Circular Informativa i Setmana Verda

Llegiu la circular Informativa n4

Arribem al final del primer quadrimestre i, tal com figura en el Pla Anual que va aprovar el Consell Escolar, a partir del proper dimarts, 27 de gener i dins el divendres 30, tindrà lloc la primera setmana verda del curs. Es tracta de quatre dies durant els quals es modifiquen els horaris habituals de la majoria d’alumnes per tal de poder atendre les audicions, concerts, col·lectives, exàmens, entrevistes, tutories, etc. corresponents a la primera meitat del curs.

Recordeu que aquests canvis no afecten el número total de sessions lectives de la classe d’instrument que fan els alumnes i que estan marcades en 32. Us recordem els principals canvis de la setmana verda i us convidem a llegir la Circular Informativa que us hem enviat i que també trobareu en aquest web:

Atenció: Penseu que el dilluns, 26 de gener, hi ha classes normals.

SETMANA VERDA DEL DIMARTS 27 AL DIVENDRES 30 DE GENER

• NIVELL ELEMENTAL:
    • Es mantenen les classes de Llenguatge i P5.
    • S’anul·len les classes, d’instrument, Cant Coral, Orquestres, Optatives i Assignatures de Lliure Elecció.
  • GRAU PROFESSIONAL I NIVELL MITJÀ
    • S’anul·len TOTES LES classes.
  • AULES ASSOCIADES DE FOLGUEROLES, CALLDETENES, SANT JULIÀ I VILADRAU:
    • Rebreu informació del vostre coordinador.

Oberta la matrícula a l’Aula de Música Tradicional 2015

Consulteu el tríptic

Ja es poden fer, a través d’aquest web o presencialment a l’escola, les inscripcions per a la segona edició de l’Aula de Música Tradicional. El període d’inscripció finalitza el 21 de gener. Us resumim les principals informacions:

• Les classes començaran pel febrer i s’allargaran fins a final de curs.
  • Adreçat a tot tipus d’alumnes, amb o sense coneixement musicals previs i de qualsevol edat.
  • Oferta instrumental: FLABIOL i TABAL, ACORDIÓ, GRALLA, TAROTA i SAC.
  • Horaris: dissabtes al matí i dimarts (ministrers, tarota i sac).
  • Activitats col·lectives gratuïtes pels alumnes matriculats: COR TRADICIONAL, MINISTRERS i dues sessions de DANSA.
  • Preus: entre 80€ i 180€ segons edat i mòdul. Consulteu el tríptic. El curs està subvencionat pel Departament de Cultura de la Generalitat.
  • Instruments: L’escola disposa de gralles i acordions per cedir als alumnes.
  • Reconeixement acadèmic pels alumnes del Conservatori o certificats d’ESO.

INSCRIPCIÓ ON LINE

Tríptic

Concerts de Nadal i Audicions per tancar el primer trimestre

Concert de Nadal 2013 amb la Banda i el Cor del Conservatori

La Banda i el Cor del Conservatori repetiran la suite de Brotons que tant va agradar el 2013

Setmana carregada d’Audicions, concerts, cantades  i activitats finals tant a Vic com a les Aules Associades. Repasseu bé l’agenda n.16 que us hem enviat i que trobareu també en aquest web. Destaquem aquí les més generals:

CONCERT DE NADAL

Aquest dijous, dia 18, a la Sala Ramon Muntanyà. Cors i Banda de l’emvic amb més de dos-cents cinquanta alumnes a l’escenari entre els vuit i els divuit anys. Repertori nadalenc amb la reposició de la Suite de Cançons de Nadal de Salvador Brotons que tant va agradrar l’any passat.

L’AUDICIÓ de NADAL

El dimecres, dia 17, a la Sala Joan Anglada hi haurà l’Audició de Nadal amb la participació de solistes i petits conjunts instrumentals.

CANTEM EL NADAL

A partir de dimarts i durant tota la setmana, grups de Nivell Elemental deixaran per un moment el treball de l’aula i sortiran a fer cantades nadalenques a diferents llocs de la ciutat, d’una manera especial als hospitals i residències de gent gran.

CONCERT D’ORQUESTRES I GRUPS DE VENT

També de gran format, el divendres, dia 19,  tindrà lloc a la Sala Joaquim Maideu el concert de final de trimestre de les Orquestres de Corda i de les diferents seccions de Grups de Vent.

CONCERTS I AUDICIONS DE NADAL A LES AULES ASSOCIADES

Durant tota la setmana les Aules de Sant Julià, Arbúcies, Sant Hilari i Folgueroles faran els seu concerts de Nadal i les seves audicions trimestrals de piano, violí i flauta, guitarra i cant coral. Consulteu l’agenda.

La BANDA emvic anirà a Itàlia

La Banda de l'emvic anirà a Itàlia per setmana Santa

La Banda de l’emvic anirà a Itàlia per setmana Santa

La BANDA emvic té previst fer un intercanvi musical durant aquest curs amb la BANDA de La Fonderie Musicale de  Vigliano Biellese a la regió del Piemonte d’Itàlia. La setmana vinent es farà una reunió informativa als pares i durant tot el curs es faran accions per ajudar econòmicament l’expedició. El viatge d’anada està previst pel pont de l’1 de maig i la visita dels italians a Vic serà justament per la Festa Major. No és la primera vegada que l’emvic surt del país. Fa sis anys el Departament de piano va organitzar un intercanvi amb Moscou i  anteriorment el Departament de Vent havia anat a Rodez, a França, en un altre intercanvi internacional de gran record per a tots els participants.