FESTA DE L’AIGUA

Com és tradició a la nostra escola l’últim dia de curs hem fet la festa de l’aigua.

EXCURSIÓ DE FINAL DE CURS

Aquest any la sortida de final de curs la vàrem fer a l’Estartit. Vàrem fer castells de sorra i després ens vam banyar.

FIRA MATEMÀTICA

El divendres 17 de juny vam fer la FIRA MATEMÀTICA. Els alumnes de cicle superior conjuntament amb els mestres  van preparar tot un seguit de jocs matemàtics per a la resta d’alumnes de l’escola.

Publicat dins de GENERAL, PROJECTES | Deixa un comentari

INFORMACIONS FINAL DE CURS

Us recordem que el proper divendres 17 de juny  fem una Fira Matemàtica amb els alumnes. Aquest dia no han de portar esmorzar ja que farem un esmorzar col·lectiu.

El proper dilluns  20  donarem els informes als alumnes i  el DVD amb les fotos del curs. Aquest DVD és per ús intern de pares i familiars i no es pot difondre per la xarxa, exceptuant les imatges en les que surti el/la vostre/a fill/a a nivell individual.

L’últim dia de curs, dimarts 21 de juny farem la festa de l’aigua. Els nens i nenes han de venir de casa amb el banyador, les xancletes, la gorra i la crema solar posada. En una bossa a part han de portar una muda completa incloent sabates (tot marcat amb el nom).

Els que vulguin poden portar pistoles d’aigua o quelcom similar.

Han de portar esmorzar.

Aprofitem per dir-vos que els premis del concurs de dibuix es donaran el dissabte 18 de juny abans del sopar de final de l’AMPA.

PREINSCRIPCIONS MENJADOR ESCOLAR

Preinscripcio menjador 2016-17_0001

Normativa 1 _0001

Normativa 1 _0002

PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja tenim el quart programa de la ràdio. El podeu trobar a la pàgina de la ràdio!!

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | Deixa un comentari

I CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Aquest curs els alumnes de cicle superior han organitzat un CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA. El tema és “ Fotografiem el nostre entorn, si t’hi fixes tot és matemàtica” i va adreçat a alumnes de cicle mitjà i superior, exalumnes, pares d’alumnes i gent del poble.

Les fotografies s’exposaran a l’escola i es podran veure el dia 3 de juny a la tarda (dia de portes obertes).

Aquí tenim les bases del concurs i us animem a participar-hi.

bases concurs_0001

Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | 1 comentari

PROJECTE COMPARTIT: PARES/ESCOLA

RENOVEM EL PATI
Aquest mes d’abril hem estrenat pati. Per una banda els alumnes d’Educació Infantil amb la Marta i la Gemma han fet un mural a la tanca oest i els alumnes de Primària amb en Joan Turu han fet un mural situat a la paret mitgera que amb el lema “Junts construïm un món fantàstic” presideix el pati de la nostra escola. Per altra banda els pares s’han organitzat i han restaurat el castell i la caseta, posant-hi més color.

El resultat és fantàstic i des d’aquí volem agraïm la feina feta a tots i totes els que hi han participat.

Iniciatives com aquesta carreguen de sentit l’expressió “l’escola és cosa de tots”.

Publicat dins de GENERAL, PROJECTES, QUI ENS VISITA | Deixa un comentari

CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR

convocatoria ajuts menjador_0001

INFORMACIONS VÀRIES

Us fem arribar un seguit d’informacions que poden ser del vostre interès:

• Dimecres al matí, els alumnes de primària pintaran el mural del pati amb en Joan Turu. Han de portar roba vella que es pugui tacar.

• Quan vam anar de colònies al Collell, els monitors van fer algunes fotos. Us fem arribar el codi per tal que les pugueu mirar i si voleu baixar-vos-les al vostre ordinador. De totes maneres en el cd que us donem a final de curs hi hauran les fotos de colònies que hem fet els mestres.

• Aquesta setmana iniciem una recollida de roba i calçat usat. Aquesta vegada és la Fundació Glorr. El termini de recollida és el 5 de maig de 2016. Us fem arribar algunes bosses per si voleu participar-hi.

• Us recordem que el divendres 22 d’abril, l’escola està tancada.

CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2016-17. Termini de presentació de sol•licituds del 18 d’abril al 13 de maig. A la web del Consell Comarcal trobareu tota la informació (bases, model sol•licitud,…) www.girones.cat

Publicat dins de INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari