Per fi, en català ja no en tindrem més, de dubtes!

optimotS’acaba de crear un cercador d’informació lingüística, l’Optimot, que ajuda a resoldre tots els dubtes sobre la llengua catalana. I si no us els resol, els podeu escriure o trucar per a preguntar-los-los. I sabeu el millor?: Funciona!

Han integrat la feina ben feta de tres organismes de pes, com són l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), el Termcat i el Consorci per la Normalització Lingüística.

Hi és tot: la 2a edició del diccionari normatiu de l’IEC; els vocabularis terminològics Termcat; el lèxic especialitzat; el nomenclàtor oficial de toponímia de Catalunya; la Col·lecció Criteris Lingüístics de la secretaria de Política Lingüística, sobre convencions i estil; els diccionaris català-castellà i a l’inrevés d’Enciclopèdia Catalana; fitxes pròpies; etc. En fi, que ara no us vull atabalar. Aneu-hi i proveu-lo, i marqueu-vos-el en els “Favourites”.

Bones vacances, vailets i amics!

Deixa una resposta

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat