SORTIDA DE LA TARDOR : VIU LA VINYA I EL MON RURAL I LA PAGESIA A LES BODEGUES TORRES

El dia 10 de Novembre cicle mitjà i superior vam fer la sortida de la tardor. Enguany vam visitar les bodegues Torres a Vilafranca del Penedès.
Vam realitzar dues activitats molt interessants: a la primera ens van explicar la historia de la família Torres i el procés d’elaboració del vi. A la segona , en canvi, vam realitzar activitats relacionades amb la vinya i creació d’un clauer a partir d’un tap de suro d’una ampolla de vi.
No ens podem oblidar del passeig en trenet per dins de les Bodegues Torres i el posterior tast del most. Salut! I fins a la propera!
(Àlbum de fotos C. Sup.)
(Àlbum de fotos C. Mitjà)

SORTIDA DE LA TARDOR OCTUBRE 2014

Hola pares i mares de cicle inicial:
El passat dimecres 29 d´ octubre vam fer la primera sortida del nou curs escolar. Vam anar a visitar les bodegues Torres, vam fer la verema, vam extreure el most del raïm i vam recollir fulles de les vinyes.
Ha estat molt divertit i instructiu!!

ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL
(Imatges)

TALLERS DE HALLOWEEN DE PRIMÀRIA

Dijous i divendres 30 i 31 d’ Octubre a la tarda vam realitzar uns tallers intercicles a on els nens i les nenes de primer a sisè vam fer diferents activitats relacionades amb halloween: màscares, aranyes, mòmies, ratpenats que vam fer servir per decorar la nostra escola. Finalment, cada nen i nena va realitzar un monstre molt especial i dolç que es van emportar a casa….mmmmmmmm!!!!!! “delicious” .

Aquí teniu algunes mostres!!! (Imatges)

Cursa de cargols (P3)

Aquests dies molts nens/es de la classe han portat molts elements de la Tardor; castanyes, fulles, aglans … i fins i tot cargols.
Vam aprofitar que teníem un cargol gran, un mitjà i un petit per fer un conversa sobre com eren, com es desplaçaven, que menjàvem … i va sorgir la pregunta: quin va més ràpid? El gran, el mitjà o el petit?

Així que vam decidir fer: una cursa de cargols!!, els vam mullar amb gotes d’aigua, els hi vam cantar la cançó del “Cargol treu Banya”, els hi vam portar enciam i els vam fer passar per sobre de colorant alimentari per poder veure el camí que feia cadascú.
El més increïble; la curiositat que mostren els infants i aquestes ganes d’aprendre sobre tot el que ens envolta i el respecte vers els animals.
Un cop acabada l’activitat vam tornar els cargols al camp.
IolandaDSC08444

ED. INFANTIL CELEBRA LA CASTANYADA

Els nens/es d’ed. infantil han celebrat la castanyada aquest matí amb la visita d’una castanyera molt especial, i aquesta tarda han vingut uns castanyers i ens han torrat castanyes!!!
Mmmmm que bones les castanyes calentones!!!
MOLTES GRÀCIES PER VENIR A LA NOSTRA ESCOLA!
Imatges

JOCS DEL DARRER DIA.( Ed. infantil)

Quina calor l’últim dia !!! menys mal que teníem preparats tot un seguit de jocs on a tots es tocava l’aigua !!!
Ben equipats amb el banyador vam jugar:
- amb fang (l’únic dia que es pot fer i ningú s’enfada)
- a fer transvasaments (i no passa res si l’aigua cau a terra)
- a fer equilibris amb l’aigua al cap ( i si perds et refresques)
- a viatjar amb els tricicles, cotxes i motos (però al final del viatge sempre trobàvem pluja)
- a rentar nines, la seva roba i plats (i també s’havia d’estendre al sol)
- a pescar (però de tant en tant hi havia tempesta i ens mullàvem)
- a disparar aigua amb esprais.
Ens ho hem passat molt bé !!! (Imatges)
Les mestres d’ed. infantil.