transports.html
Evolució del transport terrestre, aquàtic i aèri.
ELS TRANSPORTS D’AIRE
COM ÉS LA CABINA D’UN AVIÓ?
CANÇÓ DE L’AVIÓ
Escoltem la cançó.cancons-del-juguem-cantant-1-i-2.html
AVIÓ ATERRISSANT
<a href=”http://“>
És el moment d’aterrar, cordeu-vos els cinturons i prepareu-vos per trepitjar terra.
Recurs per pintar avions
Pinta el que més t’agradi.
AVIONS ENLAIRANT-SE
<a href=”http://“>iframe>
Mitjançant aquest vídeo observarem com s’enlairen els avions, el so que produeixen, identificarem les diferents parts d’aquests, com amagen les rodes…
Recursos TIC
Aquests són els recursos TIC per portar a terme el projecte que no s’han enllaçat:
1.Power Point presentació inventor: maquines-voladores1
2. Power Point tipus d’avions i utilitats que tenen.els-avions1
3. Vídeo del Port Aèri.Pont Aèri
PROJECTE DE CURS
TÍTOL DEL PROJECTE: MÀQUINES VOLADORES: ELS AVIONS
El centre d’interès a treballar serà els avions, s’iniciarà el procès d’ensenyança-aprenentatge a partir dels coneixements previs dels infants per tal d’activar el conflicte cognitiu i puguin organitzar els seus coneixements nous amb els que ja tenien. Treballarem a partir de l’observació, la manipulació i l’exprimentació amb les eines TIC per elaborar les pròpies hipòtesis. La participació dels alumnes és doncs activa i té tanta importància el procés d’elaboració com el final.
Recursos TIC que hi seran presents:
1. Power Point per presentar el primer inventor de màquines voladores.
2. JClic dels mitjans de transports. els transports
3. Power Point per presentar diferents tipus d’avions i la seva utilitat.els-avions1
4. JClic per treballar vocabulari.vocabulari
5. Poisson rouge, per dibuixar i pintar.per dibuixar i pintar
6. Vídeo del port aèri.<a href=’
‘ >pont aèri
Es treballarà de forma globalitzada, interrelacionant totes les àrees.
S’adreça al nivell de P5.
L’objectiu és que coneguin el que, el com, el quan i el per a què dels avions, una breu història, funcionament, ús i utilitats.
Altres activitats seran gràfiques i individuals i s’adaptaran al nivell de l’alumnat concret i es treballaran previament de forma col.lectiva i oralment, així mateix es portaran a terme activitats més manipulatives i d’experimentació: mitjançant racons per jugar amb diferents tipus d’avions, per mirar llibres i contes relacionats, de joc simbòlic, així com una sortida per conèixer l’aeroport.
L’avaluació serà continua permeten orientar el procés d’ensenyament-aprenentatge a les característiques dels alumnes. Basada doncs, en una observació constant i sistemàtica.

