Nova edició de l’Aula de Música Tradicional

Nova edició de l’Aula de Música Tradicional adreçada a tot tipus de públic, tingui o no coneixements previs de música. Aquest any amb la novetat del violí tradicional que s’incorpora a l’oferta habitual integrada pel flabiol i tabal, gralla, acordió diatònic, tarota i sac de gemecs.

L’Aula de Música Tradicional està subvencionada pel Departament de Cultura de la Generalitat. Les classes comencen el mes de novembre i s’allarguen fins a principis de juny.

Podeu consultar tota la informació i formalitzar la inscripció a través d’aquest mateix web.

L’Aula de Música Tradicional pot utilitzar-se com assignatura optativa pels alumnes del Conservatori.

AULA DE MÚSICA TRADICIONAL 2017 – 2018

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Nova edició de l’Aula de Música Tradicional

Aturada general

Reunits la direcció general de la Fundació L’Atlàntida, la direcció de l’Escola de Música i Conservatori de Vic, el comitè d’empresa i representants sindicals i ateses les directrius provinents de l’Ajuntament de Vic, titular del servei municipal que gestiona la Fundació L’Atlàntida, hem acordat:

Manifestar el nostre rebuig absolut als gravíssims atacs a la població i a la llibertat d’expressió que van tenir lloc ahir, diumenge dia 1 d’octubre de 2017 a Catalunya.

Expressar el nostre suport a totes les persones que van resultar ferides en l’exercici d’un dret democràtic fonamental.

Sumar-nos a l’aturada general del dia 3 d’octubre de 2017 que ha convocat la Taula per la Democràcia, la qual reuneix sindicats, partits i entitats del país. Per tant, quedarà anul·lada l’activitat de L’Atlàntida, Centre d’Arts Escèniques, l’Escola     de Música i Conservatori de Vic i tota la xarxa d’aules de música associades.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Aturada general