EL CIRC CRIC

Els nens i nenes de primer vam anar a veure l’espectacle del circ Cric. Va ser una jornada plena de sorpreses, quan vam baixar de l’autocar ens van venir a rebre i ens van acompanyar al bosc, a una esplanada, on vam esmorzar, jugar i ballar i després ja ens vam preparar per gaudir de l’espectacle.El circ Crc_0001

Educació Viària 1r

Els nens i les nenes de primer hem realitzat una activitat d’educació viària a l’escola els dies 18, 19 i 20 de gener de 2011. Primer va venir un Policia a explicar-nos l’activitat. Després vam anar cap a la comisaria i vam veure un vídeo de  Les Tres Bessones i els interrogants:  podem anar en bici o amb patins per tot arreu? podem seure com volguem i a on volguem del cotxe? podem travessar sempre els carrers per on volguem?

Hem après que cal circular en bici i en patinet amb casc, pel carril bici; que no podem seure als seients del davant i que sempre cal cordar-se el cinturó de seguretat; que cal travessar pels passos de vianants  i amb el semàfor en verd.

Com  vam treballar molt bé, després vam fer una visita per les dependències: vam visitar el calabós, la sala de reunions, el garatge de les motos i les bicis de policia, fins i tot vam veure una armilla anti-bales!!

Aquí podeu veure unes quantes fotos …

A segon escrivim el nostre primer document

Els alumnes de segon estan redactant el seu primer document de text a l’aula d’informàtica.

En aquesta feina ha aprés a crear un document, guardar-lo a la seva carpeta personal i obrir-lo la sessió següent per a continua la feina.

Han descobert com fer lletres de diferent tipus, mida i color

Han treballat totes les tecles del teclat i han aprés a inserir imatges, alinear text í modificar les línies escrites i les imatges fins que quedi amb una bona presentació de tota la pàgina.

Aquests són els seus treballs:

Diego Garcia Sergi Schinkel Diari
Jan Badia Ainhoa Gomez Yasmina
Alex Wickenden Judit Perez Anna Catala
Ivet  Maresme Biel Amat
Emad
Gerard Berta Quim
Enric Oller Judit Ortega Andrea Ramirez
Biel Planells Maria Camila Natalia
Jae Andrea

Continue reading

ESCOLA AMIGA

Els nens de cicle inicial estem fent un intercanvi amb els nens de l’Escola Vedruna de Tona. Ens hem enviat postals, àlbums, altres treballs, cartes i e-mails. El mes de juny vindran a veure’ns i anirem tots plegats a passar el matí a la platja. Ja us ensenyarem alguna fotografia!

“El binomi fantàstic”

guineu.gifA l’hora de biblioteca  hem fet una activitat  que s’anomena “El binomi fantàstic”. Dos nens han escollit dues paraules a l’atzar i a partir d’aquestes paraules hem inventat oralment històries, aquí us en hem transcrit alguna:Pau Puigvert- 1r B”L’arbre i la guineu” Hi havia una vegada una guineu que es sentia molt sola i com que no hi havia ningú per fer amics es va fer amiga d’un arbre molt màgic. L’arbre va donar fruits per a la guineu. Uns insectes molestaven l’arbre i la guineu els va matar i també va treure la terra que hi ha al voltant dels arbres perquè es poguessin moure.

Eduard- 1r B”La guineu i l’arbre”Fa segles una guineu es trobava molt i molt sola, va anar al bosc i es va trobar un roure i es van fer molt amics. Va venir un noi i volia tallar l’arbre, va treure la serra i llavors la guineu li va mossegar la mà i l’arbre i la guineu van viure feliços per sempre més.

Jana- 1r A “El tigre blanc”

Hi havia una vegada un tigre que tenia el color del pèl igual que tots els tigres però ell no es volia dutxar perquè si no es tornava blanc i un dia va quedar amb els seus amics a la platja per fer un partit de futbol i llavors el van tirar a l’aigua i ell els anava insistint que no el tiressin i és que a part de tornar-se blanc no sabia nedar perquè no s’havia ficat mai dins l’aigua i com que el van tirar a l’aigua doncs li van canviar el nom i abans es deia Marronet i des d’aquell dia li van dir Blanquet.