EXCURSIÓ A GIRONA

El dia 18 de novembre vàrem anar a Girona. Vam visitar el Museu d’Art, on vàrem fer l’activitat: el Museu en moviment. Després vàrem dinar i per la tarda vam passejar pel Barri Vell, on vam poder conèixer diferents llegendes de Girona.

EDUCACIÓ INFANTIL: SORTIDA A LA FUNDACIÓ MONA

Dimecres, 18 d’octubre, els alumnes d’Educació infantil vàrem anar a fer una visita a la Fundació Mona ( Riudellots de la Selva ). La Teresa ens va explicar una conte d’un ximpanzé per sensibilitzar-nos amb la vida d’aquests animals i la importància que estiguin en el seu propi medi. Vàrem fer una visita guiada per veure alguns ximpanzés i macacos. Descobrírem què mengen, com viuen, com dormen i moltes altres curiositats. Vam gaudir molt de la visita i també de les estones d’esbarjo en un parc fantàstic.

Aquí trobareu el recull d’imatges de la sortida –>

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

CALENDARI D’ADVENT DE CICLE MITJÀ.

Aquestes nenes i nens han fet uns detalls maquíssims.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari

SETMANA DE LA SALUT A EI I CI. FEM YOGA.

Una de les activitats que hem fet els alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial durant la Setmana de la Salut ha estat assistir a una classe de ioga amb la Ma Isabel Pérez. Moltes gràcies Ma Isabel!

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

SETMANA DE LA SALUT A EI I CI. CONEIXEM LA FEINA DELS BOMBERS.

El dimecres 16 de novembre, els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vàrem rebre la visita de dos bombers: en David i en Roger, que varen venir a parlar de la seva feina. Vàrem poder emprovar-nos el seu uniforme i pujar al seu camió. Fins i tot vàrem poder ruixar aigua amb les mànegues. Vam passar un matí molt distret i divertit.

Moltes gràcies David i Roger!

Publicat dins de Cicle Inicial, Educació Infantil | Deixa un comentari

SORTIDA A L’ESCOLA DE NATURA LA COLOMA.

Divendres, 21 d’octubre, els alumnes d’Educació infantil i de Cicle inicial vàrem anar a l’Escola de natura La Coloma, de l’Estartit. En Jordi i la Montse ens van acollir molt bé  i ens van ensenyar els animals que tenien i les feines de pagès i de pastor que  feien habitualment.

MUSEU DE LA MEDITERRÀNIA I DEPURADORA

El dia 3 de novembre vàrem anar al museu de Torroella a fer un taller anomenat “L’univers en una gota d’aigua”. Els alumnes van poder observar al microscopi i a la lupa binocular, la varietat d’éssers vius que es troben en una gota d’aigua. Després vam visitar la depuradora de Torroella.

JUDO A L’ESCOLA.

La setmana passada ens van visitar en Sergi i l’Ariadna, els dos formen part de l’equip Girona-Judo, i ens van ensenyar algunes de les tècniques més bàsiques d’aquest esport. Ens ho vam passar molt i molt bé, i esperem que puguin tornat el curs que ve.

Moltes gràcies!!

2016-05-018

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior | Deixa un comentari

ATZAR I PROBABILITAT.

Els nens i nenes de tercer estem treballant l’atzar i la probabilitat i vam fer el següent exercici. Vam fer tres grups, i cada grup tirava 80 vegades dos daus. Havien de sumar la puntuació dels dos daus i anotar-ho en una graella. Els resultats van ser els següent:

2016-05-06

Després entre tots vam omplir la següent taula:

Taula

I vam arribar a la conclusió que tot i que la puntuació que et pugui sortir en tirar dos daus és atzar, hi ha més possibilitats que la suma sigui 7.

taula2

A un dels grups li va funcionar!!

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari

FEM BROQUETES DE FRUITA.

Els nens i nenes de segon vàrem fer unes broquetes de fruita amb l’objectiu de treballar la multiplicació. Hi vàrem posar: poma, pera, plàtan, taronja, maduixa i… com que som una mica llaminers, ho vàrem ruixar amb xarop de xocolata.
Primerament, vàrem llegir la recepta. A partir de la quantitat dels trossos de fruita necessaris per a fer una sola broqueta, vàrem multiplicar quants trossos de fruita necessitàvem per fer-ne sis (el total d’alumnes que som a l’aula). Finalment, vàrem escriure la recepta per a treballar el text instructiu.
Ens ho vàrem passar molt bé fent aquesta recepta. Us la recomanem!