Concerts de Nadal i Audicions per tancar el primer trimestre

Concert de Nadal 2013 amb la Banda i el Cor del Conservatori

La Banda i el Cor del Conservatori repetiran la suite de Brotons que tant va agradar el 2013

Setmana carregada d’Audicions, concerts, cantades  i activitats finals tant a Vic com a les Aules Associades. Repasseu bé l’agenda n.16 que us hem enviat i que trobareu també en aquest web. Destaquem aquí les més generals:

CONCERT DE NADAL

Aquest dijous, dia 18, a la Sala Ramon Muntanyà. Cors i Banda de l’emvic amb més de dos-cents cinquanta alumnes a l’escenari entre els vuit i els divuit anys. Repertori nadalenc amb la reposició de la Suite de Cançons de Nadal de Salvador Brotons que tant va agradrar l’any passat.

L’AUDICIÓ de NADAL

El dimecres, dia 17, a la Sala Joan Anglada hi haurà l’Audició de Nadal amb la participació de solistes i petits conjunts instrumentals.

CANTEM EL NADAL

A partir de dimarts i durant tota la setmana, grups de Nivell Elemental deixaran per un moment el treball de l’aula i sortiran a fer cantades nadalenques a diferents llocs de la ciutat, d’una manera especial als hospitals i residències de gent gran.

CONCERT D’ORQUESTRES I GRUPS DE VENT

També de gran format, el divendres, dia 19,  tindrà lloc a la Sala Joaquim Maideu el concert de final de trimestre de les Orquestres de Corda i de les diferents seccions de Grups de Vent.

CONCERTS I AUDICIONS DE NADAL A LES AULES ASSOCIADES

Durant tota la setmana les Aules de Sant Julià, Arbúcies, Sant Hilari i Folgueroles faran els seu concerts de Nadal i les seves audicions trimestrals de piano, violí i flauta, guitarra i cant coral. Consulteu l’agenda.

La BANDA emvic anirà a Itàlia

La Banda de l'emvic anirà a Itàlia per setmana Santa

La Banda de l’emvic anirà a Itàlia per setmana Santa

La BANDA emvic té previst fer un intercanvi musical durant aquest curs amb la BANDA de La Fonderie Musicale de  Vigliano Biellese a la regió del Piemonte d’Itàlia. La setmana vinent es farà una reunió informativa als pares i durant tot el curs es faran accions per ajudar econòmicament l’expedició. El viatge d’anada està previst pel pont de l’1 de maig i la visita dels italians a Vic serà justament per la Festa Major. No és la primera vegada que l’emvic surt del país. Fa sis anys el Departament de piano va organitzar un intercanvi amb Moscou i  anteriorment el Departament de Vent havia anat a Rodez, a França, en un altre intercanvi internacional de gran record per a tots els participants.

Publicat dins de Darreres Notícies | Envia un comentari

l’emvic amb el dia internacional contra la violència vers les dones

cartell de vic dones d'aquest any

cartell de vic dones d’aquest any

L’emvic s’adhereix aquesta setmana al dia internacional contra la violència vers les dones. La visualització es farà a l’Audició  que tindrà lloc el dimecres 26 a les 20h a l’Auditori Joan Anglada amb referències explícites a aquesta problemàtica que afecta la nostra societat. Esteu tots convidats.

La violència és la por als ideals dels altres

Premis Neus Miralpeix Anglada 2014

Laura  Quílez, Irene Mitjavila, Júlia Erra, Hawa Sow i Aniol Torrents

Laura Quílez, Irene Mitjavila, Júlia Erra, Hawa Sow i Aniol Torrents

JÚLIA ERRA, IRENE MITJAVILA, LAURA QUÍLEZ, HAWA SOW i ANIOL TORRENTS són els guardonats aquest any amb el Premi Neus Miralpeix Anglada en la seva Xa edició. El premi el va instituir, ara farà ja onze anys,  la família i amics de la Neus, alumna de l’escola que va morir prematurament a l’edat de tretze anys, a través d’una fundació que porta el seu nom i que té com a finalitat mantenir viu el seu record a través del suport a joves estudiants de música. El premi consisteix en subvencionar la meitat de la matrícula del primer curs del Conservatori a aquells alumnes que hagin obtingut la millor qualificació de la seva comissió en els exàmens d’accés al Conservatori. L’acte d’entrega dels premis va tenir lloc durant el concert de Santa Cecília que, una vegada més, va ser d’un gran nivell musical i institucional. Moltes felicitats als premiats, a les seves famílies, als seus professors i també a la Fundació Neus Miralpeix Anglada per aquesta magnífica iniciativa.