20a MILLA URBANA ESCOLAR DE LLEIDA

El passat dissabte 19 de maig l’Escola Espiga juntament amb altres 20 escoles més de Lleida i de l’Escola Municipal d’Atletisme va participar a la 20a Milla Urbana Escolar  “Memorial Jeroni Saura”.

La trobada es va realitzar durant al matí als Camps Elisis, sota l’organització del Servei d’Esports de la Regidoria de Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports de l’Ajuntament de Lleida.

Els nostres atletes van competir dins de les categories aleví, benjamí i prebenjamí, recorrent distàncies que anaven des dels 300 metres fins al km.

La tinent d’alcalde i regidora d’Esports, Montse Parra, va participar en el lliurament de trofeus als guanyadors i també va lliurar un ram de flors a la vídua de Jeroni Saura, com a homenatge a aquest animador esportiu de Lleida, que dóna nom a la competició.

Per equips, l’Escola Espiga va obtenir 3 medalles d’or, dos de plata i 3 de bronze. En segona posició va quedar el Col·legi Episcopal, amb dos ors, tres plates i un bronze. El tercer lloc va estar per l’Escola Joan XXIII amb dos ors i dos bronzes.

Felicitar a totes els/les atletes per l’esforç realitzat i la participació de les famílies en aquesta jornada.

Medalles guanyades:

Primer lloc Aleví masculí de 2n any. MARC MONCASI GUIU

Tercer lloc Aleví Femení de 2n any. AINA PANÉ SÁNCHEZ – ANA BASKOVIC

Primer lloc Aleví femení 1r any. MERITXELL TEIXIDÓ GARCIA

Tercer lloc Aleví femení 1r any. VIOLANT RIUS NAVARRO

Segon lloc Benjamí masculí 2n any. PEP TRILLA MORALES

Primer lloc Benjamí masculí 1r any. ISAAC GRAELL AGUILERA

Segon lloc Prebenjamí masculí 1r any. PAU ALBETS BENEDÍ

COMENCEM LES SESSIONS DE MALABARS

Els alumnes de Cicle Superior comencem a realitzar les sessions de malabars. Podeu accedir a la pestanya d’adalt (CICLE SUPERIOR) per veure vídeos que os poden ajudar.

Molta sort!!!

20a MILLA URBANA ESCOLAR

El proper dia 19 de maig tindrà lloc als Camps Elisis, la 20a Milla Urbana Escolar. Aquí trobareu més informació de la carrera (horari, recorregut,…).

20a MILLA URBANA ESCOLAR

Recordeu que heu d’estar trenta minuts abans de que comenci la vostra cursa.

+ ACTIUS CADA DIA

Avui divendres 6 d’abril se celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física amb l’objectiu de promoure l’exercici diari i una alimentació saludable.

Des de la secretaria General de l’Esport conjuntament amb el Departament de Salut, van proposar organitzar diferents esdeveniments a les escoles durant el mes d’abril per difondre el seu lema: + ACTIUS CADA DIA.

És per això, que ahir dijous 5 d’abril, vam organitzar una Jornada de Jocs Tradicionals i Populars Catalans. Tots els nens i  nenes de l’Escola ens vam dividir en 10 grups i vam jugar a cinc jocs diferents.

No sols ens ho vam passar genial, sinó que també vam fer exercici!

A continuació us deixem un recull de fotografies dels diferents cursos que formaven els grups.

FOTOS P3, P4 i P5

FOTOS 1r, 2n i 3r

FOTOS 4rt, 5è i 6è

Equip de mestres d’Educació Física

16ª JORNADA DE MINIATLETISME

Un any més, la nostra escola ha participat a la trobada esportiva que organitza “La Paeria” per fer esport amb els alumnes. Parlem de la 16ª Jornada de Miniatletisme que es va celebrar el passat 17 de març a la pista Municipal d’Atletisme de les Basses d’Alpicat.

En aquesta trobada es van realitzar tot tipus de proves atlètiques, esports i jocs adaptats i aquest any com a novetat van afegir activitats amb gossos.

Va ser una jornada molt divertida i ens ho vam passar genial! Moltes gràcies a tots els participants/es.

Publicat dins de General | 1 comentari

CURSA BOMBERS LLEIDA 2018

La CURSA BBVA BOMBERS LLEIDA 2018 arriba a la seva 8ª edició amb l’objectiu d’oferir una gran carrera a tots aquells runners que hi vulguin participar.

El pròxim 15 d’abril ens tornarem a trobar als Camps Elisis de Lleida per a gaudir d’una de les carreres més importants de Catalunya. Sols tens que escollir la distància: 10k i 5k.

I per als més petits el dissabte 14 d’abril, a partir de les 10h tindran lloc les carreres a la Pista Municipal d’Atletisme de les Basses d’Alpicat.

La promoció de l’esport infantil continua essent un dels objectius més importants per a l’organització.

No perdeu temps. Les inscripcions són limitades!

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

ARRIBA EL CARNAVAL

Els alumnes de Cicle Superior, ja podeu accedir a la vostra pestanya on teniu penjada la cançó que farem pel dia de carnaval i així podem anar pensant els passos a fer per a la rua.

ACROESPORT CICLE SUPERIOR

Ja podeu accedir a la pestanya de Cicle Superior i podreu veure els vídeos finals del treball d’acroesport.

Felicitats als alumnes de Cicle Superior pel seu treball i esforç.

Publicat dins de General | 7 comentaris

PUJADA A LA SEU VELLA

Torna una vegada mes una de les curses amb més història de la ciutat de Lleida i província, torna La XXXVII Pujada a la Seu Vella!

cursa orientada a tots els públics tant petits com a grans, on la sortida i arribada te lloc a la plaça de la sardana de la Seu Vella. La data que tenim previst es el dia 17 de desembre 2017, fent coincidint com cada any amb la Marató de tv3 , on aquest any estarà dedicada a les malalties infeccioses. Paral·lelament a la cursa, farem la 2 edició de la caminada popular a la Seu Vella, amb el mateix recorregut que la cursa.

INSCRIPCIONS I MÉS INFORMACIÓ

MITJA MARATÓ LLEIDA

El pròxim diumenge 19 de novembre, la ciutat de Lleida s’omplirà de corredors. Mitjà marató, cursa de 5km i curses infantils.

Us animeu a ser un d’ells?

Per a més informació i inscripcions CLIQUEU AQUÍ!

Publicat dins de General | 1 comentari