L’Escola Sagrat Cor s’incorpora als convenis de Primària

Miquel Maydeu, Nativitat González, Lluís Vila Abadal i Montse Catllà

L’Escola Sagrat Cor de Vic s’ha incorporat aquest curs als convenis que l’emvic manté, des de fa justament vint anys, amb alguns centres de primària de la ciutat mitjançant el qual els alumnes de l’emvic tenen autorització per cursar part del seu currículum musical a l’escola de música i en horari escolar. Aquest és un programa genuí a tot Catalunya que ha portat a una singularitat molt específica del model educatiu a la nostra ciutat on un 20% de l’alumnat de 1r de primària accedeix a estudis musicals de règim especial de música i on un 2% de la població té estudis musicals, molt per sobre la mitjana europea. Nativitat González i Miquel Maydeu en nom del Col·legi Sagrat Cor i Montse Catllà i Lluís Vila d’Abadal en nom de l’Escola de Música i Fundació l’Atlàntida varen firmar el document la setmana passada.

Publicat dins de Darreres Notícies | Envia un comentari

Carles Capdevila farà “un cant a l’optimisme” en la inauguració oficial del curs de l’emvic

Carles Capdevila dirigeix el diari ARA des de la seva creació

El periodista osonenc i director del diari ARA, Carles Capdevila, és el convidat d’aquest any a l’acte d’inauguració oficial del curs acadèmic 2014-2015 que tindrà lloc el proper dimecres, 22 d’octubre, a les 20h a la Sala de la Columna. Carles Capdevila pronunciarà una conferència que titula Un cant a l’optimisme. Educació, música, actualitat i sobretot bon humor per afrontar un curs transcendental en molts aspectes. L’acte estarà presidit per la tinent d’alcalde de l’ajuntament de Vic Anna Erra i comptarà també amb la presència de la directora de l’emvic, Montse Catllà, així com del director general de la Fundació l’Atlàntida Lluís Vila d’Abadal.

Circular Informativa 01

Llegiu la CIRCULAR INFORMATIVA n.1 del curs 2014 – 2015. Hi trobareu informació de l’organigrama, calendaris, activitats i serveis que podeu utilitzar durant aquest curs a l’escola de música. La rebreu també via email i la trobareu a la secció corresponent d’aquest web.

resolució

Info 01

Publicat dins de Darreres Notícies | Envia un comentari

Consulteu les presentacions de les reunions de pares

Podeu consultar des d’aquest web les presentacions de les reunions de pares que es fan al llarg del curs. Només cal que aneu al menú de la dreta MOODLE PARES i accediu com a visitants. No cal estar registrat. Trobareu, en pdf, els esquemes i gràfics de les diferents reunions. També podreu accedir a les actes del Consell Escolar i del Consell Social. Fins ara hem fet les reunions de Benvinguda de P5, 1 NE, 2NE i la de final del Nivell Elemental adreçada als pares d’alumnes de 6NE i 1NM.