Diada de Sant Jordi

Tot el Claustre de l’Escola us desitja una molt bona Diada de Sant Jordi.

Preinscripció escolar

Des d’avui i fins el 24 d’abril, és oberta la preinscripció per a educació infantil, primària i secundària obligatòria.

El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc.

Bona Pasqua a tothom!!!

Menús del mes d’abril

Concurs fotogràfic DIA π (PI)

Aquí us deixem un recull de fotografies que els nens i nenes d’educació primària han fet per participar en el concurs per celebrar el Dia π.

A sota veureu les fotografies dels guanyadors/es. organitzades per cicles. S’han atorgat 3 premis per cicle.

Sensacionals totes!!!

CLÀUDIA MARTÍNEZ

JAN PALLICER

JOFRE PALAU

LLUNA VILA

PEDRO VALSERA

ESTELA I MARCOS GARCÍA

MILAN LABUDA

SHARA ARMIJO

DYLAN BARRETO

XIV Certamen de lectura en veu alta

El passat divendres 9 de març es va celebrar al Centre Cultural de Malgrat de Mar el XIV Certamen Nacional (Infantil i Juvenil) de Lectura en veu alta. Aquest és el primer any que la nostra escola participa en aquest acte.

Participants:

• Grumets vermell: Yasmin El Karkri (lectora) i Aura Palau (suplent).

• Grumets verds: Júlia Basart (lectora) i Mariam Diallo (suplent).

L’experiència va ser molt gratificant i motivadora, tots vam gaudir de les lectures d’aquests petits grans lectors. També cal esmentar que el Certamen va estar presentat pel mestre de l’escola Oriol Galícia, com sempre genial la seva aportació.

Menú mes de març

Dia PI

Benvolgudes famílies,

Per tal de celebrar la jornada matemàtica del dia  (14 de març), hem decidit organitzar un concurs fotogràfic entre els alumnes de Primària.

Bases del concurs:

• Fer una fotografia que tingui alguna relació amb les matemàtiques (volums, formes, mesures, nombres….).

• La foto ha de ser original, no es poden baixar imatges d’internet.

• Cal posar un títol creatiu a la foto (escrit en un paper a part juntament amb el nom de l’alumne/a).

• Tamany (13cm x 18cm) amb paper fotogràfic.

L’escola s’encarregarà de posar-li el marc per a l’exposició al Hall de l’escola.

Data límit: dilluns 12 de març

Gràcies per la vostra col·laboració.

Escola Sant Jordi

Jornada de Portes Obertes

Fruita a la nostra escola

És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca…