Sortida a la platja

Anem a passar el dia a la platja!!! Ens ho vam passar molt bé, i si no, mireu mireu…

Festa de fi de curs

Mireu quina festa de fi de curs més guapa!!! Us he penjat algunes fotos de la fabricació dels barret (gràcies a les mares que van venir a ajudar) i algunes fotografies de l’assaig general que vam fer al matí. Espero que us agradin!!!

Excursió al Parc Güell

Divendres 8 vam anar d’excursió a Barcelona, vam anar al Parc Güell, i ens ho vam passar molt bé, vam veure moltíssimes coses, coses que havíem treballat a l’escola. Aquí us deixo algunes de les fotografies, espero que us agradin.

Sortida al teatre

Aquest dilluns hem anat a la biblioteca de Pineda, on unes noies del institut ens van fer una parell d’obres de teatre, mireu que atents i contents que estàvem!!!

La Primavera

QUAN LA PRIMAVERA TREU EL CAP
LES FLORS OMPLEN EL PRAT.

Tot hi que la calor es ressisteix una miqueta, la primavera ja fa dies que ha arribat. Durant aquest trimestre treballarem el tema de les plantes, les flors, els arbres… Per aquest motiu, qui vulgui pot dur alguna planta o floreta per cuidar-la durant aquest últim mes a la classe, penseu que han de ser plantes naturals i que siguin fàcils de cuidar.

Publicat dins de Poemes | Deixa un comentari

Sortida per Sant Jordi

Sant Jordi!!!! Per celebrar-ho, el dilluns 23 d’abril, vam fer una sortida a la platja a fer les curses de cada any. Mireu que bé ens ho vam passar tots plegats!!

Festa de Sant Jordi

Diumenge 22 d’abril vam celebrar a l’escola la festa de Sant Jordi. La classe de P3 va ser la primera en sortir, i mireu que guapos estàvem tots els nens i nenes que van venir.

Sant Jordi no tenia cap soldat, (3)
I ell sol va matar el drac!!
Sant Jordi a la princesa va salvar, (3)
I una rosa li va donar!!
Sant Jordi no tenia cap soldat, (3)
I ell sol va matar el drac!!

Fem la mona!!!!

L’últim dia d’escola, abans de la Setmana Santa, vam fer i menjar la una mona a la classe. Van venir dues mames a ajudar, i d’altres van ajudar portant els ingredients. Gracies a tots/es els qui vau participar. Aquí us deixo algunes de les fotografies, perquè les pugueu gaudir des de casa.

Sortida al Bombonet!!

Dimecres 28 de març vam poder anar a visitar la pastisseria “El Bombonet”, ens van ensenyar les mones que tenien fetes, ens van ensenyar com es feien i també ens van deixar provar la xocolata!!!! mmmmmmmmmm Boníssima!!
Aquí us penjo algunes de les fotografies.

Fem crema per St Josep

19 de març, Sant Josep, i el parvulari ho vol celebrar fent crema catalana, mmmmmmmmm, boníssima!!
Ens va ajudar el conserge i un pare que es diuen Josep, mireu mireu que guapos fent de cuiners. Nosaltres ens vam menjar la crema per la tarda, després de deixar-la refredar a la nevera.