P4 I P5 HAN ANAT A CANT MONTCAU (14-11-17)

Dimarts, 14 de novembre i els ingredients perfectes per passar un dia genial a la granja de Can Montcau, el sol va lluir amb força i els nens i nenes de P4 i P5 del Ruyra ens ho vam passar d’allò més bé, visitant el bosc, collint castanyes, saludant a la castanyera i fent panellets. També vam tenir temps de poder gaudir del bosc i la natura. En resum una sortida fantàstica!!!

P4 I P5 HAN ANAT A CANT MONTCAU (14-11-17)

CASTANYADA 2017 A EDUCACIÓ INFANTIL

Un anys més hem celebrat la festa de la castanyada amb un munt d’activiitats super divertides. Després d’anar el passat divendres, 27/10 a buscar la fruita a la fruiteria, va tocar menjar-la i així ho vam fer tots els nens i nenes d’educació infantil. Abans d’això vam poder gaudir d’un gran espectacle de titelles amb ‘La rateta que escombrava l’escaleta’. A la tarda vam tenir la gran sort de tenir amb nosaltres a Maria La Castanyera, que va fer una visita per tota l’escola i finalment vam menjar castanyes i vam gaudir d’una estona de ballar i ballar sense parar.

CASTANYADA 2017 – EDUCACIÓ INFANTIL

P3, P4 I P5 HA ANAT A LA FRUITERIA (27/10/2017)

Avui divendres, 27 d’octubre, els nens i nenes d’educació infantil hem anat a visitar la fruiteria i hem pogut veure tots els fruits i fruites de tardor que allà venien. Hem aprofitat i hem comprat fruita de tardor: pomes, magranes, castanyes, plàtans, mandarines, persimons….el proper dimarts, 31 d’octubre, farem un esmorzar col·lectiu i ens la menjarem…..mmmmmmmmmm…..

FRUITERIA TARDOR 2017

FRUITERIA TARDOR 2017 – EI

GIMKANA EDUCACIÓ INFANTIL – FINAL DE CURS 2016-17

El curs 2016-17 ja s’acaba i com cada curs hem decidit fer una gimkana molt especial, on els nens i nenes d’educació infantil han pogut gaudir dels diferents jocs que hem proposat: bitlles, joc de les cadires, joc amb xapes, joc d’aigua, diana gegant, bàsquet, ballem i joc del mocador. I per acabar ens hem menjat un gelat. Un matí molt divertit!!!

GIMKANA ED. INFANTIL – FINAL DE CURS 2016-17

SORTIDA FINAL DE CURS – ED. INFANTIL (PARC FRANCESC MACIÀ – MALGRAT DE MAR) (2/6/17)

S’acaba el curs….i que millor manera de celebrar-ho que fer una sortida tots junts i passar un gran dia fora de l’escola. Així ho vam pensar i així ho vam fer: P3, P4 i P5 vam fer una sortida conjunta el passat divendres a un parc fantàstic a Malgrat de Mar. No cal dir que ens ho vam passar genial.

P3 HA ANAT A LA GRANJA DE CAN MONTCAU (22-5-2017)

Aquest dilluns els més petits de l’escola hem anat a la granja de Cau Montcau i ens ho hem passat d’allò més bé! Hem vist i hem pogut tocar porquets, ànecs, oques, vaques, cavalls, cabres… Quants animalets!!! Ha fet solet, hem tingut un bonic dia , hen jugat una estona en un prat molt verd i aquí teniu les fotos!

P3 HA ANAT A LA GRANJA DE CAN MONTCAU (22-5-2017)