Juguem amb el “Kahoot” creat per la Laia Domingo

Com ja sabeu, al llarg de les darreres setmanes hem treballat amb l’aplicació “Kahoot” a les classes d’informàtica de 4t. Una de les alumnes de 4tA, la Laia Domingo, s’ha animat a crear el seu propi concurs de preguntes a casa. El seu “Kahoot” es titula “Qui sóc?” i parla de diferents personatges de contes i pel·lícules infantils.

Ho ha fet tan bé, que a la classe d’avui ella ha fet de mestra i jo m’he dedicat a concursar amb la resta d’alumnes! Per cert, he quedat penúltim, ja puc veure més pel·lícules infantils si no vull tornar a fer el ridícul… Aquí teniu algunes fotos de la sessió d’avui:

20150612_104245

20150612_104534

Si disposeu d’un compte en aquesta web i voleu jugar amb aquest concurs, el trobareu clicant sobre el següent enllaç:

PREMIS ESPORTIUS PER L’ESCOLA

Aquest divendres el Consell Esportiu va repartir els premis de la temporada esportiva del curs 2014-15. Els guanyadors van ser:

Premis individuals de la targeta verda a la perserverança (participació en tots els cros de la comarca):

– Júlia Pedrol
– Alba Pérez
– Pol Pérez
– Arnau Pino
– Júlia Ivern

De Concurs Cultural Esportiu 14-15

-Finalistes del Concurs Cultural Esportiu en la seva categoria:

– Laia Yani (4tB)
– Mar Gómez (6èB)

– Escola: premi a la major participació amb un xec regal per la compra de material esportiu per l’import de 125 €.

De Concurs Cultural Esportiu 14-15

Recomanacions lectores (4t A)

A la classe de 4t A els alumnes han començat a escriure recomanacions de lectura per als seus companys. D’aquesta manera, podran compartir amb la resta d’alumnes les seves opinions sobre els llibres que han llegit. En aquest article podreu trobar les fitxes de recomanació (en llengua catalana i llengua castellana) per si les voleu imprimir a casa:

Fitxa de lectura català

Fitxa de lectura castellà

Juguem amb “Kahoot” a 4t

Kahoot és una plataforma d’aprenentatge basada en el joc que permet realitzar concursos, enquestes i debats. Hem utilitzat aquesta aplicació a les classes d’informàtica per repassar continguts relacionats amb l’univers i amb el projecte interdisciplinari. Us deixem un parell d’imatges i un vídeo per si voleu saber més sobre aquesta plataforma:

kahoot_meta_og_image

20150528_105428