En el auto de Papa , cançó i ball de fi de curs 3rB

Publicat dins de General | Envia un comentari

El dilluns dia 7 d’abril farem la cantata a les Comes !! I Us hi esperem !!

Imatge de previsualització de YouTube

Els nens de quart han estat preparant la cantata d’enguany amb molta il.lusió . En aquest video veureu una mica com treballaben la part plàstica i la part musical ( sentireu els nens en un dels assajos )

Treballem el Circ !!

Enguany a l’escola treballem el monogràfic del Circ i no hem volgut perdre l’oportunitat de visitar un dels circs més emblemàtics que ha vingut a la nostra ciutat : El circ Raluy . Sabeu que una de les fundadores era igualadina ? …
En aquesta visita vam aprendre moltes coses i ens van apassionar les històries que ens va explicar un dels artistes .

Publicat dins de General | Envia un comentari

La simetria més votada pels nens de tercer ha estat ….

El pallasso d'en Raul

L’activitat ha consistit en retallar una simetria original . La més original

ha estat el pallasso d’en Raul .

Publicat dins de General | Envia un comentari

Els nens de tercer treballem la simetria

imagePapallona EstrellaAvetfoto 2foto1Senyor saludant

Preparatius per la cantata 2014

COMENCEM ELS PREPARATIUS PER LA CANTATA 2014

Publicat dins de General | Envia un comentari

Visita al Museu dels traginers d’Igualada

IMG_0450El Museu del Traginer – Col·lecció Antoni Ros explica l’evolució del transport tant de mercaderies com de persones emprant energies de sang, i alhora mostra les relacions entre els diferents oficis que feien possible el desenvolupament del fet traginer a casa nostra.

L’àmplia representació d’eines i utensilis que acumulen aquests oficis, juntament amb la presència dels diferents carros, carruatges, selles i guarniments fan de la Col·lecció Antoni Ros un veritable museu de les arts i els oficis aplicats al món del transport a la Catalunya Moderna.Dibuixos dels tres tombs ! IMG_0447

Publicat dins de Fotos, General | 1 comentari

Monogràfic de Cicle Mitjà de l’Escola del Ramon Castelltort .

Els alumnes de cicle mitjà , com a projecte interdisciplinari , treballarem ” la ciutat d’Igualada” . Serà un treball basat en l’observació , l’ànalisis i l’invetigació . Coneixerem els carrers , els barris , les tradicions, les festes , els transports , les principals intitucions … Per sobretot aprendrem a respectar-la i a estimar-la .

És la nostra ciutat , la casa de tots !!!

Publicat dins de General | 1 comentari