Premis Neus Miralpeix Anglada 2014

Laura  Quílez, Irene Mitjavila, Júlia Erra, Hawa Sow i Aniol Torrents

Laura Quílez, Irene Mitjavila, Júlia Erra, Hawa Sow i Aniol Torrents

JÚLIA ERRA, IRENE MITJAVILA, LAURA QUÍLEZ, HAWA SOW i ANIOL TORRENTS són els guardonats aquest any amb el Premi Neus Miralpeix Anglada en la seva Xa edició. El premi el va instituir, ara farà ja onze anys,  la família i amics de la Neus, alumna de l’escola que va morir prematurament a l’edat de tretze anys, a través d’una fundació que porta el seu nom i que té com a finalitat mantenir viu el seu record a través del suport a joves estudiants de música. El premi consisteix en subvencionar la meitat de la matrícula del primer curs del Conservatori a aquells alumnes que hagin obtingut la millor qualificació de la seva comissió en els exàmens d’accés al Conservatori. L’acte d’entrega dels premis va tenir lloc durant el concert de Santa Cecília que, una vegada més, va ser d’un gran nivell musical i institucional. Moltes felicitats als premiats, a les seves famílies, als seus professors i també a la Fundació Neus Miralpeix Anglada per aquesta magnífica iniciativa.

Sta. Cecília, Premi Neus Miralpeix Anglada i Joan Vinyoli

Durant el concert es llegiran poemes de Joan Vinyoli en ocasió del seu centenari

Durant el concert es llegiran poemes de Joan Vinyoli en ocasió del centenari del seu naixement

Festa grossa a l’emvic aquesta setmana. Dijous celebrem Santa Cecília amb la confluència de la tradicional festa de la patrona de la música amb l’atorgament dels premis Neus Miralpeix Anglada i amb la commemoració del centenari del poeta Joan Vinyoli, al qual ha volgut afegir-se també la nostra escola. El concert tindrà lloc el dijous a les 20h a l’Auditori Joan Anglada i està prevista la participació de Júlia Erra, Irene Mitjavila, Laura Quílez, Hawa Sow i Aniol Torrents, premiats aquest any per la Fundació Neus Miralpeix Anglada. Esteu tots convidats!

Jordi Riera Ausió a la JONC

Jordi Riera Ausió ha estat seleccionat a la JONC

JORDI RIERA AUSIÓ, trombonista i alumne del nostre centre, ha estat seleccionat per formar part de la JOVE ORQUESTRA NACIONAL DE CATALUNYA, JONC, en la seva secció aleví. Es tracta d’una veritable selecció dels millors instrumentistes del país que treballen en diversos encontres durant l’any, un dels quals es fa precisament a l’Atlàntida, en una experiència simfònica que difícilment els estudiants poden trobar en els seus conservatoris i escoles. L’Escola de Música de Vic ha estat tradicionalment una bona font d’instrumentistes per a la JONC, especialment de corda. Actualment compta  amb la violoncelista CLARA FERRER ESPONA a més d’alguns antics alumnes, però és la primera vegada que un instrumentista de metall accedeix des de Vic a aquesta formació orquestral. Per això el fet és doblement feliç. Celebrem, doncs, l’èxit d’en Jordi, que fem nostre, i felicitem també a la seva família i a en Paco Palasí, el seu professor.

Eleccions per renovar el Consell Escolar

ceTal com marca la corresponent resolució del Departament d’Ensenyament, aquest mes de novembre es convoquen eleccions a tots els centres d’ensenyament de Catalunya per renovar parcialment el seu Consell Escolar. En el nostre cas aquesta renovació afecta a un representant dels pares, un representant dels alumnes i tres representants del professorat. Consulteu el calendari i animeu-vos a participar-hi ja sigui com a candidats o si més no com a electors.

Dijous, dia 6 de novembre. Convocatòria i publicació del calendari.
Dijous, dia 6 de novembre. Publicació del cens.
Dies 10 i 11 de novembre. Reclamacions al cens.
Dimecres, dia 12 de novembre. Constitució de les meses de pares i alumnes.
Fins el dijous, 20 de novembre. Termini presentació candidatures.
Divendres, dia 21 de novembre. Publicació candidatures.
Dies 22 i 23 de novembre. Reclamacions candidatures.
Dimarts, dia 25 de novembre de 16 a 20h. Eleccions sector alumnes.
Dimecres, dia 26 de novembre de 17 a 20h. Eleccions sector pares.
Dimecres, dia 26 de novembre de 13 a 20h. Eleccions sector professors.
Dies 27 i 28 de novembre. Reclamacions resultats.
Dilluns, dia 15 de desembre a les 21h. Constitució del nou Consell Escolar.