Xerrada-Taller “Xarop de 5”

El passat dimarts 15 de maig els/les alumnes de 5è vam fer una sortida al Museu de Història de la ciutat i vam fer una xerrada-taller sobre la nutrició i la digestió. Vam aprendre sobre la importància de la higiene bucal i vam posar en pràctica, a través d’unes activitats, com funciona la digestió.

Ens va encantar l’activitat i sobretot ens va anar molt bé perquè ara ho estem treballant a l’àrea de Medi Natural.

Un objecte especial

A cinquè vam realitzar una activitat de tutoria, per tal de millorar la relació i la convivència, que consistia en portar un objecte especial per a nosaltres i explicar als companys el per què ho és. Va ser una activitat molt bonica en la que més d’un es va emocionar quan ho va explicar i va rebre el suport de tota la classe.

Feu clic a aquí per veure quins objectes vam portar.

Xerrada mosquit tigre

El passat 25 d’abril els nens i les nenes de 5è vam fer una activitat sobre el mosquit tigre. Van venir a fer-nos una xerrada sobre la vida, la localització i la prevenció d’aquest insecte.

Ens van proposar fer una activitat de recol·lecta de mostres de larves i ens van donar un kit per poder fer-ne la recollida. Estem molt entusiasmats i ja tenim ganes de veure’n els resultats!

Teatre

El dijous passat tots els/les alumnes del cicle superior vam anar al Teatre Municipal a veure l’obra “Ni Romeu ni Julieta”, una versió del clàssic de Shakespeare que van preparar els/les alumnes de batxillerat de l’IES Sant Elm.

Moltes gràcies, ens va agradar molt!

Premi del concurs “Un conte esbojarrat”

Un grup d’alumnes de 5è A, format per la Natàlia A., la Mònica F., la Clàudia V., la Giulia R. i l’Ariadna F, han estat les guanyadores en la seva categoria del II Concurs de Literatura Infantil i Juvenil UN CONTE ESBOJARRAT, sota el títol de “La rateta rebel”.

Moltes felicitats!!

Feu clic aquí per visualitzar la lectura del conte esbojarrat que han escrit.

A reveure, Clara!

Avui ha sigut l’últim dia a l’escola de la Clara i els seus alumnes li han escrit una carta de comiat.

Clara:

Aquests dos anys amb tu han estat meravellosos, mai els oblidarem. És una llàstima que marxis ara, però igualment seguiràs al nostre cor. Sempre ens has ajudat i mai ens has fallat. Marxes a viure a Mallorca, però per nosaltres encara estaràs aquí amb nosaltres.

T’estimem i t’estimarem molt!

Els teus alumnes de 6è B

Sortida al mercat

Els/les alumnes de sisè hem estat preparant les nostres mones a plàstica. Les hem dissenyat en grup i hem decidit de quines fruites les volem fer.

Avui, amb la llista de la compra ja feta, hem enfilat cap al mercat municipal caminant des de l’escola. Allà les mestres ens han donat un sobre per cada grup amb diners, per tal de comprar els ingredients que necessitem. Ara, la feina és de cada grup i cal mirar els preus i gestionar els diners per poder obtenir tot el que necessitem.

Ben carregadets, tornem cap a l’escola caminant. A la classe, enganxem els tiquets de la compra en un foli i calculem el que hem gastat i si ens han sobrat diners. Per acabar, rentem la fruita i ja la tenim llesta per fer la nostra mona.

Gran experiència!

Xerrada sobre la reproducció

El passat 22 de març els/les alumnes de cinquè vam rebre la visita de la Dra. Márquez, llicenciada en Medicina i Cirurgia i especialitzada en Ginecologia. Ens va fer una xerrada teòrico-pràctica sobre la reproducció, ja que és un tema que hem estat treballant a l’àrea de medi durant aquest darrer trimestre.

Va ser una xerrada molt interessant i vam poder preguntar tots els dubtes que teníem i d’altres de nous que ens van sorgir. Moltes gràcies doctora!