Els alumnes de 1r de batxillerat tecnològic ens hem enfilat a la teulada del poliesportiu per conèixer-les. En Josep Lluis, responsable de manteniment, ens la ha ensenyat i explicat.


Els alumnes de 1r de batxillerat tecnològic ens hem enfilat a la teulada del poliesportiu per conèixer-les. En Josep Lluis, responsable de manteniment, ens la ha ensenyat i explicat.


Atenció! Encara que aquesta manualitat sembla fàcil, cal tenir cura: la llauna talla.
|  | Tallem la part superior de la llauna amb unes tisores. | 
|  | Tallem unes tires de 1 cm o una mica més, vigilant que siguin totes iguals i rectes.Deixem 1 cm abans d’arribar al fons de la llauna. | 
|  | Anem doblegant cada una de les tires en angle, el que ens marca la circumferència del la llauna. La última només s’ha de ficar on acava la primera. | 
| Molt decoratiu no? Doncs ja sabeu com passar una estona! | 
Hector Camps i Angel Arcos, Consell Verd
 
 
HEM REUTILITZAT llibres cedits pelr alumnes i professors per muntat una llibreria de segona mà
 
 
HEM REUTILITZAT roba vella i bosses de super per fer nines de drap
 
 
HEM RAUTILITZAT carpetes i paper escrit per una cara per fer llibretes, i brics per fer portamonedes
 
 
HEM REUTILITZAT llaunes de begudes per a fer safates.
 
 
HEM REUTILIZAT oli de cuina usat per a fer sabó
 
 
També hem fet sucs i pinxos de fuites …
 
 
… i llaminadures cassolanes: coques i bombons

Els alumnes de 1r de Batxillerat Tecnològic hem simulat una reunió urgent del Gabinet de Crisi de l’Aigua a Catalunya. Conegueu les nostres propostes de solució
Aquest projecte proposa l’aplicació de diferents tecnologies d’estalvi energètic i d’energies renovables als edificis d’habitatges del nostre barri. Clicant aqui el podeu conèixer

Per fer aquest projecte hem comptat amb el suport de molta gent: companys, professors i ajuntament. Gràcies a tothom!


 Som un grup d’alumnes, de professors i de personal no docent que treballem junts des de començament del curs 2006-2007 per tal de desenvolupar l’Educació Ambiental en el nostre currículum, en el funcionament i la gestió del centre i en la nostra relació amb l’entorn.
Som un grup d’alumnes, de professors i de personal no docent que treballem junts des de començament del curs 2006-2007 per tal de desenvolupar l’Educació Ambiental en el nostre currículum, en el funcionament i la gestió del centre i en la nostra relació amb l’entorn.
 Aquest és el segon curs que treballem en la redacció de la nostra
Aquest és el segon curs que treballem en la redacció de la nostra
Difonem les nostres activitats mitjançant un suro al vestíbul de l’institut i un blog en el qual participem tots: alumnes i professors. Us convidem a visitar-lo: http://iesbellvitgeverd.blogspot.com/
BubbleShare: Share photos
Ahir, 28 de novembre de 2007, 8 centres educatius de l’Hospitalet es van adherir a l’agenda 21 escolar, tal com vam fer nosaltres ara fa un any. Ja som 18!!
Una petita representació del nostre Consell Verd va assitir a l’acte, que es va realitzar al saló de plens de l’ajuntament: Ester, Karla, Iris, Oscar i Carol.
Una bona de manera de reutilitzar el paper (i de protegir els CDs)
Vist al blog Racó TIC per a escoles
 
 
Potenciar la recollida selectiva a les aules. Demanar compromís i estratègies per escrit als grups que deicideixin fer-la i exposar el llistat de grups compromesos al suro verd de l’institut.
Tenim més idees, les anirem posan en pràctica poc a poc.
INGREDIENTS (per a 2Kg):
PROCEDIMENT:
*CONSELLS: Si es fa per a la cara es pot afegir AVENA O TARONJA i si es fa per la roba es pot posar LLIMONA.
Esperem que us agradi i que renteu molt!
Sandra Romero, membre del Consell Verd

Assabenteu-vos des d’aqui dels actes programats a l’Hospitalet
 L’IES Bellvitge ha estat molt ben representat. No hem pogut estar tots però si la majoria dels membres del nostre Consell Verd:
 L’IES Bellvitge ha estat molt ben representat. No hem pogut estar tots però si la majoria dels membres del nostre Consell Verd:
Alí Adrian Dalila Roser Sandra Ester Oscar Cisco Ismael Carolagenda21
Carles Enrech. Professor de Socials.
 
 
Segons els darrers informes, el 90% d’un telèfon mòbil és reciclable però hem comprovat que aquest reciclatge és complicat i costós. A més, una bona part dels components són tòxics. Per això, moltes d’aquestes deixalles es porten de manera il·legal a països on la mà d’obra és barata.
 
 
Aquest problema no el tenim només amb els mòbils sinò també amb els ordinadors i altres aparells electrònics. La vida mitjana és cada vegada més curta (18 mesos la d’un mòbil i 2 anys la d’un ordinador), i per tant generen més residus. Només aquí a Espanya, es van llençar el 2006 vint milions de telèfons mòbils, uns 3 milions de quilos de residus i es van comprar dos milions més dels que vam llençar. Això vol dir que en fem un ús irracional. El volum de deixalles electròniques creix tres vegades més ràpid que el de la resta de residus. Ara representen el 5% del total.
 
 
Per reciclar-los cal portar-los a un lloc convenient (a la deixalleria o a punts de recollida). Des d’allà els porten a una planta de tractament on separen els materials reciclables (or, plata, coure, plàstics, alumini, etc…) , els tòxics (mercuri, liti, cadmi, pal·ladi, etc..) i els components que poden ser reutilitzats.
Els alumnes de 1r. de Batxillerat Tecnològic
4rt B