PROJECTE EXCUSES

A l’escola ens hem adherit al projecte EXCUSES que té com a objectiu que els nens i nenes agafin gust per la lectura i es motivin a llegir. triptic_fira_del_llibre

Publicat dins de GENERAL, PROJECTES | Deixa un comentari

CARNESTOLTES

Avui ha arribat el Carnestoltes a la nostra escola i ens ha dit com hem de venir a l’escola la setmana que ve.

consignes_2017

Ball conjunt carnestoltes.

A practicar!

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | Deixa un comentari

CANTATA DE NADAL

BONES FESTES

felicitacio-nadal-escola-1

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

TASTETS DE NADAL

INFORMACIONS DE FINAL DE TRIMESTRE

• DIJOUS 15 DE DESEMBRE A LES 16:30 H PORTES OBERTES PER VEURE LES POSTALS I EL PESSEBRE QUE HAN FET ELS ALUMNES.
  • DIMECRES 21 A LES 15 H A LA SALA NOVA CANTATA DE NADAL.
  • DIJOUS 22 ACTIVITATS DE NADAL. FAREM JORNADA INTENSIVA DE 9:30 A 13:30 H I PELS ALUMNES QUE ES QUEDEN AL MENJADOR DE 9:30 A 15 H.
Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari

PROJECTE LA SALUT A LES NOSTRES MANS

Com cada any al mes de novembre fem el projecte “LA SALUT A LES NOSTRES MANS”,  treballem tant salut física com ambiental.

Enguany amb els alumnes de Cicle Superior tractem el tema de les xarxes socials i també en Manel Manich (mosso d’esquadre) farà una xerrada adreçada als pares i mares.

cartell-salut

cartell-salut-ambiental

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

CASTANYADA 2016

El 28 de gener vam celebrar la festa de la Castanyada. Al matí vam anar al bosc a buscar material per a fer mandales i a la tarda vam fer jocs al pati i vam menjar les castanyes. A les 4:15 hores vam obrir l’escola per tal que els pares veiessin els treballs que havien fet els nens i nenes.

Publicat dins de FESTES A L'ESCOLA | Deixa un comentari

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us comuniquem que comença el procés electoral per renovar la meitat de membres representants del Consell Escolar. S’ha de renovar 1 membre del sector de Pares i Mares i una mestra.

SECTOR PARES I MARES
Qui pot presentar candidatura? Tots els pares, mares, tutor/es legals dels alumnes que figuren en el cens electoral.

Cens electoral: El cens està exposat a la cartellera d’anuncis de l’escola fins el dia 11 de novembre. Es poden presentar reclamacions a la direcció de l’escola fins el mateix dia.
Aprovació i publicació dels censos electorals definitius el 14 de novembre.

Mesa electoral: Constituïda per la directora i dos pares o mares del centre, triats per sorteig, el dia 14 de novembre.

Com presentar candidatura? Cal dirigir-se a la direcció del centre per omplir el document de presentació entre els dies 15 i 21 de novembre. Les candidatures estaran exposades al tauler d’anuncis el dia 22 de novembre.

Votacions i recompte: El dia 30 de novembre de 9:15 a 10, de 12 a 13:15 i de 16:15 a 16:45 a la sala de professors de l’escola. Una vegada finalitzada es passarà al recompte per part dels membres de la mesa.

Publicat dins de GENERAL, INFORMACIONS PARES | Deixa un comentari