convocat les proves d’accés als cicles formatius de formació professional inicial i als cicles de formació específica d’arts plàstiques i disseny, les proves de caràcter general d’ensenyaments esportius i les proves d’accés a les formacions esportives de nivell 1 i de nivell 3, corresponents a l’any 2017.

En el següent enllaç hi trobareu tota la informació.

així com el calendari de la PACFGM i el calendari de les PACFGS

Esqui a Port del Comte

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO que han anat a esquiar a Port del Comte s’ho estan passant molt bé i ens envien records des de les pistes d’esquí.

Està previst que tornin a Barcelona demà divendres 3 de febrer per la tarda.

Podeu veure algunes fotos que ens han enviat a Formigueig Digital.

Intercanvi 3r ESO França

Us recordem que podeu seguir l’actualitat de l’intercanvi de 3r d’ESO a França a Formigueig Digital.

Portes Obertes pel curs 2017-18

Els propers 6 i 7 de març farem les Jornades de Portes Obertes pel curs 2017-18.

Dilluns 6 març: Escoles vinculades Escola del Mar, Font d’en Fargas i Parc del Guinardó

Dimarts 7 març: Escoles vinculades Estel Guinardó, Arc Iris i Pit-Roig

tablet1

tablet-2

BON NADAL

bon_nadal

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Reunions famílies inici de curs alumnes Batxillerat

Us recordem que els propers dilluns i dimarts, 26  i 27  de setembre, es faran les reunions de començament de curs per a les famílies dels alumnes de Batxillerat

Reunió 1r Batxillerat  HS i 1r Batxillerat CT dilluns 26 de setembre a les 18:30 hores

Reunió 2n Batxillerat  HS i 2n Batxillerat CT dimarts 27 de setembre a les 18:30 hores

Reunions famílies inici de curs 3r i 4t d’ESO

Us recordem que els propers dilluns i dimarts, 19  i 20  de setembre, es faran les reunions de començament de curs per a les famílies de 3r i 4t d’ESO.

Reunió famílies 3r d’ESO dilluns 19 de setembre a les 18:30 hores

Reunió famílies 4t d’ESO dimarts 20 de setembre a les 18:30 hores

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ajuts per a alumnes amb necessitats específica de suport educatiu per al curs 2016-17

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats

Trobareu tota la informació en el següent enllaç.