Jornada de Bottleball al Pavelló. 5è de primària.

El dia 23 de febrer el grup de cinquè de l’ escola Gassó i els grups de quart de l’ escola Anselm Clavé ens vam trobar al matí al Pavelló Municipal Joan Creus per jugar al bottleball. Uns dies abans les dues escoles havíem portat a terme la següent Unitat Didàctica : JUGUEM AL BOTTLEBALL .
Primer els alumnes van portar de casa un pot de sabó de rentar la roba o suavitzant buit. Vam reciclar un pot tot convertint-lo en material per la classe d’ Educació Física. Desprès de tallar-lo , es va decorar lliurement i finalment vam començar la unitat didàctica. La última sessió va ser la trobada amb els alumnes de l’ escola Anselm Clavé. Els equips estaven compostos per nens i nenes de les dues escoles, perquè tots pertanyem al mateix poble! Com vam gaudir tot el matí! Va ser molt divertit compartir aquest temps amb altres nens de Ripollet!. Aquí podeu veure una mostra.
La Professora d’ Educació Física.

EL SISTEMA SOLAR (P5)

…3, 2, 1, O !!! Des de la classe de P5 s’ha enlairat un coet molt especial cap a l’espai, vol recorre tot el sistema solar, i els seus tripulants estan emocionats. Aquí teniu un tasteig del que us ensenyaran a l’exposició del seu projecte de curs:

DANSES DE PRIMAVERA 2015

Imatge de previsualització de YouTube
“Molt bon dia a tothom,(…) benvinguts a la mostra de danses de la nostra escola Gassó i Vidal,(…) Aquest any les danses que veureu no son balls populars de països d’arreu del mon, sinó que són coreografies de músiques actuals, (…)”
Així començava la presentació de les danses de primavera 2015 que vam veure el dijous 14 de maig, segur que us van agradar tant com als mateixos protagonistes!!! Aquí teniu un recordatori:

Què interessant és el nostre projecte del cos!!!! P4

DSCN0801_876x657Per aprofundir en temes de salut hem convidat a l’àvia de la Noa, que molt amablement ens ha vingut a fer una sessió pràctica a l’aula.
La Mª José és infermera de nens neonats a un hospital . Ella ens ha recordat que hem d’anar al metge quan ens ha de fer revisions , per posar vacunes,… i sempre que estem malalts.
També ens ha explicat que el millor de tot és prevenir les malalties i tenir una alimentació variada, menjat de tot i de tots colors.
Gràcies Mª José per la teva visita, ara nosaltres també fem d’infermers/es a la classe amb els nostres ninos.

DSCN0772_876x657

DSCN0800_876x657

(+imatges)

LA BATERIA A L’ESCOLA

En Carles, pare de l’Ainhoa de P4, és membre d’un grup musical ripolletenc (Ron de canya).
Ell és el que toca la bateria i l’ha portat a l’escola per fer una sessió musical amb tots nosaltres.
Quin ritme!!!!!!
Gràcies Carles per la teva dedicació , aquí tens els teus petits fans!!!!

AL DENTISTA!!!!

La Jéssica, mare de l’Ian i auxiliar de dentista, ha estat amb nosaltres i ens ha portat una dentadura i una radiografia de les dents. També ens ha explicat com tenir cura de la nostra boca. A partir d’ara recordarem sempre que hem de menjar sa i que cal raspallar-se les dents després de cada àpat…. i que tenim vint dents de llet que han de caure perquè surtin unes altres més grans.
Gràcies Jéssica per haver compartit una bona estona amb nosaltres!!!
DSCN0560_1133x850
(+imatges)

Programa ImpulsTIC

El dimarts dia 28 d’abril, la nostra escola, juntament amb les Escoles Tiana, Escursell i Clavé, va participar a la jornada de presentacions de projectes del programa IMPULSTIC de la Diputació de Barcelona. La presentació es va celebrar a l’Escola Industrial de Barcelona. El nostre projecte es diu “COMPARTIR RECURSOS” I s’emmarca dins del Programa d’Innovació Tecnopedagògica a les Escoles.
Vam participar representants d’Escoles e Instituts de Ripollet, Badia del Vallés, Viladecans i Manlleu. També hi van assistir tècnics d’Ensenyament dels respectius Ajuntaments.
Tot plegat va resultar molt interessant.
Jornada DIBA

La classe de Primer visita els mossos d’esquadra.

La Classe dels Policies de primer, hem visitat la comissaria dels mossos d’esquadra de Ripollet.
La Raquel la nostra instructora ens va fer una visita turística per totes les dependències de la comissaria.
Primer de tot ens van donar la benvinguda a l’entrada i ens van fer una presentació, i ens van explicar totes les coses que feien els mossos… Ajuden a tanta gent, que estan oberts 24 hores al dia 7 dies a la setmana!!!!
Desprès va començar el recorregut per diferents llocs, la sala de reunions, el despatx del capità, l’entrada vista des de dins, les garjoles… Al final de tot el pàrking on vam veure els cotxes, i vam accionar un botó per fer sonar la sirena!!! Va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses que no sabíem, tot i ser la classe dels policies.
IMG_1922_1106x829 IMG_1938_1106x829

+Imatges