Cantada Escolar 2017

Cantada escolar 2017 (Copy)

Portes Obertes

cartell-portes-obertes

Concurs Miralletres

Alumnes de les escoles i instituts de Pineda han participat aquest divendres al concurs Miralletres, una activitat que s’ha organitzat per segon any dins del Pla Lector de Pineda de Mar que impulsen les Biblioteques, els Serveis Educatius de l’Alt Maresme, i l’Ajuntament de Pineda. Els objectius són promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, mitjançant una activitat lúdica en forma de concurs de televisió. Enguany, el Miralletres s’ha fet a l’Auditori de Pineda. Es tracta de lletrejar paraules, a l’estil del joc del programa El Gran Dictat. Els participants al Miralletres han estat l’alumnat de 3r de primària a 4t de l’ESO, repartits en quatre categories.

Font: Ajuntament de Pineda de Mar

Carnaval

Menú del mes de març

0001-normal no-porc

0001-celiacs

DENIP – Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Després de la celebració del DENIP a l’escola, el passat 30 de gener, us volem penjar el Conte de la Pau que amb tant esforç i il·lusió els vostres fills i filles van escriure per celebrar aquesta diada. Qui va tenir la sort de poder assistir a la celebració oberta a les famílies, ja en va poder gaudir de la lectura del mateix i dels fabulosos dibuixos que acompanyaven al conte fets pel no menys reconegut il·lustrador Sr. Valentí Gubianas, que va voler obsequiar-nos amb la seva presència i ensenyar com és el seu dia a dia als nostres alumnes.

Aquí us deixem el conte i les seves magnífiques il·lustracions…

diapositiva1

img-20170120-wa0007-copy