Monthly Archives: febrer 2011

Mossos d’esquadra

El dimarts dia 15 de Febrer vam fer una classe amb els mossos d’esquadra per conèixer la seva història i la seva feina, vam aprendre moltes coses que no sabíem!.
Aquí en teniu un petit reportatge:

Mossos d’esquadra on PhotoPeach

Festa de la Pau

El dilluns dia 31 de gener hem celebrat el dia de la Pau. Hem fet un seguit d’activitats, ja varem començar la setmana passada fent un taller per aprendre a resoldre conflictes, hem participat a la plantada d’arbres que configuren el bosc de la Pau: l’arbre de l’amistat que juntament amb tots els arbres de les altres classes: el de la convivència, la tolerància, el respecte,…..decoren el vestíbul de l’escola. També hem llegit un manifest i hem cantat tots junts la cançó “El món seria més feliç…”.
Aqui en teniu les imatges:
Festa de la Pau on PhotoPeach