PORTES OBERTES

Presentació sol·licituds     Baixa’t la sol·licitud!
del 13 al 24 d’abril
Presentació de documentació Fins al 25 d’abril
Publicació de llistes amb el barem provisional  3 de maig
Reclamacions a les sol·licituds baremades del 4 al 8 de maig
Resolució reclamacions 9 de maig a les 17h
Publicació de les llistes baremades definitives 10 de maig
Sorteig 11 de maig
Publicació de l’oferta definitiva 11 de juny
Publicació de la relació de l’alumnat admès 12 de juny
Període de matriculació 21 al 27 de juny
Formalització de la matricula a P3: reunió informativa (sense els fills/es) Data a concretar

Benvolgudes famílies,

En les pròximes setmanes es posaran en marxa les preinscripcions escolars pel curs 2018-19. En el cas que tingueu algun dubte o no pugueu assistir a les activitats en l’horari previst, us  podeu posar en contacte amb l’escola a través dels següents mitjans:

Telf: 936 82 97 83      Correu: a8025241@xtec.cat

XOCOLATADA SOLIDÀRIA PEL CÀNCER INFANTIL

Ja fa dos anys que l’escola participa en aquesta iniciativa tan important.

L’escola aporta, amb la solidaritat de tots, uns diners que van a parar al compte de l’Hospital de Sant Joan de Déu per la recerca i la investigació del càncer infantil.

Aquest any l’escola ha recaudat 276 euros.

Aquí teniu un enllaç al web on surten totes les entitats i centres participants i a on podeu trobar tota la informació d’aquesta iniciativa.

xocolatadasolidaria.org

DIA DE LA PAU 2018

El 30 de gener celebrem el dia de la Pau.

Tot i que intentem inculcar els valors necessaris perquè el dia de la pau sigui qualsevol dia de l’any, aquesta data és la senyalada per fer un petit homentatge a aquest concepte que malhauradament a molts països és difícil de fer possible.

Aquest any els alumnes han dibuixat la seva mà i han posat un desig a dins. Després cada cicle ha fe un mural per enganxar les mans.

Des del balcó del pati uns nens de cada classe han recitat el poema “Podries” de la Joana Raspall.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Vídeo “Estimo el nadal”

Aquí teniu el vídeo de la nadala “Estimo el nadal” fet per tota la comunitat educativa del Joan Maragall.

En aquest vídeo, gravat i muntat pel pare d’una ex-alumna de l’escola, està l’essència del nostre centre, a on hi ha espai per  tothom,  els que estem ara i els que han estat.  La veritat és que ens agrada molt el caliu que respirem al Maragall i aquí teniu una bona mostra.

Gaudiu del vídeo i bon nadal a tots i totes!

Bloc realitzat pels mestres de l'escola