Portes obertes de batxillerat

Us recordem que els propers dilluns i dimarts 24 i 25 d’abril farem les jornades de Portes Obertes de Batxillerat pel curs 2017-18.

Dilluns 24 abril a les 18:30 per alumnes que cursen 4t d’ESO al INS Carrasco

Dimarts 25 abril a les 18:30 per alumnes que venen d’altres instituts.

tablet batxillerat

Exporecerca Jove 2017

Copy of exprec2 Copy of exprec3 Copy of exprec1

Els alumnes de 2n de batxillerat científic Carla Blanes, Queralt Portell i Ernest Granollers han estat seleccionats a l’Exporecerca Jove 2017.

Encara hi sou a temps d’anar-los a visitar i de pas podreu veure una gran quantitat de projectes de molt alt nivell.

Podeu ampliar aquesta notícia  la nostra revista Formigueig Digital

Enhorabona a tots tres per la feina feta!

Preinscripció ESO curs 2017-18

El proper dijous 23 de març començarà la preinscripció d’alumnes d’ESO 2017-18. Trobareu la informació sobre aquesta preinscripció a a l’apartat corresponent de la nostra pàgina web anomenat Preinscripció 2017.

També podeu consultar la informació més detallada a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Carnaval 2017

Ja podeu veure una selecció de fotos de la nostra festa de Carnaval a la Revista Formigueig Digital. Ho trobareu a l’apartat Carnaval 2007

Els alumnes de 4t d’ESO ja són a Londres

Els alumnes de 4t d’ESO ja són a Londres i en aquests moments estan visitant el barri de Camden.

dsc_1778dsc_2840img-20170220-wa0001

Els alumnes de 4t d’ESO i les 3 professores acompanyants ens envien molts records!

Podeu veure més fotos a la nostra revista Formigueig Digital

Proves accés a cicles formatius de formació professional

S’han convocat les proves d’accés als cicles formatius de formació professional inicial i als cicles de formació específica d’arts plàstiques i disseny, les proves de caràcter general d’ensenyaments esportius i les proves d’accés a les formacions esportives de nivell 1 i de nivell 3, corresponents a l’any 2017.

En el següent enllaç hi trobareu tota la informació.

així com el calendari de la PACFGM i el calendari de les PACFGS

Esqui a Port del Comte

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO que han anat a esquiar a Port del Comte s’ho estan passant molt bé i ens envien records des de les pistes d’esquí.

Està previst que tornin a Barcelona demà divendres 3 de febrer per la tarda.

Podeu veure algunes fotos que ens han enviat a Formigueig Digital.

Intercanvi 3r ESO França

Us recordem que podeu seguir l’actualitat de l’intercanvi de 3r d’ESO a França a Formigueig Digital.

Portes Obertes pel curs 2017-18

Els propers 6 i 7 de març farem les Jornades de Portes Obertes pel curs 2017-18.

Dilluns 6 març: Escoles vinculades Escola del Mar, Font d’en Fargas i Parc del Guinardó

Dimarts 7 març: Escoles vinculades Estel Guinardó, Arc Iris i Pit-Roig

tablet1