Un concert de Josep M Colom inaugura el Curs d’estiu de l’Aula de Música Puig-Porret

concert de Josep M Colom a l’emvic

Un concert del pianista Josep M Colom inaugura aquest diumenge una nova edició del Curs d’estiu de l’Aula de Música Puig-Porret. Josep M Colom és un dels pianistes més rellevants del país i té una llarga trajectòria de premis, enregistraments i gires internacionals a més d’un reconegut prestigi com a professor i mestre de mestres. El concert es celebrarà a l’auditori Joaquim Maideu de l’Atlàntida el diumenge, 28 de juny, a les 20h. Amb aquest concert extraordinari comencen les activitats del curs d’estiu que reuneix una trentena d’alumnes, tant de piano com de cambra, i que té per finalitat acabar el curs amb unes jornades intenses d’aprofundiment musical i convivència entre alumnes professors i professors convidats que inclouen, a més de les classes i diverses activitats acadèmiques, un interessant cicle de concerts vespertins on podrem escoltar exalumnes com Daniel Taboada o Anna Roca juntament amb altres joves intèrprets catalans. Llegiu l’agenda!

Publicat dins de Darreres Notícies | Desactiva els comentaris

l’emvic acollirà l’Acadèmia Internacional de Quartets amb els quartets Casals i Gerhard

El Quartet Casals i el Quartet Gerhard faran a l’emvic l’Acadèmia Internacional de Quartet el proper juliol

L’emvic acollirà aquest mes de juliol l’ACADÈMIA INTERNACIONAL DE QUARTETS, una iniciativa del violinista Gerard Claret que tindrà lloc entre els dies 11 i 15 de juliol a les instal·lacions de l’emvic i l’Atlàntida. Es tracta d’un curs d’especialització cambrística dirigit pel reconegut QUARTET CASALS que tindrà ocasió de treballar els sis quartets de l’opus n.18 de Beethoven amb una privilegiada selecció de joves quartets internacionals que podrem escoltar cada vespre a la Sala Joaquim Maideu de l’Atlàntida. Paral·lelament el QUARTET GERHARD, resident actualment a Berlín i amb una de les trajectòries ascendents més importants de la seva generació, treballaran la formació de quartet amb estudiants de diferents Conservatoris de Catalunya, entre ells de Vic. Els professors i alumnes de Vic podran assistir de manera preferent a les diferents sessions registrant-se al web del curs. No us perdeu, doncs, aquesta oportunitat de conèixer alguns dels millors quartets emergents europeus i gaudir íntegrament de l’obra per a quartet de Beethoven.

Publicat dins de Darreres Notícies | Envia un comentari

Premis Aula de Música Puig-Porret 2015

Concursants del Premi Aula de Música Puig-Porret 2015

El jurat del PREMI AULA DE MÚSICA PUIG-PORRET 2015, integrat per Montse Catllà, Rosa Masferrer, Joel Bardolet, Albert Prat i Ramon Ferrer ha concedit els següents premis en l’edició d’enguany del concurs:

• Júlia Barniol Pla, Miquel Espadaler Fargas, Joana Espar Puigoriol, Pere Jové Alemany, Pau Puig Vila i Mei Shu Sánchez.

Al mateix temps, i atès que un dels premiats podria obtenir plaça al conservatori en els propers dies, decideix crear una plaça de reserva per a Bernat Pla Homs que, en cas de produir-se, ocuparia el lloc vacant.

Moltes felicitats a tots els participants i especialment als guardonats!!

Dotze nous graduats al Conservatori de Vic

Foto de família de la promoció 2015 del Conservatori de Vic

Divendres passat va tenir lloc, a l’Auditori Joan Anglada, el concert de graduació de la promoció 2015 del Conservatori de Vic. Es tracta d’un dels moments més solemnes i emotius del curs on nois noies que han estat més de deu anys a l’Escola de Música acaben la seva trajectòria per començar estudis universitaris o superiors de música. En aquesta ocasió han estat dotze els graduats que han acabat els estudis oficials de Grau Professional de Música en les diferents especialitats. També val la pena destacar la diversa procedència dels titulats: Vic, Masies de Voltregà, Tona, Figueres, Seva, Sant Julià o Sant Hilari. L’acte va acabar amb el tradicional lliurament de diplomes i el no menys tradicional piscolabis de cireres, llonganissa i cava, molt celebrat per la concurrència.

Els graduats d’aquest any són: FERRAN ISERN, IRENE FONTDEVILA, PAU VALL, NÚRIA RIERA, ANNA SELVA, NÚRIA FONTDEVILA. LAIA COMERMA, LLUC BARCONS, NÚRIA GÜELL, MARTA ALTARRIBA, CAMIL·LA FEIXAS I GIL JUMBERT.

Moltes felicitats !!!