PROGRAMA DE RÀDIO

Ja tenim el programa del mes de març i abril!

També podeu escoltar l’entrevista que l’Arnau fa a la Glòria i a la Dolors Boades i a en Jordi Bagué.

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

SESSIÓ DE CONTES

El dilluns 7 d’abril ens va visitar en Cesc Serrat, contista. Va explicar contes als nens i nenes i van quedar tots captivats.

Publicat dins de QUI ENS VISITA | Envia un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO

Ja podeu escoltar el programa de ràdio corresponent al mes de febrer.

No us perdeu l’entrevista a la Maria Àngels Batlle i a l’Emili Pibernat. Ens expliquen coses molt interessants sobre l’escola dels anys 30-40.

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

CARNAVAL 2014

Hem celebrat el carnaval. Aquest any els alumnes d’infantil anaven disfressats de sol, vent o neu, els de cicle inicial de núvols i pluja, els de cicle mitjà de sistema solar i els grans de lluna i estrelles. També han vingut els nens de la llar que anaven disfressats de granotes. Hem fet una cercavila i després en Pep Puigdemont ens ha fet ballar.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | 3s comentaris

PREINSCRIPCIÓ 2014-15

Presentació de les sol.licituds: de l’11 al 21 de març, ambdós inclosos

La falsedat o el frau en les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 2014-2015, la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.
•Sol.licitud de preinscripció degudament complimentada.
•Fotocòpia de la tarja sanitària de l’alumne/a (TIS)
•Fotocòpia del carnet de família nombrosa vigent, si s’al.lega aquesta condició
•Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
•Fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pare/mare o tutor. En el cas de persones estrangeres la targeta de residència on consta el NIE.
•Fotocòpia del carnet de vacunacions, en cas negatiu, portar un CERTIFICAT MÈDIC OFICIAL.
•2 Fotos .

THE TALE TELER COMPANY

El dilluns 24 de febrer va venir a l’escola The Tale Teler Company a fer-nos dues obres de teatre en anglès. Princess and the Frog que estava adreçada als alumnes d’educació infantil i cicle inicial i Journey to the Center of the Earth pels alumnes de cicle mitjà i superior. Aquí en teniu una petita mostra.

FESTA DE CARNESTOLTES

cartell festa1)

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!

CONSIGNES CARNESTOLTES 2014

Per demà divendres la primera consigna us manaré:

Ja que els d’infantil anireu d’excursió

Caldrà que porteu un mitjó de cada color.

Els de primària es queden aquí

una peça del pare o la mare portaran per poder lluir.

El dilluns de raperos anireu

i el dimarts no caldrà que el pijama us traieu.

El dimecres serà més complicat

d’un sol color haureu d’anar vestits

i amb barret i corbata , que presumits!!

ELS EXALUMNES ENS VISITEN

Aquest curs amb motiu del 80è aniversari  tenim previst que un cop al mes ens visitin grups d’antics alumnes per parlar-nos de l’escola que ells van viure.

Aquest dilluns 10 de febrer vam fer la primera de les visites.
L’Assumpció Solà va anar a la classe de P3, P4 i P5, La Maria Puigvert i l’Emili Pibernat a la classe de 1r, 2n i 3r i la Ma Àngels Batlle i en Pep Blavi a la classe de 4t, 5è i 6è.

Tots ells van venir com a representants de les primeres generacions d’alumnes de finals dels anys 30/40 que van estrenar el nou edifici de les escoles.

avis

Publicat dins de GENERAL | 2s comentaris

80è ANIVERSARI ESCOLA SANT JORDI

L’any 2014 a l’escola Sant Jordi se celebra el 80è aniversari de la inauguració de l’actual edifici escolar.

En motiu d’aquest aniversari estem preparant un seguit d’activitats, entre les quals ens agradaria poder organitzar una exposició de material escolar corresponent a diversos moments de la història de l’escola.

Per això us demanem que si teniu material corresponent a l’època que vau ser alumnes de l’escola: llibretes, labors, manualitats, fotografies … ens ho feu saber i buscaríem la manera de poder-lo reproduir o exposar durant les jornades de celebració de l’aniversari.

Amb l’objectiu de coordinar la recollida de material us facilitem diverses maneres per poder contactar amb nosaltres. El nostre telèfon és el 972798028 i l’email b7003471@xtec.cat.