Benvinguts al nou curs de l’escola.
Aquí teniu els horaris del curs 2013-14
fins aviat
Benvinguts al nou curs de l’escola.
Aquí teniu els horaris del curs 2013-14
fins aviat
Hola! ja tenim els nous horaris per el curs 2010-2011.
Les classes les començarem el 27 de setembre.
bon estiu!!
Ei! com ja sabeu el 20 de juny fem la ballada de l’espectacle de final de curs…
Us hi esperem!!
Aquest cap de setmana tenim doble sessió:
el dissabte a les 11’30 a la Festa de l’ensenyament,
el diumenge a les 11’30 a Mollet…
fins aviat