Menú del mes d’octubre

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el menú del dinar facilitat per “Cuina Gestió” d’aquest mes d’octubre i una proposta de sopar per casa.

ISABEL BESORA octubre

PROPOSTA DE SOPAR

Bon profit!

Celebrem la Festa Major de Misericòrdia

Aquest divendres a la tarda, tots els alumnes de l’escola hem sortit al pati per tal de celebrar la Festa Major de Misericòrdia.

Com sabeu, cada classe té el nom d’un ball o d’un element del seguici festiu de Reus. Doncs hem sortit amb un complement representatiu de cada un d’ells i hem ballat al ritme de cada música.

Per tal d’ajudar-nos a lluir més la festa ens han acompanyat la Gegantona Isabel Besora coneguda com “La Pastoreta” i una representació del Ball de Cavallets. I també hem fet ballar els Nanos!

Bona Festa Major de Misericòrida a tothom!

Foto21

Foto4

Foto3

Setmana Mobilitat Sostenible i Segura 2017

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic, millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació. Sota el lema ‘Mobilitza’t per un aire més net!’, la Setmana del 2017 a més de vetllar per una vida saludable, sostenible i segura, també reforça el poder de la ciutadania per millorar la qualitat de l’aire que respirem.

Us deixem l’enllaç relacionat amb la proposta de la Generalitat de Catalunya per tal de poder llegir més sobre aquesta interessant iniciativa, i també de la UE.

Inici curs 2017-2018

Hola de nou, famílies!

Fa pocs dies que hem iniciat el nou curs 2017-2018, i no volíem deixar escapar l’oportunitat de dir-vos que estem moooolt contents de tornar amb noves il·lusions que de ben segur es convertiran en un gran curs compartit amb tots vosaltres.

Top view of colored pencils frame arranged on white background.

Publicat dins de NOTÍCIES | Deixa un comentari

Menú del mes de setembre

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el menú del dinar facilitat per “Cuina Gestió” d’aquest mes de setembre i una proposta de sopar per casa.

Menú setembre-min (1)

Proposta sopar setembre-min