Primers dies dels nens de EI 3.

Els nens de 3 anys ja han començat a venir a l’escola i mica a mica es van adaptant als nous espais, als nous amics, etc.

Del primer dia el millor va ser anar al pati.
El segon dia  ja vam començar a jugar més tranquils a la classe i avui que és el tercer dia hem començat a introduir alguns hàbits: seure per beure aigua, rentar mans i cara després del pati, fer fil.lera, recollir joguines.

Poc a poc, i cadascú al seu ritme, comencen a estar més tranquils.

Aquí podeu veure totes les FOTOS

BON ESTIU !!!

Ens veiem al setembre:

• el dia 6 venda de llibres
  • el dia 7 reunions de classe : a les 9h, P4 i P5
    a les 10h, 1r i 2n
    a les 11h, 3r i 4t
    a les 12h, 5è i 6è
    de 12 a 13h els infants de P3 amb els seus pares visiten la classe.
  • el dimecres 12 de setembre comencen les classes del nou curs 2018-2019

Balls de Primavera 2018

Un any més tota l’escola ha “embogit” amb la primavera i dirigits per la Vanessa, la mestra de música, han preparat uns balls amb molta marxa. Aquí teniu el resultat:

Ed. inf. 3 anys “Chiuaua”

Ed. inf. 4 anys “Vivir mi vida”

Ed. inf. 5 anys “Chocolate choco choco”

1r de Primària “Lean on”

2n de Primària “Thriller”

3r de Primària “Fogo”

4t de Primària “Better when I’m dancing”

5è de Primària “Party Rock”

6è de Primària “Mix ego & Swish”

Lletra a lletra. 5è de Primària

El dia de Sant Jordi, els alumnes de 5è van exposar a l’Auditori una feina feta a l’escola sobre els carrers de Ripollet. Des de l’àrea de llengua, de l’entorn, i aplicant les seves habilitats i destreses informàtiques, van presentar un treball ple de color, amb informació dels llocs, una part personal, i una mica de… “chispa”.
Han parlat d’un lloc de neu, de sol i de boira, de gent bona que passeja, viu i recorda.
Properament, podreu veure les feines exposades a la biblioteca.

La classe de les Bufandes (EI5) visita la Biblioteca Municipal

Aquest matí hem anat a la Biblioteca del poble. Per molts no era la primera vegada, per als altres ha estat un descobriment.
Ens han ensenyat tots els espais, i després en l’espai dels contes han pogut mirar i remirar i també llegir tota mena de llibres.
Segur que molts voldran repetir aquesta experiència amb els pares i germans!!!

Aquí en teniu unes IMATGES.

M’ajudes a fer un “COMECOCOS”? 5è i EI 5

El passat divendres els nens i nenes de 5è i la Yolanda, la seva mestra, van ensenyar i ajudar als infants d’EI 5 a fer un “comecocos”.

A la classe de les Bufandes teniem un problema perquè voliem fer-ne un per jugar i repassar el nom dels planetes, que és el que estem treballant com a projecte, però no sabiem ben bé com.
Com alguns germans grans sabien fer-ne, vam anar a la classe de 5è a preguntar si ens podien ajudar, i ens van dir que sí !!!
Quina emoció divendres al saber que vindrien a la nostra classe!!!
Va ser una feina genial i els “comecocos” van quedar espectaculars!
Moltes gràcies nens i nenes de 5è !!!

Aquí teniu fotos de la trobada!!!

BEE-BOTS A EI5

Tenim a l’escola unes Bee-Bots i els nens i nenes d’EI5 no hem pogut estar-nos de provar-les i jugar amb elles.
Per a poder fer-ho bé hem hagut de practicar consignes d’orientació espaial: endavant, endarrera, dreta, i esquerra i que millor que fer nosaltres de robots !!!
Aquí en teniu unes imatges de la feina feta. Ha estat molt divertit!!!

EL MÓN D’ANTONI GAUDÍ. EI4

EL DIA 21 DE NOVEMBRE VAM ANAR AL MOLÍ D’EN RATA A VEURE I DISFRUTAR D’UN TALLER QUE FEIEN SOBRE ANTONI GAUDÍ: “EL MÓN D’ANTONI GAUDÍ” ES DEIA.
ALLÀ ENS VAN EXPLICAR ON VA NÈIXER, QUI EREN ELS SEUS PARES, QUÈ VA FER, QUÈ VA ESTUDIAR, UNA MICA LA SEVA VIDA.
DESPRÉS VAM VEURE QUE MIRAVA LA NATURA I DESPRÉS FEIA LES SEVES CREACIONS.
NOSALTRES VAM PINTAR UNA MICA DIFERENT LES XEMENEIES DE LA CASA MILÀ, AMB PINTURA I SORRA.
I DESPRÉS VAM FER ENTRE TOTS UN PUZZLE DE LA CASA BATLLÓ. VAM APRENDRE MOLT I ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ.
(Imatges)