FESTA DE CARNESTOLTES

El dijous 12 de febrer vàrem celebrar la festa de Carnestoltes, aquí hi ha una petita mostra.

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

CONSIGNES DE CARNESTOLTES

consignes_carnestoltes

DIA DE LA PAU.

El passat divendres 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Vam anar a la Plaça de l’Ajuntament a realitzar un seguit d’actes; expressar bons desitjos, cantar una cançó i realitzar un cor que batega per la Pau! Aquí teniu les imatges!

Imatge de previsualització de YouTube[/youtube]

S’ACOSTA CARNESTOLTES

Aquí teniu un petit tastet de la festa de CARNESTOLTES. Aviat hi haurà les consignes per la setmana que ve.

cartell Carnestoltes

PROGRAMA DE RÀDIO.

Si aneu a la pàgina de la Ràdio, podreu escoltar el programa del mes de gener!

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja tenim penjat el programa del desembre! No us el perdeu!

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

ACTIVITATS DE FINAL DE TRIMESTRE

El dia 22 de desembre a la tarda van venir a l’escola dos patges: el del rei blanc i el del rei ros. Els nens i nenes els van donar les cartes que havien escrit.
El dimecres 23 al matí els nens d’educació infantil i cicle inicial van fer cagar el tió i els nens de cicle mitjà i superior van fer un joc de pistes pel poble. Després tots plegats vam fer una xocolatada.
Per acabar el matí els nens i nenes que estudien música i que toquen un instrument ens van fer una petita demostració interpretant una cançó.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | Envia un comentari

CANTATA DE NADAL

El divendres 19 de desembre a la Sala Nova els alumnes de l’escola van fer la Cantata de Nadal.
Després vam donar els premis de les postals. Els nens i nenes guardonats van ser els següents:
Carina Masó P3, Jana Barceló P4, Laura García P5, Júlia Pozo 1r, Abril Oliveres 2n, Manel Vallecillos 3r, Maia Llinàs 4t, Arnau Ribas 5è i Marta Perich 6è.
Per acabar vam rifar la panera dels alumnes de 6è. Els afortunats van ser la familia Hipòlit Puig.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA, GENERAL | Envia un comentari

PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja podeu escoltar el programa del mes de novembre!!

Publicat dins de PROJECTES | 1 comentari

SETMANA DE LA SALUT

Com cada any i amb el lema “LA SALUT A LES NOSTRES MANS” hem fet activitats relacionades amb la salut, en el sentit més ampli del terme. Aquest curs ens hem centrat per una banda en l’alimentació i els estils de vida i per l’altra en la salut mediambiental del lloc on vivim. Així els alumnes han pogut comprovar quina qualitat de vida té el seu poble i l’entorn on està ubicat. També hem fet incidència en la necessitat de fer un bon ús d’internet i de les xarxes socials.