TROBADA DE DANSES 2014-2015

Els nens i nenes de cicle mitjà ens ho hem passat d´allò més bé a la trobada de danses al pavelló. Hem participat amb altres escoles del poble i el Viver de Montcada.
Hem ballat danses d´arreu del món com ara: Sasha de Polònia, Korobushka de Rússia, la Xampanya del sud de França i moltes
d´altres.
Esperem que us hagi agradat molt i hagueu gaudit tant o més que nosaltres.

Us deixem diferents imatges del ball!!

Jornada de Bottleball al Pavelló. 5è de primària.

El dia 23 de febrer el grup de cinquè de l’ escola Gassó i els grups de quart de l’ escola Anselm Clavé ens vam trobar al matí al Pavelló Municipal Joan Creus per jugar al bottleball. Uns dies abans les dues escoles havíem portat a terme la següent Unitat Didàctica : JUGUEM AL BOTTLEBALL .
Primer els alumnes van portar de casa un pot de sabó de rentar la roba o suavitzant buit. Vam reciclar un pot tot convertint-lo en material per la classe d’ Educació Física. Desprès de tallar-lo , es va decorar lliurement i finalment vam començar la unitat didàctica. La última sessió va ser la trobada amb els alumnes de l’ escola Anselm Clavé. Els equips estaven compostos per nens i nenes de les dues escoles, perquè tots pertanyem al mateix poble! Com vam gaudir tot el matí! Va ser molt divertit compartir aquest temps amb altres nens de Ripollet!. Aquí podeu veure una mostra.
La Professora d’ Educació Física.

EL SISTEMA SOLAR (P5)

…3, 2, 1, O !!! Des de la classe de P5 s’ha enlairat un coet molt especial cap a l’espai, vol recorre tot el sistema solar, i els seus tripulants estan emocionats. Aquí teniu un tasteig del que us ensenyaran a l’exposició del seu projecte de curs:

DANSES DE PRIMAVERA 2015

Imatge de previsualització de YouTube
“Molt bon dia a tothom,(…) benvinguts a la mostra de danses de la nostra escola Gassó i Vidal,(…) Aquest any les danses que veureu no son balls populars de països d’arreu del mon, sinó que són coreografies de músiques actuals, (…)”
Així començava la presentació de les danses de primavera 2015 que vam veure el dijous 14 de maig, segur que us van agradar tant com als mateixos protagonistes!!! Aquí teniu un recordatori:

Què interessant és el nostre projecte del cos!!!! P4

DSCN0801_876x657Per aprofundir en temes de salut hem convidat a l’àvia de la Noa, que molt amablement ens ha vingut a fer una sessió pràctica a l’aula.
La Mª José és infermera de nens neonats a un hospital . Ella ens ha recordat que hem d’anar al metge quan ens ha de fer revisions , per posar vacunes,… i sempre que estem malalts.
També ens ha explicat que el millor de tot és prevenir les malalties i tenir una alimentació variada, menjat de tot i de tots colors.
Gràcies Mª José per la teva visita, ara nosaltres també fem d’infermers/es a la classe amb els nostres ninos.

DSCN0772_876x657

DSCN0800_876x657

(+imatges)

LA BATERIA A L’ESCOLA

En Carles, pare de l’Ainhoa de P4, és membre d’un grup musical ripolletenc (Ron de canya).
Ell és el que toca la bateria i l’ha portat a l’escola per fer una sessió musical amb tots nosaltres.
Quin ritme!!!!!!
Gràcies Carles per la teva dedicació , aquí tens els teus petits fans!!!!

AL DENTISTA!!!!

La Jéssica, mare de l’Ian i auxiliar de dentista, ha estat amb nosaltres i ens ha portat una dentadura i una radiografia de les dents. També ens ha explicat com tenir cura de la nostra boca. A partir d’ara recordarem sempre que hem de menjar sa i que cal raspallar-se les dents després de cada àpat…. i que tenim vint dents de llet que han de caure perquè surtin unes altres més grans.
Gràcies Jéssica per haver compartit una bona estona amb nosaltres!!!
DSCN0560_1133x850
(+imatges)