B E N V I N G U T S !

Març 5 de 3 a 4:30 de la tarda

CARNAVAL 2015

AMBIENTS a Infantil

Aquest any els nens i nenes d’infantil han començat a treballar per ambients dues tardes a la setmana. En total hi ha 9 ambients i els nens/es poden triar cada dia on prefereixen anar segons els seus interessos.
Un cop a cada ambient, els infants disposen de diferents activitats per treballar i desenvolupar els objectius establerts. Són els propis alumnes qui estableixen el ritme de treball, sempre acompanyats per la figura del mestre que assoleix la funció de guia.
Al vídeo que us mostrem a continuació podreu veure algunes activitats de cada ambient i com els nens i nenes treballen autònomament.

nens-jugant-infancia

Ràdio CUBELLES

Ràdio CUBELLES ens ha entrevistat i ho podeu sentir als arxius a la carta de la pàgina web de l’emissora

IMG_0121IMG_0123

L’Escola participa un any més a la MARATÓ

Mar iCel -MARATÓ2014cartell

Tot enregistrant el nou CD per a la MARATÓ de TV3

Moments de les “recordings sessions”

IMG_0056     IMG_0006

Preparant els millors panellets de la comarca!

El Mar i Cel als peus d’Àngel Guimerà

Durant la sortida-adució al LICEU de Barcelona i esperant per esmorzar,
vàrem seure als peus de l’escriptor Àngel Guimerà i , per si no ho sabeu, n’és l’autor de l’obre de teatre
Mar i Cel que actualment s’està representant en format musical, a Barcelona.
Reunions de Famílies d’inici de CURS . setembre 2014
Clique sobre la imatge per veure els dies
padres
“Mar i Lletra” la nostra última edició…

DÓNA LA NOTA des del MAR i CEL!

DÓNAlaNOTA Maricel2014DÓNA LA NOTA!!!!

Avui, ara i aquesta hora, quasi totes les escoles del nostre país hem sortit al pati per a unir les nostres veus en pro de la MÚSICA. Creiem i estem segurs que la música és un element importantíssim i bàsic per a la nostra educació. La nostra intenció és explicar al món,que estimem la música,que és indispensable pel nostre dia a dia,que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació.

Cantem tots, amb el cor a la mà, aquest “Mirall de Pau”

I recordem el que ens deia el mestre Pau Casals:

“La MÚSICA canviarà el MÓN”

DónaLaNota LOGO

EL PROJECTE DELS nens i nenes de 4 ANYS

Dins del projecte de treball “Les motos” l’alumnat de P4 ha elaborat aquest videoclip:

GUANYADORES DE GOALBALL!!!!

VISITA a la BIBLIOTECA de CUBELLES

Cubelles té una petita Biblioteca Municipal, és petita d’espai però té força de tot, us convidem a anar-hi de visita, fins i tot els dissabtes al matí

ACCIÓ de SUPORT a NIGÈRIA pel rapte de nenes

El passat dimarts 13 de maig ens vàrem unir a la Campanya per a l’alliberament de les alumnes nigerianes.

ACCIÓsuportNIGÈRIA

GUIA de LECTURA de SANT JORDI 2014

PREINSCRIPCIÓ 2014-15

Teatre amb “El Raspall” de Pere Calders

si cliqueu sobre la imatge veureu més informació

TeatreCMCS

GUIA de LECTURA NADAL 2013GUIA1 GUIA2

ENGLISH ACTIVITIES

Tot i que aquest any hem començat a fer noves activitats per a millorar la competència anglesa, ja fa temps que hi treballem. Com a mostra, us volem deixar l’enllaç a la pel·lícula que es va filmar el curs passat, amb els alumnes del Cicle Superior com a protagonistes i com a presentació de Mr. Type, la mascota de la nostra biblioteca.

Sense títol

VISCA La Castanyada!

Tallers per la Castanyada a tots els nivells i molt dolços!

Castanyada

NOU PROJECTE: ART IN ENGLISH!

PILE

PROJECTORS per a totes les AULES

Gràcies a la col·laboració de tots i en especial de l’AMPA disposem d’un PROJECTOR per Aula, per a poder ampliar les imatges, vídeos, músiques… des de l’Ordinador.

Una bona eina per als aprenentatges que ens apropa encara més a les noves tecnologies.

MAR I LLETRA

Nou Número de la nostra revista.

El podeu veure a  l’apartat de BIBLIOTECA

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *