Projecte 4t: Geometry

Els alumnes de quart hem treballat la geometria amb un projecte d’anglès. A partir de cançons senzilles relacionades amb el tema els alumnes han après el vocabulari que els ha ajudat per construir figures amb geometria plana i amb volum. Ha estat una experiència molt positiva i enriquidora perquè els alumnes han utilitzat la llengua anglesa per expressar els termes de geometria.

Projecte de P4

Els professors de la nostra escola que participem en el projecte GEP hem dissenyat i posat en pràctica un projecte adequat a cada un dels nostres nivells.

Aquí teniu el treball del Carnestoltes i les disfresses portat a terme a P-4. Fixeu-vos com, a través de les sessions, mica en mica els nens i nenes comencen a comprendre el que se’ls diu i ells mateixos ja són capaços de dir algunes paraules en anglès.

Disfruteu del vídeo!!!

Jocs de pati

Aprofitant la iniciativa del projecte d’escola saludable, per pintar jocs al terra del pati de l’escola, hem aprofitat per donar presència a l’anglès en un context més lúdic tot pintant alguns dels jocs en anglès.

Activitat amb les famílies

Un grup de mares de l’escola amb coneixements avançats de l’anglès, han fet una activitat per als nens i nenes de P4. Al llarg de tota la tarda s’han treballat el conte: The three pigs. D’aquesta manera han pogut veure l’ús de l’anglès en una situació diferent a la que habitualment troben a l’aula.

Tradició: la festa de Halloween

Una activitat força motivadora per als nens i nenes de l’escola ha estat la celebració de la festa de Halloween. D’aquesta manera, a banda de treballar el vocabulari propi d’aquesta celebració, hem donat a conèixer aspectes més relacionat amb les tradicions i la cultura; sense oblidar el treball de multiculturalitat que implica la convivència d’aquesta tradició i la de la castanyada.

Rètols en anglès

Des de l’inici de curs, tots els espais comuns de l’escola: despatxos, aules d’informàtica, sala de mestres… tenen una doble retolació amb el seu nom: la original en català i a partir d’ara uns nous rètols, amb icones representatives, en anglès.

Presentació

Al llarg del curs 2016-17 l’Escola França ha entrat dins el grup d’experimentació per al plurilingüisme. El principal objectiu de la nostra adhesió a aquest projecte és el de millorar la competència comunicativa en anglès de tots els nostres alumnes.
Gràcies al grup impulsor que s’ha format en el centre, anem duent a terme diferents activitats que ens ajuden a que l’anglès tingui una major presència dins l’escola.
Des d’aquest espai web volem fer difusió de les actuacions que anem fent dins els diferent nivells i dins el funcionament general del centre.