DENIP – Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Després de la celebració del DENIP a l’escola, el passat 30 de gener, us volem penjar el Conte de la Pau que amb tant esforç i il·lusió els vostres fills i filles van escriure per celebrar aquesta diada. Qui va tenir la sort de poder assistir a la celebració oberta a les famílies, ja en va poder gaudir de la lectura del mateix i dels fabulosos dibuixos que acompanyaven al conte fets pel no menys reconegut il·lustrador Sr. Valentí Gubianas, que va voler obsequiar-nos amb la seva presència i ensenyar com és el seu dia a dia als nostres alumnes.

Aquí us deixem el conte i les seves magnífiques il·lustracions…

diapositiva1

img-20170120-wa0007-copy

img-20170120-wa0005-copy

diapositiva2

img-20170120-wa0006-copy

diapositiva3

img-20170120-wa0003-copy

img-20170120-wa0004-copy

diapositiva4img-20170120-wa0002-copy

Carnaval

Menús del febrer

diapositiva1diapositiva2diapositiva3

Nadal a l’escola

Bones Festes!

editada

Sorteig d’unes magnífiques paneres

Els alumnes de sisè vendran números per a una panera que es rifarà a l’acabament de la Festa de Nadal d’avui al vespre, tant en el primer com en el segon torn. Gràcies per la vostra col·laboració.

panera-1 panera-2

El braçalet de l’escola

Tornant de les festes de Nadal els nostres alumnes estrenaran un original braçalet de color verd, gravat amb el nom de l’escola i el telèfon, cada vegada que surtin d’excursió.

Aquest braçalet es disposarà en diferents mides i s’haurà de tornar a l’escola quan s’acabi l’excursió.

Gràcies.

bracalet