I CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Aquest curs els alumnes de cicle superior han organitzat un CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA. El tema és “ Fotografiem el nostre entorn, si t’hi fixes tot és matemàtica” i va adreçat a alumnes de cicle mitjà i superior, exalumnes, pares d’alumnes i gent del poble.

Les fotografies s’exposaran a l’escola i es podran veure el dia 3 de juny a la tarda (dia de portes obertes).

Aquí tenim les bases del concurs i us animem a participar-hi.

bases concurs_0001

Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari

PROJECTE COMPARTIT: PARES/ESCOLA

RENOVEM EL PATI
Aquest mes d’abril hem estrenat pati. Per una banda els alumnes d’Educació Infantil amb la Marta i la Gemma han fet un mural a la tanca oest i els alumnes de Primària amb en Joan Turu han fet un mural situat a la paret mitgera que amb el lema “Junts construïm un món fantàstic” presideix el pati de la nostra escola. Per altra banda els pares s’han organitzat i han restaurat el castell i la caseta, posant-hi més color.

El resultat és fantàstic i des d’aquí volem agraïm la feina feta a tots i totes els que hi han participat.

Iniciatives com aquesta carreguen de sentit l’expressió “l’escola és cosa de tots”.

Publicat dins de GENERAL, PROJECTES, QUI ENS VISITA | Deixa un comentari

CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR

convocatoria ajuts menjador_0001

INFORMACIONS VÀRIES

Us fem arribar un seguit d’informacions que poden ser del vostre interès:

• Dimecres al matí, els alumnes de primària pintaran el mural del pati amb en Joan Turu. Han de portar roba vella que es pugui tacar.

• Quan vam anar de colònies al Collell, els monitors van fer algunes fotos. Us fem arribar el codi per tal que les pugueu mirar i si voleu baixar-vos-les al vostre ordinador. De totes maneres en el cd que us donem a final de curs hi hauran les fotos de colònies que hem fet els mestres.

• Aquesta setmana iniciem una recollida de roba i calçat usat. Aquesta vegada és la Fundació Glorr. El termini de recollida és el 5 de maig de 2016. Us fem arribar algunes bosses per si voleu participar-hi.

• Us recordem que el divendres 22 d’abril, l’escola està tancada.

CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2016-17. Termini de presentació de sol•licituds del 18 d’abril al 13 de maig. A la web del Consell Comarcal trobareu tota la informació (bases, model sol•licitud,…) www.girones.cat

Publicat dins de INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari

PORTES OBERTES I FINAL DE TRIMESTRE

El dia 17 de març vam obrir l’escola a les famílies i l’endemà per celebrar el final de trimestre vam fer una mona.

PREINSCRIPCIÓ 2016-17

LLOC: L’ESCOLA
HORA: A CONVENIR TELÈFON 972798028

Presentació de les sol•licituds: del 30 de març al 7 d’abril, ambdós inclosos

La falsedat o el frau en les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 2016-2017, la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.
• Sol•licitud de preinscripció degudament complimentada.
• Fotocòpia de la tarja sanitària de l’alumne/a (TIS).
• Fotocòpia del carnet de família nombrosa vigent, si s’al•lega aquesta condició
• Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
• Certificació municipal de convivència.
• Fotocòpia del carnet de vacunacions, en cas negatiu, portar un CERTIFICAT MÈDIC OFICIAL.
• 2 Fotos .

Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja tenim el tercer programa de la ràdio. El podeu trobar a la pàgina de la ràdio!!

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | 1 comentari

FESTA DE CARNESTOLTES

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | 2 comentaris

CONSIGNES DE CARNESTOLTES

Aquesta setmana passada amb motiu de la festa de Carnestoltes, els alumnes de l’escola cada dia han anat disfressats de manera diferent. Aquí hi ha una petita mostra.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | Deixa un comentari

DIA DE LA PAU

Divendres vam celebrar el dia de la PAU fent un petit acte al pati de l’escola.