Carnestoltes!!

El dia 29 de Febrer va venir el carnestoltes a l’escola i ens va dir quines consignes fariem durant la setmana següent!.

Dilluns en pijama, dimartascabells despentinats  o perruca, dimecres molt elegants, dijous de xulitosi divendres super herois!!!

Divendres a la tarda l’escola es va vestir de jocs olímpics i vam celebrar les olimpíades a l’escola. Tots estàvem molt guapos i guapes.

Mireu mireu!!

Port aventura

El passat 15 de maig vam anar a Port Aventura i ens ho vam passar molt bé, llàstima que va fer una mica de vent i no ens va diexar pujar al Shambala però no va impedir que ens mulléssim al Tutuki splash o als ràpids de l’oest.
Aquí en teniu petit recull en forma dimatges.

Cantania

El dimecres 27 de maig vam anar a l’Auditori de Barcelona a viure una experiència única. La catània. Allà ens vam trobar amb més ecoles que van cantar amb nosaltres les cançons que durant gairebé un any hem estat treballant amb el Sadurní.

El camí més llarg per anar a l’escola

A alternativa , avui hem mirat un reportatge d’uns nens que viuen en una petita població del Nepal. per poder anar a l’escola, cada dia han fer una camí de gairebé una hora i mitja, baixant de les altes muntanyes a peu amb un calçat poc adequat, creuant un riu cabalós amb un sistema molt rudimentari i a la vegada molt perillós, fent autoestop en una carretera molt perillosa i tot això per poder anar a l’escola.
M’ha semblat interessant penjar el reportatge perquè el pogueu mirar a casa tots junts i poder fer-ne una reflexió. I també perquè els nens i nenes que no l’han pogut veure perquè estan malalts o fan religió tinguin la oportunitat de poder-ne parlar.
Aquest reportatges els fan els diumenges al vespre al canal 33. Són molt interessants, aquest diumenge parlaran d’uns altres nens que també fan un llarg camí ple de perills per anar a l’escola al Perú.

L’Edat Mitjana

A cinquè estem treballant l’Edat Mitjana, i buscant per la xarxa, hem trobat una pàgina que ens pot ajudar molt a saber com s’estructurava la societat i quin paper hi tenia cadascú, aquí us deixo el link.