Benvinguts al curs 2016 – 2017

BENVINGUTS AL CURS 2016 – 2017

INICI DE LES CLASSES EL DILLUNS, 12 DE SETEMBRE*

• *Assignatures de Grans Conjunts com Orquestres, Banda i Cors començaran el 19 de setembre. S’avisarà per mail.
  • Consulteu la vostra matrícula i els vostres horaris a la plataforma GWIDO. Si no teniu les dades d’accés demaneu-les a Secretaria o Recepció.
  • Consulteu el material que heu de portar (Nivell Elemental Vic).
  • Reunions de Benvinguda al nou alumnat:
    • Dijous, 8 de setembre, a les 19h a l’Aula 20: Benvinguda adreçada als pares i mares de P5.
    • Dijous, 8 de setembre, a les 20.30 a l’Auditori Joan Anglada: Benvinguda adreçada als pares i mares de 1r de Nivell Elemental.

Atenció al públic a partir de dijous, dia 1 de setembre.

HORARI
de dilluns a divendres
matí de 10.00h a 13.00h
tarda de 15.00h a 17.00h

• Inscripcions i matrícules.
  • Modificacions i canvis de matrícula.
  • Baixes.
  • Certificats i expedients acadèmics.
  • Tramitació de títols.
  • Problemes i dubtes  de rebuts i quotes.
  • Modificació dades.

Recepció

HORARI
de dilluns a divendres de 10.00h a 22.00h
dissabtes de 10.00h  a 14.00h

• Reserva d’Aules d’Estudi.
  • Reserva d’hores de repertorista.
  • Concertar entrevistes amb els professors.
  • Avisos i notificacions a professors.
  • Inscripcions i pagament d’activitats complementàries.
  • Pagament dels instruments de préstec.
  • Recollida d’invitacions dels Concerts de l’Escola.
  • Consultes d’horaris i Aules.
  • Consultes sobre agenda i activitats.
  • Encàrrec de fotocòpies.
  • Custòdia d’instruments.

SETEMBRE, MES DE LA MÚSICA A VICCC 2016

El mes de setembre és el mes de la música Vic, capital cultural catalana 2016. Malgrat que això ens agafa ben bé a principi de curs, l’emvic té un protagonisme important en tots els actes. Destaquem els següents i us animem a participar-hi!

• Diumenge, 18 de setembre. Acte final del Mercat de Música Viva 2016 a la plaça Major amb la participació del Cor del Conservatori i Cor Pop de l’emvic juntament amb corals d’escoles de música de la comarca. Homenatge a 30 anys de pop-rock osonenc. Direcció Gudi.
  • Dissabte 24 i diumenge 25 de setembre. El so de les cases. Una proposta musical i arquitectònica per descobrir espais i edificis emblemàtics de la ciutat fins ara restringits a l’ús privat. Petites audicions musicals en un ambient selecte. L’emvic hi participa amb el Cor de Polifonies Tradicionals, el Quartet Nannerl, la Jazz Band i un duet de metall.
  • Dijous, 29 de setembre. Presentació de la beca Ciutat de Vic, una borsa d’estudis molt important per a alumnes postgraduats de música que presentin un projecte de formació a l’estranger. Una iniciativa que esperem es consolidi en el futur i que acollirà l’emvic en la seva  fase final  a la primavera vinent.

Publicat dins de Darreres Notícies | Deixa un comentari