BON ESTIU!

L’escola Sant Jordi està de vacances. Ens retrobem al setembre.

IMG_20150603_140311

Publicat dins de GENERAL | 2s comentaris

Revista La Veu del Drac

Ja teniu penjada la revista  La Veu del Drac  a l’apartat REVISTA  a l’encapçalament del Bloc.

portada collage

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

LLIBRES DE TEXT CURS 15-16

Us fem arribar la llista de llibres pel proper curs escolar. Els que heu de comprar són els que estan marcats amb color blau. Els altres són de reutilització.

LLIBRES DE TEXT15-16

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO

Ja podeu escoltar l’últim progama del curs! Recordeu que heu d’anar a la pàgina de la Ràdio.

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

FESTA DE L’AIGUA

El divendres 19 de juny, últim dia de classe vam fer la festa de l’aigua. Vam fer jocs tots relacionats amb l’aigua: relleus, la bomba, voleibol, cantar sota la dutxa, pescar peixos…

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | 1 comentari

EXCURSIÓ A MARINELAND

A principi de curs en una assemblea d’alumnes es va proposar als nens i nenes que fessin propostes d’excursions a fer per final de curs. Van proposar anar a Marineland i vam anar-hi el dia 1 de juny.
Vam veure els espectacles de les aus exòtiques, dels lleons marins i dels dofins i després ens vam banyar.

Publicat dins de GENERAL | 2s comentaris

TORNEIG DE FUTBOL DE PRIMAVERA

Aquest mes de maig a proposta dels alumnes, a les hores de pati del matí, s’ha fet un campionat de futbol. Hi han participat tots els nens i nenes que han volgut des de P5 a 6è. S’han fet 6 equips, 5 d’alumnes i un de mestres. Cada equip ha estat format per 6 jugadors d’edats diferents. La lliga ha durat unes 3 setmanes.

L’equip guanyador ha estat el format per: Alba Pairet, Nil, Guillem, Lluc, Ismael i Aleix. A tots ells com a record del torneig se’ls ha donat un diploma.

varies 027

Publicat dins de GENERAL | 3s comentaris

PREINSCRIPCIÓ MENJADOR ESCOLAR CURS 15-16

preinscripció menjador

NORMATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR DEL CURS 15-16

normativa menjador 15-16 1normativa menjador 15-16 2

Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | Envia un comentari

AJUTS DE MENJADOR CURS 2015-2016

Us recordem que el termini de presentació de sol·licituds d’ajuts de menjador al Registre d’Entrada del Consell Comarcal, començarà el dilluns 20 d’abril i finalitzarà el divendres 15 de maig de 2015.

Trobareu tota la informació a la web del Consell Comarcal www.girones.cat/ensenyament.

Per a qualsevol aclariment truqueu de dilluns a divendres de 9 a 14 hores al 972 213262 o  a l’adreça menjadors@girones.cat

ajuts ind de menjador

Publicat dins de INFORMACIONS PARES | Envia un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO

A la pàgina de la Ràdio ja tenim el programa de març i abril!

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari