Es presenta la beca Ciutat de Vic d’estudis musicals

ViCCC 2016 presenta la beca d’estudis musicals Ciutat de Vic

Després d’un intens mes de setembre al voltant de la música, en el que l’emvic ha participat activament, VICCC 2016 acomiada els actes amb una important iniciativa que afecta molt directament el món musical i educatiu de Catalunya. Es tracta de la presentació de la beca d’estudis musicals CIUTAT DE VIC que tindrà lloc aquest dijous a les 20.00h a l’Auditori Joan Anglada. La beca té com a objectiu ajudar a ampliar i aprofundir els estudis de música a estudiants nascuts o residents als Països Catalans que vulguin o ja estiguin cursant masters o postgraus en centres superiors d’Europa. La dotació és de 12.000€ i està adreçada a estudiants de música clàssica, contemporània o antiga en qualsevol especialitat instrumental.

L’acte de presentació estarà presidit per l’alcaldessa de la ciutat, Anna Erra i comptarà també amb un petit concert a càrrec de la soprano vigatana, i antiga alumna de l’emvic, Susanna Puig.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Es presenta la beca Ciutat de Vic d’estudis musicals

Inscripcions Aula d’Adults, +Música i iMúsica 2016 – 2017

Obrim l’oferta de programes complementaris pel curs 2016 – 2017. Són programes adreçats a diferents perfils d’alumnes que no requereixen necessàriament coneixements previs de música. Estan pensats per un període de temps limitat que està al voltant dels dos mesos. L’oferta es concreta per zones d’edats: +Música per alumnes de primària, iMúsica per alumnes de secundària fins els 18 anys i Aula d’Adults a partir dels 18 anys. Amb aquest desplegament, i després que la setmana passada ja es tanqués la inscripció del programa de nadons coNEIX la Música, només quedarà l’Aula de Música Tradicional, que previsiblement obrirà matrícula a finals d’octubre, per completar l’oferta educativa del curs 2016 – 2017.

Els cursos es faran a l’emvic i també hi ha la possibilitat de fer-los a l’em de Tona sempre que hi hagi l’alumnat suficient. En aquest sentit els interessat en fer les classes a Tona cal que ho posin a les observacions.

Trobareu tota la informació i inscripció on line als menús laterals d’aquest web.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Inscripcions Aula d’Adults, +Música i iMúsica 2016 – 2017

Benvinguts al curs 2016 – 2017

BENVINGUTS AL CURS 2016 – 2017

INICI DE LES CLASSES EL DILLUNS, 12 DE SETEMBRE*

LLEGIU LA CIRCULAR INFORMATIVA N.1 DEL CURS

ATENCIÓ!
Les següents assignatures començaran el curs a partir del dilluns 19 de setembre tal com estableix el calendari oficial de la Generalitat:

• Escola Coral dimecres i divendres
  • Cor Pop
  • Banda
  • Jazzband
  • Laboratori de vent
  • Conjunt de guitarres
  • Orquestres dimarts i dijous
  • Grups de vent divendres
  • Cor del Conservatori
  • Cor de Noies
  • Informàtica musical
  • Educació corporal dilluns i dijous

SETEMBRE, MES DE LA MÚSICA A VICCC 2016

El mes de setembre és el mes de la música Vic, capital cultural catalana 2016. Malgrat que això ens agafa ben bé a principi de curs, l’emvic té un protagonisme important en tots els actes. Destaquem els següents i us animem a participar-hi!

• Diumenge, 18 de setembre. Acte final del Mercat de Música Viva 2016 a la plaça Major amb la participació del Cor del Conservatori i Cor Pop de l’emvic juntament amb corals d’escoles de música de la comarca. Homenatge a 30 anys de pop-rock osonenc. Direcció Gudi.
  • Dissabte 24 i diumenge 25 de setembre. El so de les cases. Una proposta musical i arquitectònica per descobrir espais i edificis emblemàtics de la ciutat fins ara restringits a l’ús privat. Petites audicions musicals en un ambient selecte. L’emvic hi participa amb el Cor de Polifonies Tradicionals, el Quartet Nannerl, la Jazz Band i un duet de metall.
  • Dijous, 29 de setembre. Presentació de la beca Ciutat de Vic, una borsa d’estudis molt important per a alumnes postgraduats de música que presentin un projecte de formació a l’estranger. Una iniciativa que esperem es consolidi en el futur i que acollirà l’emvic en la seva  fase final  a la primavera vinent.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Benvinguts al curs 2016 – 2017