CARNAVAL P4

Una any més, a l’escola hem celebrat el carnaval. Ens ho hem passat molt bé!!!

Primer durant la setmana, el rei carnestoltes ens va fer venir a l’escola amb diferents consignes. I el dijous 23 de febrer, va arribar el dia de posar-nos la disfressa que ens van ajudar les famílies a confeccionar.

Que guapos vam quedar vestits de TEMPESTA I ARC DE SANT MARTÍ!!!!

Els nens i nenes de 6è ens van acompanyar a fer la rua. Quin goig que fèiem tots plegats.

A la tarda, tots disfressats de casa vam celebrar el carnaval desfilant, ballant i jugant.

VISCA EL CARNAVAL!!!!

SORTIDA A LA BIBLIOTECA OCTAVI VIADER P4

Com cada any, els nens i nenes de P4, hem visitat la biblioteca de Sant Feliu de Guíxols.

Aquest any, la Rosa va preparar una activitat molt engrescadora pels nens i nenes. Ens ho vam passar molt bé buscant contes on el protagonista principal era el llop.

Finalment, ens va explicar un conte i vam poder mirar-los tranquil·lament i amb silenci.

Agraïm molt la col·laboració de les famílies acompanyants!!!

CONSTRUCCIONS AMB SURO P4

Com a projecte interdisciplinar d’escola, aquest any treballem el suro. Hem portat a terme diferents activitats en relació a aquest material, (vaixells, dibuix al natural d’alzines al nostre bosquet, etc). Una d’elles i que ens va agradar molt, va ser jugar amb taps de suro!!

Vam fer anar la imaginació i ens van sortir coses molt xules.

Properament, a la biblioteca de Sant Feliu de Guíxols, veureu l’exposició d’aquests petits vaixells fets amb els taps de suro.

Visita dels Mossos a Educació Infantil

Avui hem rebut una visita molt especial: a quarts de deu, un cotxe i una moto des Mossos d’Esquadra han aparcat al nostre pati, i hem anat sortint per cursos a veure’ls.

Ens han explicat un conte d’una família que anava en cotxe, el nen portava el seu ós de peluix i en una frenada aquest es va fer mal perquè no anava a a cadireta ni portava cinturó. Això ens ha recordat que sempre hem de portar es mesures de seguretat adequades al cotxe.

També ens han explicat que si un nen/a es perd ha de buscar un policia i aquest l’ajudarà a trobar la seva família. I que la policia no fa res als nens/es, només els ajuda.

Finalment ens hem pogut provar la seva gorra i armilla, i pujar a la moto!!

Ha estat un matí ben divertit!

Moltes gràcies Esteve i Jordi!

Fotos P3

Fotos P4

Fotos P5

Consignes de carnaval a P3

Aquesta setmana seguim les consignes del Rei Carnestoltes.

Per dilluns ens ha ordenat portar un complement al cap, i a les aules de P3 s’han pogut veure gorres, barrets, mocadors, antenes… de diferents formes i colors. Els nens i nenes han explicat quin és el seu complement i s’han fet una bonica foto.

P3 consigna dilluns

Per dimarts mitja cara pintada: lleons, indis, kittys, flors, rellotges, pirates, mickeys, papallones, spidermans…

p3 consigna dimarts

Dimecres una sabata de cada portarem i molt bé ho passarem.

P3 consignes dimecres