PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja tenim penjat el programa del desembre! No us el perdeu!

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari

ACTIVITATS DE FINAL DE TRIMESTRE

El dia 22 de desembre a la tarda van venir a l’escola dos patges: el del rei blanc i el del rei ros. Els nens i nenes els van donar les cartes que havien escrit.
El dimecres 23 al matí els nens d’educació infantil i cicle inicial van fer cagar el tió i els nens de cicle mitjà i superior van fer un joc de pistes pel poble. Després tots plegats vam fer una xocolatada.
Per acabar el matí els nens i nenes que estudien música i que toquen un instrument ens van fer una petita demostració interpretant una cançó.

CANTATA DE NADAL

El divendres 19 de desembre a la Sala Nova els alumnes de l’escola van fer la Cantata de Nadal.
Després vam donar els premis de les postals. Els nens i nenes guardonats van ser els següents:
Carina Masó P3, Jana Barceló P4, Laura García P5, Júlia Pozo 1r, Abril Oliveres 2n, Manel Vallecillos 3r, Maia Llinàs 4t, Arnau Ribas 5è i Marta Perich 6è.
Per acabar vam rifar la panera dels alumnes de 6è. Els afortunats van ser la familia Hipòlit Puig.

PROGRAMA DE RÀDIO.

Ja podeu escoltar el programa del mes de novembre!!

Publicat dins de PROJECTES | 1 comentari

SETMANA DE LA SALUT

Com cada any i amb el lema “LA SALUT A LES NOSTRES MANS” hem fet activitats relacionades amb la salut, en el sentit més ampli del terme. Aquest curs ens hem centrat per una banda en l’alimentació i els estils de vida i per l’altra en la salut mediambiental del lloc on vivim. Així els alumnes han pogut comprovar quina qualitat de vida té el seu poble i l’entorn on està ubicat. També hem fet incidència en la necessitat de fer un bon ús d’internet i de les xarxes socials.

LA BIBLIOTECA JA TÉ MASCOTA

Us fem saber que la nostra biblioteca ja té mascota: es diu Saberut i és un ratpenat de biblioteca dibuixat per en Biel. Si aneu a “Enllaços d’interès” i cliqueu “Biblioteca”, podreu veure en Saberut encapçalant la pàgina. I també podreu fer consultes per a saber de quins llibres disposem a l’escola. Podeu posar l’autor, un títol… o una part d’aquests i us sortiran tots els llibres que tenim registrats amb les dades que heu posat.

Premi mascota

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us comuniquem que comença el procés electoral per renovar la meitat de membres representants del Consell Escolar. S’ha de renovar 1 membre del sector de Pares i Mares i dos mestres.

SECTOR PARES I MARES
Qui pot presentar candidatura?
Tots els pares, mares, tutor/es legals dels alumnes que figuren en el cens electoral.

Cens electoral
El cens està exposat al taulell d ‘anuncis de dintre l’escola fins el dia 7 de novembre. Es poden presentar reclamacions a la direcció de l’escola fins el mateix dia.

Com presentar candidatura?
Cal dirigir-se a la direcció del centre per omplir el document de presentació entre els dies 12 i 17 de novembre. Les candidatures estaran exposades al tauler d’anuncis el dia 18 de novembre.

Mesa electoral
Constituïda per la directora i dos pares o mares del centre, triats per sorteig, el dia 11 de novembre.

Votacions i recompte
El dia 26 de novembre de 9:15 a 10, de 12 a 13:15 i de 16:15 a 16:45 a la sala de professors de l’escola. Una vegada finalitzada es passarà al recompte per part dels membres de la mesa.

Sant Jordi Desvalls, 4 de novembre de 2014

LA CASTANYADA

Com cada any hem celebrat la festa de la Castanyada a l’escola. Aquest any amb una temperatura molt agradable. També hem fet la primera jornada de portes obertes d’aquest curs.

SORTIDA DE TARDOR

El divendres 17 d’octubre vam anar a la capçalera de l’Onyar a veure el bosc de tardor.

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

TORNA LA RÀDIO!

Ja tenim el primer programa d’aquest curs! Esperem que us agradi.

Publicat dins de PROJECTES | Envia un comentari