Bones vacances!!!

Últim dia d’escola

Teatre en anglès

El passat dia 6 de juny, els alumnes de l’escola van gaudir de les obres en anglès de la companyia Look Out! Theatre.

Van gaudir de l’espectacle i les cançons, tot participant, cantant i parlant amb els actors al final de cada obra.

Infantil i Cicle Inicial: Fruity Tots

Cicle Mitjà: A Monkey’s Tale

Cicle Superior: The Lemon Thief

Teatre en anglès – juny 2018

Primer Diccionari de Medicina Il·lustrat

El llibre explica el significat i l’ús de les paraules més bàsiques que els nens i nenes escolten i fan servir quan parlen de la seva salut i de les seves malalties. En la seva elaboració hi han participat 1.200 escolars de segon, tercer i quart curs de primària d’escoles catalanes. També està il·lustrat per ells.

L’obra de la professora de la UPF, Rosa Estopà, ajuda a trencar tabús i posa fi a falses creences.

S’ha desenvolupat en el si del projecte “Jugant a definir la ciència”: http://defciencia.iula.upf.edu/

RÀDIO PINEDA – entrevista

Diccionari de medicina – juny 2018

Diada de Sant Jordi

Tot el Claustre de l’Escola us desitja una molt bona Diada de Sant Jordi.

Preinscripció escolar

Des d’avui i fins el 24 d’abril, és oberta la preinscripció per a educació infantil, primària i secundària obligatòria.

El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc.

Bona Pasqua a tothom!!!

Menús del mes d’abril

Concurs fotogràfic DIA π (PI)

Aquí us deixem un recull de fotografies que els nens i nenes d’educació primària han fet per participar en el concurs per celebrar el Dia π.

A sota veureu les fotografies dels guanyadors/es. organitzades per cicles. S’han atorgat 3 premis per cicle.

Sensacionals totes!!!

CLÀUDIA MARTÍNEZ

JAN PALLICER

JOFRE PALAU

LLUNA VILA

PEDRO VALSERA

ESTELA I MARCOS GARCÍA

MILAN LABUDA

SHARA ARMIJO

DYLAN BARRETO

XIV Certamen de lectura en veu alta

El passat divendres 9 de març es va celebrar al Centre Cultural de Malgrat de Mar el XIV Certamen Nacional (Infantil i Juvenil) de Lectura en veu alta. Aquest és el primer any que la nostra escola participa en aquest acte.

Participants:

• Grumets vermell: Yasmin El Karkri (lectora) i Aura Palau (suplent).

• Grumets verds: Júlia Basart (lectora) i Mariam Diallo (suplent).

L’experiència va ser molt gratificant i motivadora, tots vam gaudir de les lectures d’aquests petits grans lectors. També cal esmentar que el Certamen va estar presentat pel mestre de l’escola Oriol Galícia, com sempre genial la seva aportació.