FI DE CURS

Arribem a la fi de curs de P-4 i ho vam celebrar amb el festival al Pavelló. Enguany ens vam vestir per ballar el “Charleston”. Mireu que guapíssims !!! Feiem molt de goig i de ben segur que us va agradar molt perquè ho vam fer GENIAL!!!!!!!!!!!
L’endemà al pati ens acomiadem amb un gelat que per a molts era el primer de l’estiu, perquè enguany a costat una miqueta d’arribar!! Estava fred però molt bó!!
L”equip de mestres de P-4 us desitja a tots i totes un molt bon estiu i unes fantàstiques vacances, descanseu i jugueu moltíssim perquè d’aquí a no res ens tornem a veure. UN PETÓ BEN DOLÇ PER A TOTS!!!!!!!!!

OFICI: PROJECTE ELS POLICIES. P-4A I P-4B

Els nens i nenes de P-4A i P-4B, durant el tercer trimestre, hem realitzat el projecte de l’ofici de POLICIA. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses sobre els diferents tipus de policia: la guardia urbana i els mossos d’esquadra. Hem descobert les eines que utilitzen, els uniformes que porten, els vehicles que condueixen i què fan quan treballen.

Agraïm la visita del LLuis, guardia urbà d’Alpicat, la del Nando pare del Gerard i la del Quico pare de l’Hector , a l’escola, amb la qual ens van explicar  moltes coses i van contestar a totes i totes les preguntes que els hi vam fer.

OFICI: PROJECTE PILOT DE COTXES CARRERES. P-4C

Els nens i nenes de P-4C , durant el tercer trimestre, hem realitzat el projecte de l’ofici de pilot de cotxes de carreres. Hem disfrutat moltíssim i hem après moltes coses sobre curses, normes i també hem pogut experimentar fent manualitats i creant el nostre propi cotxe de carreres.
Entre tots hem pogut crear quatre escuderies de cotxes de colors i fer les nostres carreres.
Comença la cursa!!!

PROJECTE: OFICI PILOT DE COTXES DE CARRERES on PhotoPeach

DEIXEM VOLAR PAPALLONES!!!!!!!

La Mónica, mare del Dani de P-4B ens ha portat a l’escola les papallones que ha criat a casa seva amb l’ajut del Dani i la Mara. A més ens ha fet un Power-Point on es veia tot el procés , des de que són oruguetes fins que es converteixen en papallones. Gràcies per compartir amb tots nosaltres aquesta fantàstica experiència!! Desprès hem anat tots junts al Parc del Graó i les hem deixat en llibertat: VOLEU,VOLEU, PAPALLONES VOLEU…

JORNADA ARTÍSTICA

El 15 de març vam celebrar la jornada artística a l’escola. Van venir a col.laborar amb nosaltres, la Mònica, mare del Dani i la Merche, mare de la Martina. Amb elles vam poder realitzar unes fantàstiques flors primaverals i uns ous de Pasqua molt i molt eixerits. Durant la jornada també vam poder gaudir d’una bona estona de circ , tot jugant a fer malabars amb mocadors, equilibris i recorreguts amb el plat xinès, que ens van ensenyar a fer els nostres amics de la companyia Improvisto’s. Va estar una jornada genial!!!!

TREBALLEM EL VOLUM

Aquí us deixem una mostra d’alguna de les  activitats que van fer per treballar el volum. Mireu que bé ho van fer i com van apendre  el que eren esferes, cilindres i prismes.