Mostra de teatre a Mòra d’Ebre

SANTJORDI A L’ESCOLA

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Dijous 21 de maig vam anar a Móra d’Ebre a la Mostra de Teatre. Aquest curs van ser els alumnes de Cicle Inicial els que van actuar i ho van fer amb l’obra: “Déu meu, quin embolic”.

L’obra els va sortir molt bé i la veritat és que feien molt de goig dalt de l’escenari. Es pot veure amb les fotos.

BubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing

Carnestoltes 2009

EXCURSIÓ AL ZOO DE BARCELONA

El passat divendres dia 20 de febrer vàrem celebrar el Carnestoltes a l’escola. Durant la setmana vam anar seguint les consignes d’en Carnestoltes i l’ultim dia ens vàrem disfressar tots els alumnes.

Totes les disfresses van ser de temes relacionats amb l’astronomia: els alumnes de cicle inicial anaven disfressats del sistema solar, els de cicle mitjà d’extraterretres, els de cicle superior d’astronautes i els alumnes d’infantil de coets.

Desprès vam fer la rua pels carrers del poble.
BubbleShare: Share photos – Play some Online Games.

EL NADAL

El dia 19 de desembre vam celebrar l’arribada del Nadal, cantant nadales davant dels pares i mares dels alumnes de l’escola i del Pare Noel, que va venir a portar regals per a tots els nens.

rimg0457.jpg

rimg0464.jpg

rimg0472.jpg

rimg0469.jpg

rimg0460.jpg

rimg0466.jpg

rimg0462.jpg

rimg0458.jpg

LA CASTANYADA AL COL·LEGI DE RASQUERA

Comencem el curs canviant la imatge del nostre centre. Hem pintat les parets de colors i hem guarnit els passadissos amb motius de tardor simpàtics.

pb031107.JPG

El passat divendres, 31 d’octubre, tot el centre va celebrar la castanyada. Pel matí vam fer els panellets i per la tarda, vam ballar i vam repartir panellets i castanyes per a tothom.