CONSIGNES DE CARNESTOLTES

Aquesta setmana passada amb motiu de la festa de Carnestoltes, els alumnes de l’escola cada dia han anat disfressats de manera diferent. Aquí hi ha una petita mostra.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | Envia un comentari

DIA DE LA PAU

Divendres vam celebrar el dia de la PAU fent un petit acte al pati de l’escola.

ARRIBA CARNESTOLTES

Ha arribat el Carnestoltes i ha fet el pregó. Aquest any ve amb moltes ganes de gresca i xerinola. Diu que seran uns dies de molta disbauxa.

• El dilluns anireu disfressats del que vulgueu, a veure si em sorpreneu.
  • El dimarts anireu mudats, de vint-i-un botó i ben empolainats.
  • El dimecres els nens de nenes i les nenes de nens, ui ui el món al revés.
  • El dijous una gorra o barretina i de conjunt unes ulleres de sol.

El carnestoltes també va fer un encàrrec a tots els nens i nenes:
Heu d’animar als pares que també vinguin disfressats,així la disbauxa i la gresca també a ells els haurà enganxat.

Aquí m’acomiado de tots vosaltres !
Que comenci la setmana de la gresca i la disbauxa!!!!!!
També us deixo la coreografia que ballarem tota l’escola!!

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | Envia un comentari

ELS PATGES ENS VISITEN

El dia 21 de desembre a la tarda van venir a l’escola els patges dels Reis d’Orient. Els nens i nenes els van anar a veure i els van donar les cartes que havien escrit.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | Envia un comentari

ACTIVITATS NADAL 2015

L´últim dia del trimestre vam fer activitats diferents. Aquí hi ha una petita mostra del que vam fer.

CONCERT DE NADAL

Els alumnes de l’escola que fan música extra escolar ens van obsequiar amb un concert.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | Envia un comentari

CANTATA

El divendres 18 de desembre vam fer la Cantata de Nadal a la Sala. Aquesta vegada els alumnes de cicle superior van fer la representació dels Pastorets. Després cada grup va recitar els poemes que havia après.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | 1 comentari

BONES FESTES

NADAL 15jpg

PROGRAMA DE RÀDIO.

A la pàgina de la ràdio ja podeu trobar el segon programa de l’any!!

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

LA SETMANA DE LA SALUT

Aquest curs durant la setmana de la salut hem fet tallers de consciència corporal i de cohesió grupal. Els alumnes de cicle superior hem visitat el consultori i hem fet una entrevista als professionals que hi treballen. També els alumnes d’educació infantil i els de cicle inicial han tingut un material per treballar el reciclatge amb “la cuineta eixerida”.

Ha estat molt interessant la xerrada sobre els polls, tant la que es va fer pels alumnes com la que es va fer pels pares. Vàrem aprendre un munt de coses. Entre elles vam aprendre una fórmula per a eliminar els polls.

S’agafa oli de l’arbre del te 100% pur i es barreja a parts iguals amb aigua. Es remena ben remenat i ja tenim la loció. Es posa al cap a la base del cabell i s’embolica el cap amb una bossa de plàstic o un barret de dutxa.

Com a preventiu es pot utilitzar la pinta metàl·lica i es pot fer una loció a base de barrejar 100 ml de xampú amb 1 ml d’oli de l’arbre del te.

Aquí teniu un recull de les activitats que s’han fet.

Publicat dins de GENERAL, PROJECTES | Envia un comentari