EL NÚMERO PREMIAT ÉS EL

SORTEIG D’UNA PANERA I UNA FANTÀSTICA BICICLETA

Per a subvencionar la sortida de fi de curs a Port Aventura dels alumnes de , en

combinació amb les quatre últimes xifres del número guanyador del sorteig  de

l’ ONCE, del dimecres 13 de desembre de 2017.

CIRCULAR INFORMATIVA

Pineda de Mar, 2 d’octubre de 2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que diferents  organitzacions sindicals han convocat diferents jornades de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya, de 0 a 24 hores, durant el mes d’octubre de 2017.

Us informem també que  les organitzacions sindicals han convocat “aturada general” per a demà dia 3 d’octubre.

Us comuniquem doncs, que, en adhesió a les esmentades convocatòries, la nostra escola, demà, DIMARTS 3 d’Octubre aturarà l’activitat ordinària i restarà tancada.

Compteu també, que els serveis a la comunitat educativa i a l’alumnat de la nostra escola, com ara consergeria, personal d’administració i serveis, vetlladors, menjador i  transport escolar estaran afectats  per aquesta aturada.

Cordialment,

Equip Directiu

ASSEMBLEES INICI DE CURS

CICLE INICIAL (1r i 2n) – 19 de setembre de 2017 a les 16.30 hores.

CICLE MITJÀ (3r i 4t) – 20 de setembre de 2017 a les 16.30 hores.

CICLE SUPERIOR ( 5è i 6è) – 21 de setembre de 2017 a les 16.30 hores.

ED. INFANTIL (p-4 i p-5) – 26 de setembre de 2017 a les 16.30 hores.

Els dies en que hi ha “assemblea” de famílies, l’AMPA de l’escola contractarà  servei de monitoratge per als nens i les nenes i els germans/es d’aquelles famílies que han d’assistir a la reunió i  han de dur els seus fills amb elles.

Cal  notificar al tutor/a que es voldrà fer ús del servei per tal de poder preveure el millor possible la quantitat de monitors/es que s’hauran de contractar retornant la pestanya de més avall de la circular d’inici de curs. L’alumnat que no estigui afectat per la reunió corresponent haurà de sortir del centre.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2017 – 2018

El proper dimarts, 12 de setembre, comencen les classes després d’unes merescudes vacances.
Els i les mestres estem enllestint amb molta il·lusió els detalls per aquest primer dia.

Desitgem que els nens i nenes vinguin amb les piles molt carregades, ganes i il-lusió per tornar a l’escola.

foto-mochila-300x282

IMPORTANT! :