JOCS DEL DARRER DIA.( Ed. infantil)

Quina calor l’últim dia !!! menys mal que teníem preparats tot un seguit de jocs on a tots es tocava l’aigua !!!
Ben equipats amb el banyador vam jugar:
- amb fang (l’únic dia que es pot fer i ningú s’enfada)
- a fer transvasaments (i no passa res si l’aigua cau a terra)
- a fer equilibris amb l’aigua al cap ( i si perds et refresques)
- a viatjar amb els tricicles, cotxes i motos (però al final del viatge sempre trobàvem pluja)
- a rentar nines, la seva roba i plats (i també s’havia d’estendre al sol)
- a pescar (però de tant en tant hi havia tempesta i ens mullàvem)
- a disparar aigua amb esprais.
Ens ho hem passat molt bé !!! (Imatges)
Les mestres d’ed. infantil.

CANTATA 2014

El passat divendres 13 de juny, els nens i nenes de les escoles de Ripollet i d’un cole de Montcada, ens van reunir al Pavelló (Ripollet) per fer una cantata tots junts. Érem un munt de persones, més de 600 només en nen@s.
Després de treballar de valent durant el curs: aprenent, memoritzant lletres i, cantant i tornant a cantar, unes cançons molt xules.
Les cançons tractaven sobre experiències, emocions, vivències que ens passen a l’escola.
Després vam exposar la nostra feina feta davant del pares, cantàvem i acompanyàvem les cançons amb gestos i moviments perquè fos més interesant.
Vam gaudir molt i ens va sortir perfecte!

PROGRAMA:
• 50 MILIONS DE SEGONS
• ESTEM CANSATS
• M’AGRADA (anar a l’escola)
• POLLS
• ROCK DEL LLAPIS
• L’ORDINADOR
• MIRALL DE PAU
• ENDAVANT
• AMANIDA CATALANA:
(sol solet, el gegant del pi, plou i fa sol)

Aquí en teniu unes imatges!

Sara (mestra de música)

EXPOSICIÓ DE PROJECTES.

Aquesta setmana hem exposat a l’escola els projectes treballats al llarg del curs i com una imatge val més que mil paraules, … aquí teniu no una, sinó moltes imatges per si no l’heu pogut venir a veure!!!

*Projectes ed. infantil: Joan Miró (P3), els castells (P4), robots (P5)
*Projectes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà: Dinosaures (1r, 2n, 3r, i 4t)
*Projectes de Cicle Superior: Dinosaures (5è), els invents (6è) i project files (anglès)