Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

L’Assemblea General de les Nacions Unides va decidir que les Nacions Unides designessin el 27 de gener Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.

A l’Institut Carles Vallbona realitzarem una paradeta amb treballs dels alumnes sobre les biografies de la Neus Català i l’Anna Frank, i amb notícies sobre l’Holocaust nazi, i altres Holocausts actuals que s’estan esdevenint.

A partir d’una presentació sobre la vida de l’Anna Frank, farem un concurs de preguntes i respostes amb un Kahoot.

kahoot anna

GIMCANA: DIA MUNDIAL DE LA LLUITA CONTRA LA SIDA

Avui dia 1 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat una Gimcana per respondre un seguit de preguntes sobre la SIDA, a partir de pistes que hi havia penjades per tot l’Institut.

Durant tot el matí hem tingut una paradeta amb informacions diverses, a banda d’altres actes que durant tota la setmana es desenvoluparan al nostre institut: xerrades, tallers, cinefòrums…

Bona feina!!