Featured post

Informació als usuaris. Curs 2017-2018

gim2015                                                                Acabes d’entrar al bloc que et servirà per realitzar les activitats que el professor t’ha indicat. Fes amb molta cura les activitats corresponents. Formen part de la teva avaluació durant el període que no has pogut practicar a les sessions d’educació física a l’institut.

Passeig per Collserola, 27 d’Octubre 2017

Reportatge fotogràfic de Clara

PASSEIG PER COLLSEROLA.    http://www.parcnaturalcollserola.cat/pages/

Objectiu de la caminada:

Conèixer l’entorn natural de la vostra ciutat i prendre contacte amb la natura junt amb la pràctica d’ activitats físiques en el medi natural.

Avaluació:

La sortida té un durada aproximada de 4 hores, per la qual cosa s’avaluarà l’actitud durant la sortida de forma equivalent a 4 hores de classe. Així mateix s’avaluarà la feina feta un cop finalitzada la sortida . Es valorarà de forma significativa la originalitat.

Data:

–   27 d’octubre

Itinerari de la caminada:   recorregut-collserola

Sortida Institut a les 8,45. Control inicial d’alumnes

FF.CC. “Muntaner”

Baixador de Vallvidrera

Inici cap al centre d’ Informació del Parc de Collserola

Escola Xiprers

Turó del Puig Costés/ itineraris de la Budellera

Font de la Budellera (parada per esmorzar). Control intermedi d’alumnes.

Vallvidrera (entrada)

Camí baixada per Vallvidrera

Carretera de les Aigües

Al km 1 trencall cap a la plaça (fi de trajecte del Tramvia Blau).

Drecera Font del Racó

Baixada cap a Av. Tibidabo

Fi de trajecte (plaça J.F.Kennedy) i FF.CC. Av. Tibidabo. Control final d’alumnes.

Recomanacions a tenir en compte:

No estreneu sabates el dia de la caminada, porteu un calçat còmode i lleuger. Si en teniu, l’ideal són les botes de muntanya.

Heu de portar roba d’abric còmoda i si és possible lleugera

Heu de portar aigua i no llençar el recipient per anar-lo omplint en cas de necessitat. És important anar bevent aigua cada poca estona.

Heu de ser respectuosos amb el medi i no llençar papers, llaunes, etc. A la muntanya.

No es pot fumar ni tampoc comprar tabac durant la sortida.

Es bo portar una gorra per si fes sol.

Feina posterior a la sortida:

Per parelles heu de realitzar un petit treball que tingui relació amb la caminada o amb el Parc de Collserola. Els temes a triar poden ser : la fauna i flora del Parc de Collserola, un Pla d’entrenament per realitzar una caminada de resistència, un reportatge visual (fotos…) de la sortida, un diari de viatge, anàlisi del medi humà del Parc, aspectes històrics i/o demogràfics. etc… Aquest treball s’haurà de lliurar dins de la setmana següent a la realització de la sortida i no podrà haver estat “baixat” de pàgines d’ internet si no és que hi ha un tractament adequat de la informació.

Feina posterior a la sortida