Paula Valls protagonista musical de la Marató de TV3

Paula Valls té 17 anys i està estudiant cant i llenguatge modern a l’emvic

Paula Valls, alumna de l’emvic, s’ha convertit en la protagonista musical de la Marató de TV3 que aquest any està dedicada a l’ictus. L’impacte de l’anunci publicitari de la Marató on apareix el tema NO ET RENDEIXIS que interpreta la Paula juntament amb Ramon Mirabet i l’Orquestra Camera Musicae, que justament lidera l’antic alumne de l’emvic Joel Bardolet, li ha donat una repercussió mediàtica i popular que la poden ajudar definitivament a consolidar una carrera que els que la coneixen bé consideren molt prometedora. La Paula, que té 17 anys,  treballa habitualment amb professors i col·laboradors de l’emvic com Franco, Molinari, Joan Carlers Aguerri o Guillem Soler. Moltes felicitats i molta sort en el futur!

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Paula Valls protagonista musical de la Marató de TV3

Aquest dimecres eleccions al Consell Escolar. Participeu-hi!

Aquest dimecres, dia 30 de novembre, tindran lloc les votacions dels diferents sectors de la comunitat educativa per renovar el Consell Escolar del centre. Començaran els professors al matí amb un claustre extraordinari. A la tarda, entre les 16h i les 20, els alumnes de més de dotze any i els pares d’alumnes podran fer la votació a RECEPCIÓ. Poden votar tant el pare com la mare de qualsevol alumne i es poden votar un màxim de dos candidats que són les places que es renoven. Us informem dels candidats i us animem a participar-hi:

SECTOR PARES:

• Laia Bas Bosch, mare de dues alumnes de l’Aula de Música de Sant Julià de Vilatorta.
  • Carles Juncarol Morejón, pare de dos alumnes de Nivell Elemental de Vic.
  • Susanna Molina Alibés, mare de dos alumnes de Nivell Elemental de Vic.
  • Cristian Rosales Latrilla, pare de dos alumnes de Nivell Elemental de Vic

SECTOR ALUMNES:

• Pau Amblàs Masramon, alumne de Nivell Mitjà de trombó de 13 anys.
  • Bernat Ibáñez Martínez, alumne de piano del Conservatori de 13 anys.
  • Núria Selva Torras, alumna de violoncel del Conservatori de 15 anys.
Publicat dins de Darreres Notícies | Deixa un comentari

Santa Cecília 2016

Celebrem la Setmana de Santa Cecília que aquest any dediquem a recordar la figura de Joaquim Maideu en ocasió de la commemoració del 20è aniversari de la seva mort. L’acte central serà el concert de dijous, 24 de novembre, a les 20h a l’Auditori Joan Anglada. Intervindran els alumnes distingits amb el Premi Neus Miralpeix Anglada 2016: JOANA ESPAR PUIGORIOL, PAU GUTIÉRREZ SERRA, MEI SHU SÁNCHEZ ROCA i NIL SOLANS BOIXADER a més de solistes i un grup de l’Escola Coral.  Us convidem a participar-hi!

Ars non habet inimicum nisi ignorantem
L’art no té altre enemic que la ignorància

Una de les coses que defineixen més clarament la salut i la solidesa d’un poble és el que hom anomena la bona qualitat en l’educació dels infants i dels joves. (…) La Música, essencialment, és expressió de vida intel·ligent, compromet totes les facultats anímiques i corporals dels homes i, per tant, rebutja les dicotomies. No podem, doncs, imaginar un procés educatiu correcte sense Música.
Joaquim Maideu (Reflexions entorn de la música i l’educació)

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Santa Cecília 2016