BONES VACANCES!

Circular informativa 8
Juliol 2015

SALUTACIÓ
Aprofitem aquesta circular per acomiadar el curs i al mateix temps, donem la benvinguda a les famílies que han pres la decisió d’incorporar-se al projecte emvic. A l’inici del proper curs rebreu una circular amb les informacions de rellevància per al desenvolupament del curs a l’emvic. Gràcies a tots per fer-nos confiança!

CURS D’ESTIU AULA DE MÚSICA PUIG-PORRET
Una trentena d’alumnes de piano han participat aquest final de curs en el Curs d’Estiu Aula de Música Puig-Porret. Classes magistrals amb professors reconeguts com JM Coll, M. Jesús Crespo o Rosa Masferrer, orquestres de pianos amb l’Albert Prat o tallers d’improvisació amb Carles Marigó, a més de concerts i activitats lúdiques, han omplert durant cinc dies intensos el començament de les vacances escolars d’aquests joves pianistes.

ACADÈMIA INTERNACIONAL DE QUARTETS
L’emvic ha acollit aquest juliol una nova proposta formativa de nivell internacional. Es tracta de  l’ACADÈMIA INTERNACIONAL DE QUARTETS, ideada i dirigida per Gerard Claret. Cinc quartets de les millors escoles superiors d’Europa han pogut treballar, amb el prestigiós Quartet Casals,  els quartets de l’opus 18 de Beethoven i interpretar-los en dos magnífics concerts a la Sala 2 de l’Atlàntida. Al mateix temps el Quartet Gerhard ha treballat la formació del quartet de corda amb joves estudiants de diferents conservatoris de Catalunya, entre ells de Vic. Un curs de molt nivell i de molta projecció, tant nacional com internacional, pel nostre centre. Destaquem també la participació d’alumnat i professorat de l’emvic en les activitats i concerts del curs.

HORARIS DEL PROPER CURS
MOLT IMPORTANT: comproveu els horaris definitius del curs 2015-2016 a intranet. Poden haver sofert modificacions!

QUOTES
Les quotes es mantenen respecte al curs passat. Trobareu les quotes previstes pel proper curs al web de l’emvic.

MATRÍCULA 2015-2016
A partir del 15 de juliol es cobrarà l’import de la matrícula. ATENCIÓ: No es tornarà cap import per baixes produïdes després del 15 de juliol.

INICI DE CURS 2015-2016
Per aprovació del Consell Escolar i avançant el termini que estableix el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, les classes a l’Escola de Música i Conservatori de Vic començaran el dilluns 14 de setembre.

MATERIAL ESCOLAR
Consulteu al web de l’emvic el llistat de material que els alumnes de Nivell Elemental han de portar el primer dia de classe. ATENCIÓ:
Alumnes nous (excepte P5): Se’ls repartirà una carpeta emvic que en molts casos es deixarà a la classe de Llenguatge per a l’endreça del material.
Alumnes que accedeixen a Instrument/Taller PRIG: Es repartirà la maleta de l’emvic a tots els alumnes que començaran instrument/taller PRIG el proper curs. No cal que compreu maleta per portar el material de la classe d’instrument/taller PRIG.
Aules Associades : rebreu una circular específica de cada aula amb el material que cal portar.

REUNIONS DE BENVINGUDA
A principi de curs celebrarem les reunions informatives adreçades a les famílies dels alumnes nous de P5, 1r i 2n de Nivell Elemental. Les famílies convocades rebreu una nota específica.
Aules Associades: es convocaran també reunions de benvinguda a cada aula. Rebreu la convocatòria oportunament.

ENQUESTES DE SATISFACCIÓ
En aquesta mateixa circular us informarem dels resultats de les Enquestes de Satisfacció que s’han portat a terme aquest final de curs així com dels processos de millora que s’han previst a partir de les vostres aportacions.

INFORMES D’AVALUACIÓ
Podeu consultar els informes d’avaluació corresponents al segon quadrimestre. Accediu a INTRANET amb el vostre nom d’usuari i contrasenya. Recordeu que per defecte apareix la informació del proper curs.
Per accedir a intranet:
Si no ho heu personalitzat, la contrasenya és nom+númeroID / númeroID. Per exemple: maria1234 / 1234
Seleccioneu el curs 2014-2015 > informes de l’alumne > informe d’avaluació > imprimir
Els alumnes de les aules associades que feu alguna assignatura a Vic heu de seleccionar l’Aula associada 2014-15 i emvic 2014-15 respectivament, per trobar els informes de les diferents assignatures.

BON ESTIU I MOLTA MÚSICA!!!!
L’Escola de Música romandrà tancada a partir del 18 de juliol i tornarà a obrir les portes el setembre. A partir del dimarts 1 de setembre recuperarem els horaris habituals d’atenció al públic. De dilluns a divendres de 10 a 22h i dissabte de 10 a 14h. El dissabte 12 de setembre l’escola romandrà tancada. Us desitgem un bon estiu i molta Música!

Publicat dins de Darreres Notícies | Envia un comentari