Projecte d’aprenentatge d’idiomes EOI

Projecte d’ aprenentatge d’idiomes en horari extraescolar en conveni amb EOI Guinardó

Si hi esteu interessants, heu d’imprimir-vos l’enquesta, emplenar-la i lliurar-la abans del    6 de maig a la recepció de l’institut.

No us  deixeu perdre aquesta oportunitat!

Cliqueu l’enllaç següent per accedir a l’enquesta.
Enquesta IOIpdf

Comissió extraescolars
AMPA INS Manuel Carrasco i Formiguera

Jornada Portes Obertes Batxillerat 2016-17

Us recordem que el proper dimecres 27 d’abril a les 19 hores farem la Jornada de Portes Obertes pel Batxillerat 2016-17.

Aquesta Jornada és per a les famílies dels alumnes que han cursat l’ESO en altres centres educatius.

po_petit

Preinscripció ESO curs 2016-17

El proper 30 de març començarà la preinscripció d’alumnes d’ESO 2016-17. Trobareu la informació sobre aquesta preinscripció a a l’apartat corresponent de la nostra pàgina web anomenat Preinscripció 2016.

També podeu consultar la informació més detallada a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Viatge a Londres 2016

London16p_03

Els alumnes de 4t d’ESO ens envien molts records des de Londres. S’ho estan passant molt bé i estan  aprofitant el temps fent moltes activitats en aquesta ciutat.

Podeu veure algunes fotos que ens han fet arribar a la Revista Formigueig. Segur que ens faran un bon reportatge quan tornin a Barcelona.

Saló de l’Ensenyament (del 9 al 13 de març)

Us recordem, com cada any, que properament (9 al 13 de març) es celebrarà el Saló de l’Ensenyament al Recinte Firal de Montjüic. Es tracta d’una bona oportunitat de conèixer totes les propostes d’estudis universitaris, de grau mig i de grau superior.

Ja podeu accedir a la pàgina web del Saló de l’Ensenyament.

Jornades de Portes Obertes 22 i 23 de febrer

poster jornades obertes 15-16_tris

Prova externa d’avaluació 4t ESO

Dimarts 16 i dimecres 17 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de tots els centres d’educació secundària de Catalunya faran la prova d’avaluació de quart. Aquesta prova és una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres. Avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística, en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica (aquesta darrera s’avalua per primer cop aquest curs 2015-2016).

És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes. Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats a les famílies i als centres.

En aquest enllaç trobareu el full informatiu per a les famílies elaborat pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.

Bon Nadal

Campanya de recollida de Joguines

joguines2

Banc d’aliments