Matrícula 2016 – 2017

ATENCIÓ: MATRÍCULA 2016 – 2017 DE L’1 AL 15 DE JULIOL

ALUMNES ANTICS

• No heu de fer cap gestió.
  • Si no heu contestat el formulari de prematrícula per escollir optatives, tallers o lliure elecció poseu-vos en contacte amb secretaria@emvic.cat o recepcio@emvic.cat.
  • Consulteu els horaris i matrícula a GWIDO. Si no teniu el pasword demaneu-lo a recepcio@emvic.cat.
  • DIA DE FER L’HORARI D’INSTRUMENT.
    • dimarts, 12 de juliol a les 19h: Moderna i Vent.
    • dimecres, 13 de juliol a les 19h: Corda i Guitarra.
    • dijous, 14 de juliol a les 19h: Piano, Cant i Percusió.
  • Nou accés a instrument
    • Els alumnes de 2n de NE que han sol·licitat plaça d’instrument tenen tots la plaça confirmada, excepte. GUITARRA, GUITARRA elèctrica i TROMPETA que hauran de fer sorteig.
  • Recordeu que qualsevol nova baixa s’ha de comunicar per escrit a secretaria@emvic.cat abans del 15 de juliol. A partir d’aquesta data es cobra la matrícula i NO es tornarà cap import per les baixes posteriors.

ALUMNES NOUS DE VIC, CALLDETENES, FOLGUEROLES, SANT JULIÀ, I VILADRAU.

Cal que passin per Secretaria o Recepció de l’emvic a formalitzar la matrícula:

• HORARI:  De 10.00 a 13.30 i de 15.00 a 20.30
  • LLOC: Matins a Secretaria de l’emvic i tardes a recepció de l’emvic.
  • DOCUMENTACIÓ:
    • Fotocòpia Targeta Sanitària.
    • Fotocòpia del DNI o Fotocòpia de la pàgina corresponent a l’alumne del llibre de família.
    • Carnet de família nombrosa, si és el cas.
  • DADES:
    • Dades personals de l’alumne.
    • Dades personals dels pares.
    • Número de Compte corrent (20 dígits) amb IBAN complet.
    • Número NIF del titular del compte.

ELS ALUMNES DE L’ESCOLA DE MÚSICA DE TONA PODEN FORMALITZAR LA MATRÍCULA A L’ESCOLA DE MÚSICA DE TONA ELS DIMARTS I DIJOUS DE LES 16h A 20h O TAMBÉ A VIC EN ELS HORARIS QUE FIGUREN ANTERIORMENT.

Publicat dins de Darreres Notícies | Deixa un comentari

En Martí, l’Alba, la Joana i la Berta amb la Victòria Katsiuba que els va acompanyar al piano

Els violinistes de l’emvic MARTÍ FONT, ALBA COMPTE, JOANA ESPAR i BERTA GODOY han estat premiats aquest cap de setmana al 1r Concurs de Violí de Barcelona que ha organitzat l’Escola Sant Gregori. Concretament l’Alba i la Joana han estat distingides amb el segon premi de la seva categoria mentre que en Martí i la Berta han rebut una Menció. Al concurs s’hi presentaven una cinquantena d’alumnes de tot Catalunya i ha tingut un gran nivell. Moltes felicitats als nostres alumnes, als seus pares i la Núria Ayats i la Cati Reus, les seves professores a l’emvic!

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Martí Font, Alba Compte, Joana Espar i Berta Godoy premiats al 1r Concurs de Violí de Barcelona

Premi Aula de Música Puig-Porret 2016

Ada Solé, Alina Carrera, Maria Vinyeta, Núria Prats, Paula García i Berta Godoy

El jurat del Premi Aula de Música Puig-Porret, format per Rosa Masferrer, Ramon Ferrer, Albert Prat i Sebastià Bardolet, ha decidit per unanimitat atorgar el Premi Aula de Música Puig-Porret 2016 a:

• PAULA GARCÍA BALBÍN, violí
  • BERTA GODOY CATLLÀ, violí

El premi consisteix en una beca d’estudis per cursar el mòdul de 60’ d’instrument a l’emvic el proper curs 2016-2017, dues entrades de la nova temporada de música de l’Atlàntida i la participació al Concert de l’Aula de Música Puig-Porret 2017.

Així mateix, i en reconeixement dels seus mèrits, el jurat ha decidit atorgar quatre accèssits a:

• ALINA CARRERA COPETE, viola
  • NÚRIA PRATS PUNTÍ, piano
  • ADA SOLÉ VILADECANS, piano
  • MARIA VINYETA ROCA, viola

L’accèssit consisteix en una beca d’estudis per cursar el mòdul de 60’ d’instrument a l’emvic el proper curs 2016-2017 i dues entrades de la nova temporada de música de l’Atlàntida.

Vic, 18 de juny de 2016

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Premi Aula de Música Puig-Porret 2016

Aula d’Estiu de l’Aula de Música Puig-Porret

Nova edició de l’AULA d’ESTIU de l’AULA DE MÚSICA PUIG-PORRET que des de fa tres anys té lloc a les intal·lacions de l’emvic just després d’acabar l’any acadèmic. Es tracta d’un curs d’aprofundiment per a pianistes tant de l’emvic com d’altres escoles a partir dels 11 anys. El curs compta amb professorat de reconegut prestigi i es complementa amb activitats tant lúdiques com artístiques d’altres àmbits. Consulteu tota la informació en l’arxiu adjunt i animeu-vos a participar-hi ja sigui activament com a alumnes o com a oïents dels magnífics concerts que es faran a la tarda.

informació Aula d’Estiu Puig-Porret

Publicat dins de Darreres Notícies | Comentaris tancats a Aula d’Estiu de l’Aula de Música Puig-Porret