Llistat provisional d’admisions de 1 de Nivell Elemental 2017 – 2018

La preinscripció per al curs 2017-18 va estar oberta del 25 de març (portes obertes al centre) fins al 7 d’abril (vacances de setmana santa). Més enllà d’aquesta data s’accepten sol·licituds però estan fora de termini.

D’entre les sol·licituds de plaça per Primer curs de Nivell Elemental (primer de primària) dins de termini, hi ha 3 grans blocs diferenciats:

• Sol·licituds d’alumnes d’escoles en conveni vigent amb l’emvic i amb puntuació superior a 70 punts (barem).
  • Sol·licituds d’alumnes d’escoles en conveni vigent amb l’emvic i amb puntuació de 70 punts (barem).
  • Sol·licituds d’alumnes d’escoles en conveni vigent amb l’emvic amb puntuació menor a 70 punts o sense conveni vigent amb l’emvic i amb qualsevol puntuació.

Les sol·licituds del primer cas obtenen plaça i des de secretaria-recepció s’està avisant a les famílies per assegurar que accepten aquesta plaça o que hi renuncien.
Les sol·licituds del segon cas s’han sotmès a sorteig ja que n’hi ha més que les places disponibles.
Les sol·licituds del tercer cas queden en llista d’espera.

Aquest dijous dia 25 de maig de 2017 ha tingut lloc a les 14:15 a la sala Joan Anglada el sorteig de places per les sol·licituds del segon cas descrit, que complien aquestes característiques:
– Sol·licituds dins de termini.
– Escola de primària amb preferència per conveni vigent amb l’emvic.
– 70 punts de barem.

Al sorteig hi ha estat present el director del centre Sebastià Bardolet, la cap d’estudis Eli Pujol, una persona representant de l’AMPA Elena Euras, i les famílies afectades que hi han pogut assistir per ser-ne testimonis.
El resultat està penjat a la recepció de l’emvic per impossibilitat de publicar a internet dades personals de ningú, i seguint al peu de la lletra l’ordre que ha establert el sorteig, des de secretaria s’està trucant a les famílies AMB plaça per informar-les que en tenen i per assegurar que l’accepten o que no.
D’aquesta manera, a mesura que apareguin renúncies o baixes s’anirà trucant a la següent família sempre seguint l’ordre que ha deixat establert el sorteig, sigui quin sigui el moment del curs que s’esdevingui una plaça.

Per a qualsevol dubte dirigiu-vos a capdestudis@emvic.cat

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Llistat provisional d’admisions de 1 de Nivell Elemental 2017 – 2018

Júlia Erra, Arola Juncarol i Clara Dalmau premiades a Girona

Arola Juncarol i Júlia Erra premiades a Girona

Les alumnes de l’emvic Júlia Erra Euras i Arola Juncarol Molina han estat premiades en les seves categories al XVI Premi d’Interpretació Musical de Girona. La Júlia que és violoncelista i alumna del Conservatori ha rebut el 2n Premi de la seva categoria, mentre que L’Arola que estudia guitarra al Nivell Elemental de l’Escola de Música ha estat distingida amb una menció. Per altra l’alumna de l’emvic i de l’Escola de Música de Manlleu Clara Dalmau Domingo ha rebut també el 1r premi de la seva categoria. Moltes felicitats a totes elles, als seus pares i a en Daniel Oliu i en Ramon Dordal, els seus professors de l’emvic.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Júlia Erra, Arola Juncarol i Clara Dalmau premiades a Girona

Pau Vendrell 1r Premi al Premi d’Interpretació de Girona

Nou premi d’interpretació per en Pau Vendrell Vilardaga

Pau Vendrell Vilardaga, alumne del Conservatori de Vic, ha guanyat el 1r premi de la XVI Premi d’Interpretació Musical de Girona. En Pau acaba aquest any els estudis del Grau Professional i es traslladarà a Manchester per cursar el batxillerat i el piano en un centre integrat de música. Malgrat la seva joventut, en Pau té ja una important trajectòria de concerts, premis i distincions que auguren una molt bona perspectiva del seu futur musical. Moltes felicitats a ell, a la seva família i a en Joan Ribé, el seu professor de l’emvic.

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Pau Vendrell 1r Premi al Premi d’Interpretació de Girona