Monthly Archives: desembre 2007

SOM MALABARISTES!!!

Hola! Enguany hem començat a fer malabars amb els alumnes de 5è. Resulta molt difícil fer malabars la primera vegada… però en dos sessions ja hi ha alumnes que en fan amb 3 boles!!! Ja sabeu que podeu continuar practicant a casa amb les boles que vam fer a classe!!!

Ànim i paciència!