XOCOLATADA SOLIDÀRIA PEL CÀNCER INFANTIL

Ja fa dos anys que l’escola participa en aquesta iniciativa tan important.

L’escola aporta, amb la solidaritat de tots, uns diners que van a parar al compte de l’Hospital de Sant Joan de Déu per la recerca i la investigació del càncer infantil.

Aquest any l’escola ha recaudat 276 euros.

Aquí teniu un enllaç al web on surten totes les entitats i centres participants i a on podeu trobar tota la informació d’aquesta iniciativa.

xocolatadasolidaria.org

DIA DE LA PAU 2018

El 30 de gener celebrem el dia de la Pau.

Tot i que intentem inculcar els valors necessaris perquè el dia de la pau sigui qualsevol dia de l’any, aquesta data és la senyalada per fer un petit homentatge a aquest concepte que malhauradament a molts països és difícil de fer possible.

Aquest any els alumnes han dibuixat la seva mà i han posat un desig a dins. Després cada cicle ha fe un mural per enganxar les mans.

Des del balcó del pati uns nens de cada classe han recitat el poema “Podries” de la Joana Raspall.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Vídeo “Estimo el nadal”

Aquí teniu el vídeo de la nadala “Estimo el nadal” fet per tota la comunitat educativa del Joan Maragall.

En aquest vídeo, gravat i muntat pel pare d’una ex-alumna de l’escola, està l’essència del nostre centre, a on hi ha espai per  tothom,  els que estem ara i els que han estat.  La veritat és que ens agrada molt el caliu que respirem al Maragall i aquí teniu una bona mostra.

Gaudiu del vídeo i bon nadal a tots i totes!

COL·LABOREM AMB LA MARATÓ

Enguany l’escola ha engegat un projecte de col·laboració amb la Marató de TV3 . Volem participar aportant el que recaudem per la causa d’aquest any que són “Les malalties infeccioses”.

Amb l’ajuda d’algunes mares que han elaborat pins i imants amb el logo de l’escola ja hem recaudat en un matí més de 250€, gràcies a totes les famílies que els han comprat i que inclús han aportat més diners a la causa.

Els nenes i nenes d’infantil han fet una exposició de quadres amb un berenar solidari.

Els dies 14 i 15 de desembre farem un mercat de segona mà als porxos de l’escola i el mateix divendres repartirem xocolata calenta amb un preu simbòlic i tot serà pel compte de la marató.

Esperem amb la vostra ajuda poder fer una bona aportació per aquest tema tan important que afecta a la salut de totes les persones.

Amb aquests diners els metges i científics podran continuar investigant. Ànim, participem tots!

Castanyada 2017

Ja està aquí la festa de la Castanyada i Halloween!

Panellets, boniatos i castanyes.

Monstres, bruixes i mòmies.

Com cada any per la Castanyada els alumnes  porten els treballs que han fet amb les famílies i fem l’exposició a l’entrada de l’escola o al vestíbul d’infantil.

Animeu-vos tots a participar! I moltes gràcies per part de tots els mestres de l’escola per portar manualitats tan boniques i originals!

Aquí podeu veure les fotos.

20171026_105406

Bloc realitzat pels mestres de l'escola