Big-Hero-6-Wallpaper-big-hero-6-38127175-1920-1200

ENGLISH CINEMA – BIG HERO 6 (4th GRADE)

Hi everyone!

Després de veure la pel·lícula de Big Hero 6 en anglès i aprendre de manera divertida la llengua anglesa, us animo a que mireu totes les pel·lícules i dibuixos que vulgueu en anglès. Recordeu que quant més escolti el vostre cervell l’idioma, més ràpid aprendrà, igual que va fer quan éreu nadons amb el català i el castellà.

Us animo també a que escolteu la banda sonora original de la pel·lícula (Fall out boys – Immortals) llegint la lletra i que m’expliqueu a la tornada de vacances, el que heu entès.  Aquí us deixo l’enllaç!

Bones vacances de setmana Santa a tot@s!

ENGLISH IS FUN.

PRACTISE NUMBERS!!!!

Hello boys and girls of the 4th grade!

Aquí teniu un vídeo per poder practicar els nombres tant a nivell de pronúncia com escrits! Recordeu que per després de Nadal tothom ha de saber escriure i dir correctament els nombres. Pot ser hi haurà dictat sorpresa!!!

Penseu que no és tant difícil com sembla! Si us sabeu del 1 al 20 a la perfecció, ja ho teniu pràcticament tot guanyat!!

També heu de saber el 30, 40, 50, 60, 70, 80 i 90.

Recordeu que el 100 és “One hundred”, el 200 “two hundred” i així successivament.

El 1000 “one thousand”, el 2000 “two thousand”… i així successivament.

Podeu mirar el vídeo tantes vegades com vulgueu, però sobretot, recordeu el que ja us he dit alguna vegada: el cervell aprèn més ràpid quan escolta i al mateix temps visualitza com s’escriu la paraula. Després, us podeu posar a prova i intentar escriure els nombres. Podeu corregir-los vosaltres mateixos amb la cançó!

ENGLISH IS EASY AND FUN!!!

Revise and learn DAYS OF THE WEEK and MONTHS OF THE YEAR

Hola a tots/es de nou!!!

Moltes i molts de vosaltres esteu aprenent a escriure correctament els dies de la setmana i els mesos de l’any!

Aquestes cançons us permetran aprendre’ls més ràpid i d’una manera més divertida! Recordeu el que us he dit en vàries ocasions: el cervell aprèn molt més ràpid  quan identifica visualment la paraula al mateix temps que l’escolta. Així doncs, us aconsello que us centreu en mirar com s’escriuen les paraules mentre canteu la cançó. Després us podeu posar a prova intentant escriure’ls en un paper i comprovar-los amb la cançó! Endavant!!!

ENGLISH IS FUN

Lyrics training ROAR

Lyrics training – Learn English through your favourite songs

Bon curs a totes i a tots!!!

Aquí teniu un recurs molt útil per aprendre anglès amb les vostres cançons preferides!

Es tracta d’una web dissenyada exclusivament per aprendre idiomes amb cançons. Cada cançó té dues opcions:

1. Karaoke (on podeu cantar llegint la lletra).
  2. Karaoke amb espais que heu de completar escrivint les paraules que falten (podeu escollir el nivell que voleu fer en cada cançó).

És un recurs divertit i boníssim per millorar tant el listening com el writing, ja que les paraules han d’estar escrites correctament perquè siguin vàlides.

Us recomanem que primer practiqueu la cançó que més us agradi amb el karaoke i que després us animeu a practicar completant les paraules que faltin en el nivell 1(principiante).

Podeu utilitzar aquest recurs sense enregistrar-vos, encara que us recomanem que ho feu, ja que d’aquesta manera podreu confeccionar-vos llistes de cançons preferides. És ràpid i molt senzill! Demaneu ajuda als vostres pares!

Us animem a que dediqueu uns minuts a explorar aquest divertit i útil recurs!

Qualsevol dubte, no dubteu en preguntar!

ENGLISH IS FUN!

Learning english watching cartoons

Aquestes vacances podeu aprendre anglès mirant dibuixos animats a casa vostra!

Teniu 2 opcions:

– A la TV podeu veure moltes sèries al Canal SUPER 3 o a CLAN TV. L’ inconvenient és que no podeu “pausar” allò que mireu.

– A Internet podeu accedir a moltes sèries amb l’avantatge que podeu escollir quan les veieu, tantes vegades com vulgueu, parant quan cal i tornant a reproduir.

A la pàgina de Superenglishday del Super 3 ( http://www.super3.cat/superenglishday ) i a CLAN (http://www.rtve.es/infantil/) teniu una gran oferta de sèries en anglès. A Superenglishday podeu activar els subtítols en anglès o català. A Clan no teniu subtítols però el mateix capítol en versió castellana o anglesa ( podeu fer un primer visionat en anglès i després en castellà).

SUPERENGLISHDAY (cliqueu sobre imatge)

eng

CLAN (cliqueu sobre imatge): Aneu a la pestanya SERIES i INGLÉS.

clan

Consells:

• Mireu un capítol diverses vegades: repetiu i aprendreu!
• L‘important és aprendre com SONEN les paraules en anglès.
• No vulgueu entendre totes les paraules i expressions. Sigueu PACIENTS i veureu com a poc a poc avanceu en la comprensió oral.
• Més val 20 minuts cada dia que no pas 3 hores, un cop al mes.
• Aprendre anglès és DIVERTIT: ENGLISH IS FUN!!!

ENJOY YOUR SUMMER HOLIDAYS!!