GIMKANA EDUCACIÓ INFANTIL – FINAL DE CURS 2016-17

El curs 2016-17 ja s’acaba i com cada curs hem decidit fer una gimkana molt especial, on els nens i nenes d’educació infantil han pogut gaudir dels diferents jocs que hem proposat: bitlles, joc de les cadires, joc amb xapes, joc d’aigua, diana gegant, bàsquet, ballem i joc del mocador. I per acabar ens hem menjat un gelat. Un matí molt divertit!!!

GIMKANA ED. INFANTIL – FINAL DE CURS 2016-17

SORTIDA FINAL DE CURS – ED. INFANTIL (PARC FRANCESC MACIÀ – MALGRAT DE MAR) (2/6/17)

S’acaba el curs….i que millor manera de celebrar-ho que fer una sortida tots junts i passar un gran dia fora de l’escola. Així ho vam pensar i així ho vam fer: P3, P4 i P5 vam fer una sortida conjunta el passat divendres a un parc fantàstic a Malgrat de Mar. No cal dir que ens ho vam passar genial.

P3 HA ANAT A LA GRANJA DE CAN MONTCAU (22-5-2017)

Aquest dilluns els més petits de l’escola hem anat a la granja de Cau Montcau i ens ho hem passat d’allò més bé! Hem vist i hem pogut tocar porquets, ànecs, oques, vaques, cavalls, cabres… Quants animalets!!! Ha fet solet, hem tingut un bonic dia , hen jugat una estona en un prat molt verd i aquí teniu les fotos!

P3 HA ANAT A LA GRANJA DE CAN MONTCAU (22-5-2017)

P4 HA ANAT A L’AQUÀRIUM (25-4-17)

Héu pensat com es pot tenir la sensació d’estar sota l’aigua però tenint els peus a terra? Aquesta és la sensació que han experimentat avui els nens i nenes de P4 amb la visita a l’aquàrium de Barcelona. Hem pogut veure peixos de tot tipus, hem visitat un submarí i finalment hem acabat dinant i jugant al parc de la ciutadella, tot això acompanyat d’un dia fantàstic i que hem gaudit de valent.

P4 HA ANAT A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA (25-4-17)

SANT JORDI 2017 A EDUCACIÓ INFANTIL

Un any més Sant Jordi va ser sonat…dimecres vam fer tallers de Sant Jordi i ens ho vam passar molt bé, divendres vam rebre un premi per la fantàstica feina d’elaborar el nostre conte de Sant Jordi i també vam visitar la parada de llibres que havíen muntat els nens i nenes de 6è. Tota una gran festa!!!!

TALLERS DE SANT JORDI A ED. INFANTIL (19-4-17)

ENTREGA DE PREMIS DE SANT JORDI (21-4-17)

VENDA DE LLIBRES 6È (21-4-17)