P3 – MANS A L’OBRA

Els nens i nenes de P3 hem anat al Caixaforum a fer el taller “Mans a l’obra”. Només d’arribar hem estat cantant i jugant amb les nostres mans, després hem après quines parts tenen, hem tocat un objecte que estava amagat dins una caixa i finalment hem fet tota una obra d’art sobre un plàstic amb les nostres  mans i pintura. Hem gaudit molt de l’activitat.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

mans_pintades

P5 – COLÒNIES ALS REFUGIS DE SERINYÀ

El passat 24 i 25 d’abril els nens i nenes de P5 vam anar de colònies als Refugis de Serinyà. Durant aquests dos dies, vam viatjar al temps fins a arribar a la prehistòria i vam aprendre moltes coses de com vivien les persones en aquella època: vam fer tipis amb pals, pells i cordes; vam fer olletes de fang; vam pintar amb pintura que nosaltres mateixos vam fer… I a la nit,  vam fer un joc  amb les llanternes. Ens ho vam passar molt bé!!!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos

mujeres_prehistoria

SORTIDA A BANYOLES

El passat 5 d’abril tots els nens i nenes d’infantil vam anar d’excursió a Banyoles. Només d’arribar ja ens esperava en “Blauet”, un ocell que viu a l’estany de Banyoles. Després d’esmorzar i agafar forces vam fer una activitat per descobrir l’entorn amb els cinc sentits: vam olorar i fer el nostre perfum amb herbes, flors i unes gotes màgiques; vam tocar escorça, flors…; vam mirar amb uns llargavistes molt especials i amb la lupa, vam escoltar el so dels animals del voltant i de la pluja (pal de pluja); i també  vam tastar aigua dolça i aigua salada. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre un munt de coses!

Cliqueu la imatge per veure les fotos.

estany de Banyoles

DIJOUS LLARDER

Per celebrar el dijous llarder tots els nens d’infantil, els de 1r i els de P2 de l’escola bressol hem anat a la pista a fer una berenada, però primer hem fet una petita cercavila amb els capgrossos i un gegant.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

dijous llarder