Tancament de l’institut

L’Institut romandrà tancat per vacances a partir del dilluns 25 de juliol.

Us desitgem molt bones vacances d’estiu!

Llibres per al curs 2016-17

Trobareu el llistat de libres per al nou curs 2016-17 en el següent apartat del Google SIte

Espai Web de l’AMPA reformat

No deixeu de visitar l’espai WEB de l’AMPA que trobareu en en nostre Google Site.

Hi trobareu totes les informacions referents a activitats extraescolars, llibres de socialització, organització del menjador, etc.

Premi Proves Accés a la Universitat per a Nerea Anton

La nostra alumna Nerea Anton ha estat mereixedora de la Distinció de les Proves d’Accés a la Universitat 2016, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Felicitats Nerea!

Matèries optatives ESO curs 2016-17 i sol.licituds

Ja podeu accedir als llistats de matèries optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO i també a les seves corresponents sol.licituds.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Xerrada sobre prevenció, detecció i actuació de consum de drogues entre els adolescents

Us informem que el proper dimarts 21 de juny, de 18 a 19.30h, tindrà lloc la xerrada “Consum de drogues entre els adolescents: Prevenim, detectem i actuem”, organitzada per Línia Verda (Servei d’Informació i Orientació sobre Drogodependències de la Generalitat de Catalunya, gestionat per la Fundació IPSS).

Es tractarà d’una xerrada participativa en la que s’abordarà el tema del consum de drogues entre els joves, els riscos associats al consum i l’actuació de pares i mares com a figures de referència.

Destinataris: Pares, mares i/o tutors amb adolescents d’entre 12 i 18 anys.

LLoc: C/Sant Antoni Maria Claret 64-78,   08025 BARCELONA

Dia i hora: dimarts 21 de juny a les 18:00

Aquesta activitat està organitzada al Centre per a Famílies amb Adolescents, és una activitat gratuïta, però cal inscriure’s prèviament.

En aquest cas la inscripció cal fer-la directament a l’entitat organitzadora:

LÍNIA VERDA Tel. 900 900 540 / Mail: contacte_lv@ipss-online.org

Jornada Portes Obertes Batxillerat 2016-17

Us recordem que el proper dimecres 27 d’abril a les 19 hores farem la Jornada de Portes Obertes pel Batxillerat 2016-17.

Aquesta Jornada és per a les famílies dels alumnes que han cursat l’ESO en altres centres educatius.

po_petit

Preinscripció ESO curs 2016-17

El proper 30 de març començarà la preinscripció d’alumnes d’ESO 2016-17. Trobareu la informació sobre aquesta preinscripció a a l’apartat corresponent de la nostra pàgina web anomenat Preinscripció 2016.

També podeu consultar la informació més detallada a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Viatge a Londres 2016

London16p_03

Els alumnes de 4t d’ESO ens envien molts records des de Londres. S’ho estan passant molt bé i estan  aprofitant el temps fent moltes activitats en aquesta ciutat.

Podeu veure algunes fotos que ens han fet arribar a la Revista Formigueig. Segur que ens faran un bon reportatge quan tornin a Barcelona.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Saló de l’Ensenyament (del 9 al 13 de març)

Us recordem, com cada any, que properament (9 al 13 de març) es celebrarà el Saló de l’Ensenyament al Recinte Firal de Montjüic. Es tracta d’una bona oportunitat de conèixer totes les propostes d’estudis universitaris, de grau mig i de grau superior.

Ja podeu accedir a la pàgina web del Saló de l’Ensenyament.