TALLERS DE SANT JORDI

El dimecres 22 d’abril amb motiu de la diada de Sant Jordi, a l’escola vam fer una jornada diferent. Al matí vam fer tallers conduïts pels alumnes de cicle superior on els nens i nenes van fer un drac i una piruleta de xocolata amb forma de flor. A la tarda van veure la pel·lícula Charlie i la fàbrica de xocolata.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | 1 comentari

EXCURSIÓ A BARCELONA

El dia 20 de març vàrem anar d’excursió a Barcelona. Al matí vam fer tallers a la Pedrera i a la tarda tots vam fer la visita al Parc Güell i els alumnes de primària van poder viure l’Experiència Gaudí.

PROJECTE GAUDÍ

Aquest treball l’han fet tots els nens i nenes de l’escola sota la direcció de la Marta i la Gemma que han estat les ànimes del projecte i que han sabut engrescar i motivar tant els alumnes com els mestres.

Abans que els alumnes comencessin a enganxar la primera peça calia assegurar-se que tot funcionaria i per tant van dur a terme tot un seguit d’accions:

Primer de tot van buscar assessorament amb diferents professionals per tal de veure quin era el millor suport on enganxar el trencadís i altres qüestions tècniques.

Després van mirar com enganxar les peces i amb quin material es podrien rejuntar.

Una vegada tenien clar que el treball era possible  van dissenyar la forma que tindria cada columna  i els medallons.

Un altre pas va ser buscar el material, rajoles reciclades. Es van netejar i van començar a definir els colors que hi hauria a cada franja o espai.

A partir d’aquí sobre un suport de fusta comença tot el procés d’elaboració en el qual han participat tots els nens i nenes de l’escola.

Durant aquest procés han pres consciència del que comporta la tècnica del trencadís i s’han adonat del treball que hi ha darrera d’aquesta tècnica tan utilitzada en les obres d’Antoni Gaudí.

Publicat dins de PROJECTES | 3s comentaris

PORTADA PROGRAMA DE LA FESTA MAJOR

Des de l’Ajuntament de Sant Jordi ens van demanar si volíem fer un dibuix que servís com a portada pel programa de la festa major.
Des de l’escola vam proposar a tots els alumnes de cicle superior que fessin un cartell i en vàrem triar un.

Cartells festa major

Cartells que han fet els alumnes

Cartell guanyador fet per l’alumna Judith Masó de 6è .

ICartell Judith M

PREINSCRIPCIÓ 2015-16

preinscripció

PROGRAMA DE RÀDIO

Ja tenim penjat el programa del febrer! El voleu escoltar? Aneu a la pàgina de la ràdio i allà el trobareu.

Wireless network sign. 3D symbol isolated

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

L’ELENA O’CALLAGHAN ENS VISITA

El divendres 27 de febrer va venir l’escriptora Elena O’Callaghan i ens va explicar com ho feia per escriure contes i ens va donar moltes idees per fer-ne.

FESTA DE CARNESTOLTES

El dijous 12 de febrer vàrem celebrar la festa de Carnestoltes, aquí hi ha una petita mostra.

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

CONSIGNES DE CARNESTOLTES

consignes_carnestoltes

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

DIA DE LA PAU.

El passat divendres 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Vam anar a la Plaça de l’Ajuntament a realitzar un seguit d’actes; expressar bons desitjos, cantar una cançó i realitzar un cor que batega per la Pau! Aquí teniu les imatges!

Imatge de previsualització de YouTube[/youtube]